Salutare tuturor,
va rog sa ma ajutati. Am un w124 2l benzina. De cateva zile trec printr o aventura neplacuta si sunt pe cale sa fac un drum lung, de aceea imi permit sa va scriu direct fara un research amanuntit pe subiect pe forum. Asadar, nu stiu daca e relevant, dar am mers, cand inca nu era atat de rece, sa-mi spal dricul, sotia inghetata si racita, am decis sa las motorul aprins. Toate bune si frumoase, a doua zi dau sa pornesc motor. Masina parca era inecata, am dat mai multe chei, pana la urma a pornit, dar nu ramanea la relanti. Am tot turat-o pana s-a incalzit putin motorul. Dupa incalzire masina reactiona normal. Nu am stiut ce sa zic, mi-am zis ca o fi vreo intamplare. Insa, a doua zi la fel, mai multe chei, turatie pana la incalzire, mers normal... In cele din urma, dupa a treia zi, mi-am zis ca or fi bujiile, le-am schimbat, dar fara niciun rezultat. Aveti cumva idee ce o fi, repet nu e diesel?? M-am gandit sa-mi verific filtrul de benzina. Se poate ca spalarea sa fi afectat ceva la motor? Sau sunt doua chestiuni complet diferite, care nu au nimic de-a face una cu alta si pur si simplu e o buba cu filtrul, ceea ce urmeaza sa verific. Aveti vreo sugestie?? Multumesc mult.
va rog sa ma ajutati. Am un w124 2l benzina. De cateva zile trec printr o aventura neplacuta si sunt pe cale sa fac un drum lung, de aceea imi permit sa va scriu direct fara un research amanuntit pe subiect pe forum. Asadar, nu stiu daca e relevant, dar am mers, cand inca nu era atat de rece, sa-mi spal dricul, sotia inghetata si racita, am decis sa las motorul aprins. Toate bune si frumoase, a doua zi dau sa pornesc motor. Masina parca era inecata, am dat mai multe chei, pana la urma a pornit, dar nu ramanea la relanti. Am tot turat-o pana s-a incalzit putin motorul. Dupa incalzire masina reactiona normal. Nu am stiut ce sa zic, mi-am zis ca o fi vreo intamplare. Insa, a doua zi la fel, mai multe chei, turatie pana la incalzire, mers normal... In cele din urma, dupa a treia zi, mi-am zis ca or fi bujiile, le-am schimbat, dar fara niciun rezultat. Aveti cumva idee ce o fi, repet nu e diesel?? M-am gandit sa-mi verific filtrul de benzina. Se poate ca spalarea sa fi afectat ceva la motor? Sau sunt doua chestiuni complet diferite, care nu au nimic de-a face una cu alta si pur si simplu e o buba cu filtrul, ceea ce urmeaza sa verific. Aveti vreo sugestie?? Multumesc mult.
Comment