Salutare colegilor,
Stiu ca subiectul s-a mai discutat pe forum, dar negasind rezolvarea problemei, am rugamintea sa nu-mi sariti la jugulara.
Avem M102.963 si cutie automata, care dimineata sau atunci cand sta cateva ore cumintel in parcare, se incapataneaza sa porneasca la prima cheie. Odata pornit merge foarte frumos si nu trebuie ajutat din acceleratie. Cu motorul rece sta pe la 1100 rot/min si dupa vreo 20 sec incepe si scade treptat pana pe la 750 rot/min. Pentru pornire la rece este necesara cheie lungaaaa si continua (10-15 sec).
Posibil sa ma insel amarnic, dar imi da impresia ca se "dezamorseaza", pierde presiunea de benzina si spun asta ptr ca, dupa ce porneste, daca-l opresc in secunda 2 si repornesc, porneste bine (chiar cu mototrul rece). Daca incerc sa repornesc dupa 10-15 min, porneste un pic mai greoi, chiar daca motorul este cald, iar dupa minim 1 ora porneste la fel de greu.
Ma poate ajuta cineva sa elucidez misterul?
Multumesc anticipat.
Stiu ca subiectul s-a mai discutat pe forum, dar negasind rezolvarea problemei, am rugamintea sa nu-mi sariti la jugulara.
Avem M102.963 si cutie automata, care dimineata sau atunci cand sta cateva ore cumintel in parcare, se incapataneaza sa porneasca la prima cheie. Odata pornit merge foarte frumos si nu trebuie ajutat din acceleratie. Cu motorul rece sta pe la 1100 rot/min si dupa vreo 20 sec incepe si scade treptat pana pe la 750 rot/min. Pentru pornire la rece este necesara cheie lungaaaa si continua (10-15 sec).
Posibil sa ma insel amarnic, dar imi da impresia ca se "dezamorseaza", pierde presiunea de benzina si spun asta ptr ca, dupa ce porneste, daca-l opresc in secunda 2 si repornesc, porneste bine (chiar cu mototrul rece). Daca incerc sa repornesc dupa 10-15 min, porneste un pic mai greoi, chiar daca motorul este cald, iar dupa minim 1 ora porneste la fel de greu.
Ma poate ajuta cineva sa elucidez misterul?
Multumesc anticipat.
Comment