Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme turati m111.940

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme turati m111.940

    Este vorba de w 124 prezentat aici: http://www.clubmercedes.ro/mercedes-...1.html?t=43331
    In prezentare am scris ca vrea sa schimb motorul m102 cu m111.940, in final am reusit sa schimb motorul, noul motor a funcționat bine prima sãptãmânã, dupa au inceput problemele, motorul nu se mai tureaza peste 4000 turati/min, nici in mers nici pe loc (am inteles ca pe loc nici nu trebuie sa se tureaza peste 4000).
    Prima dat am înlocuit senzorul de turati care ia citirea de pe volanta (aventura mare, senzorul find plin de rugina s-a rupt in încercarea de al scoate afarã, au trebit date jos cutia si volanta si sezorul din interioru spre exterior)am pus sezor nou dar fara rezultat.
    Am citit pe forum ca ar putea fi clapeta de accelerație murdara si infundata si asa ar putea fi una dintre cauze, am curatat clapeta si surpriza motorul se tureaza pana la 6500 ture, a funcționat bine exact 3 zile.
    Unde am citit de clapeta scria ca trebuie curatata si galeria de admisie, m-am apucat de demontat galeria, in timpul demontãri doua fise s-au rupt erau foarte oxidate, in schimbat toate 4 fisele si toate 4 bujile cu alte noi, am curatat bobinele de oxid am curata galeria de admisie, montat totul la loc dar fara rezultat. Dupa 10 km parcursi a inceput sa funcționeze bine fara sa fac nimic, a funcționat 7 zile.
    Menționez ca atunci cand nu funcționeazã consumul este mai mare cu aproximativ 3 litri/100 km, iar atunci cand funcționeazã se tureaza peste 4000 ture atat in mers cat si pe loc (normal ar trebui sa funcționeze numai in mers)
    Am verificat toate furtnele de vacum si nu este pierdere de vacum.
    Astazi am gasit in sfarsit un service unde au mufele necesare pentru a putea face o diagnoza, as fi facut testul la început dar la nici un service nu au avut acele 3 fire necesare.
    Eroarea este: calculatorul nu primeste semnal de la turatile roților. Domnul de la service a spus ca posibil sa fie un contract slab sau intrerupt.
    As acea nevoie de o schita a acestor contacte, sau daca cineva a mai avut probleme asemãnãtoare si cum a rezolvat.

  • #2
    Salut!

    Aceiasi problema am avut-o si eu la un moment-dat, dar pe 230e. La mine s-a dovedit a fi un releu mai problematic. Am mai incercat atunci si urmatoarele:

    -debitmetrul
    -pompa de benzina
    -bujiile (dar din moment ce le-ai incercat si tu, nu stiu ce valoare au)

    In schimb problema mea se rezolva de la sine in momentul in care "tavaleam" masina. Plecam cu accelerari nebune de la stop si blana prin oras (dat fiind faptul ca eram atat de enervat incat am zis ca o sa ii dau pana ii sar pistoanele prin capota), o saptamana iar nu mai facea figuri. Iar blana, iar se mai linistea o saptamana, doua. Si tot asa pana m-am saturat si m-am apucat sa o verific sa vad ce Dumnezeu are. Pana la urma un nenea care detinea un W124 pe vremea aia, mi-a zis sa schimb releul problematic si am rezolvat problema. Incearca si partea de electrica a masinii, nu doar cea pur mecanica. Nu se stie de unde sare iepurele.

    Spor la munca!

    Comment


    • #3
      111.940

      La ce releu te referi ?
      Eu am un coupe cu acest motor si am inteles ca ar exista un releu sau o componenta care regleaza avansul la aprindere !
      Reglaj care ar fi necesar in functie de cifra octanica a benzinei folosite !

      Multumesc

      Comment


      • #4
        Originally posted by danioancarstea View Post
        La ce releu te referi ?
        Eu am un coupe cu acest motor si am inteles ca ar exista un releu sau o componenta care regleaza avansul la aprindere !
        Reglaj care ar fi necesar in functie de cifra octanica a benzinei folosite !

        Multumesc
        La M111940 nu exista asa ceva - calculatorul de pe aripa are grija de toate, avans, aprindere, etc.
        La motoarele pana in 1993, era o chestie rotunda de care invarteai ptr a regla avansul in functie de benzina.

        Comment


        • #5
          Buna seara
          Imi puteti spune unde este Service-ul care v-a facut diagnoza la motorul 111 940 ?
          Multumesc

          Comment


          • #6
            Buna seara,
            Service-ul se afla in Medias jud Sibiu
            Arodent se numeste, maine va pot da un nr de telefon.

            Comment


            • #7
              Buna seara
              Multumesc pentru raspunsul rapid !
              Dan Carstea

              Comment


              • #8
                Buna atsez nr de tel al baiatului de la service
                0744522613 Cristi Aron.

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF