Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

proiect w124 coupe 5000 v8

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • proiect w124 coupe 5000 v8

    Se incepe un proiect ambitios w124 coupe v8 m117 turbo de 5000 cm3 cutie manuala..in prima faza sa demonat motorul de 2300 si se lucreaza la flansa pentru adaptarea cutiei.orice pareri si sfaturi sunt binevenite..scuze pentru calitatea pozelor
    Attached Files

  • #2
    Cu ce scop faci swap-ul?ce diferential vei folosi?ce cutie?

    Comment


    • #3
      Nu am un scop anume,consider ca masina respectiva trebuie sa aibe un v8 sub capota si vreau umpic mai mult de 240 de cp cat scoate un 117 de 5.0.Pentru moment am sa folosesc o cutie de w124 2500 diesel si diferentialul original.Dupa vad eu ce si cum.Bafta multa

      Comment


      • #4
        Munca in zadar depusa. Decat sa pui dinozaurul ala, mai bine mergi pe un L6 de 3000 de pe vreun S sau E 300-24V. Potentialul de tuning e mult mai ridicat decat acel V8. Diferenta e ca o sa ai cuplul instant mai ridicat in plaja 1800-2500rot/min. Apoi o sa vezi ca 300-24V e mai avid de turatii mai mari.
        Daca mergi pe turbo, la fel, cel L6 e mai ok, rezistand cu brio. Sau poti folosi si un Kompressor, fiind multe exemple de acest gen de tuning.

        Comment


        • #5
          Nu cauta sa fac o masina tuning,vreau sa fie curata fara prea multe modificari. L6 de 3000 era bun in cazul in care vroiam sa merg la liniute sau ceva de genu,eu consider ca un v8 e potrivit pentru masina asta ..stiu ca au fost o serie limitata cu v8 din fabrica.

          Comment


          • #6
            Buna seara !




            Pe coupé si pe cabrio nu au existat din fabrica V8-uri sau diesele de vreun fel. Diesel ca diesel, dar sa lipseasca un V8 de pe un coupé este inadmisibil...



            Succes la conversie !







            A mai fost unu', Löwer pe nume, care a facut treaba asta pentru bani...





            Dragos
            Last edited by Heavy D.; 12-26-2015, 22:40 PM.

            Comment


            • #7
              Si pentru ca imi plac cei care se incumeta la o treaba de-asta, am sapat dupa amanunte. Tipu' amintit mai sus, Löwer, a construit si un 500CE, si un 600CE...








              Dragos

              Comment


              • #8
                Salut!
                Dar de ce nu ai optat pentru un motor M119 precum in link-ul propus de Heavy D. ?
                Ca avantaj, ai avea:
                - optiunea de a alege motorizarea V8: 4200 sau 5000.
                - putere superioara fata de 117 (versiunea de 4200 avea 275 cp, iar cea de 5000 325 cp respectiv)
                - M119 a fost pus din fabrica pe W124, deci transplantul va fi mai putin complicat.

                Motorizari V8 pe W124 coupe au pus cei de la AMG (renumitul Hammer).

                Quick video this, but it's not every day you get a spin in a factory owned AMG Hammer. We also had a trip around the factory at Affalterbach and saw some oth...


                Totusi, din ce am citit si auzit prin internet, cei de la MB au socotit punerea de V8 sub capota coupe-ului prea extremala si au renuntat la idee.

                Comment


                • #9
                  Ca si posesor de W124 400E (V8) si C124 300 CE iti pot spune ce diferente sunt din fabrica:
                  - Arcurile si amortizoarele sunt mai rezistente (amortizoare cu gaz pe V8)
                  - tot sistemul de directie (bucse, bare, arcuri, etc.) a fost luat de la R129 (pe V8)
                  - Cutia de viteze speciala cu radiator de racire a uleiului din cutie separat. (pe coupe e integrat)
                  - Arborele cardanic mai masiv.
                  - Puntea spate mai serioasa, cu radiator de pentru racire integrat pe punte.
                  - Discuri de frana cu ventilare, atit cele din fata, cat si cele din spate.
                  - Acumulatorul mutat in portabagaj, caci sub capota nu mai avea loc.
                  - Blocul ABS mai serios decat pe W124 standard.
                  + multe alte elemente pe care am uitat sa le enumar.
                  Dupa ce faci o tura cu asa o masina, iti dai seama ca nimic din cele enumerate nu au fost de prisos.

                  Oricum, Succes la modificare!
                  Asteptam poze.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF