Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme pornire

    Salutare colegilor,
    Stiu ca subiectul s-a mai discutat pe forum, dar negasind rezolvarea problemei, am rugamintea sa nu-mi sariti la jugulara.
    Avem M102.963 si cutie automata, care dimineata sau atunci cand sta cateva ore cumintel in parcare, se incapataneaza sa porneasca la prima cheie. Odata pornit merge foarte frumos si nu trebuie ajutat din acceleratie. Cu motorul rece sta pe la 1100 rot/min si dupa vreo 20 sec incepe si scade treptat pana pe la 750 rot/min. Pentru pornire la rece este necesara cheie lungaaaa si continua (10-15 sec).
    Posibil sa ma insel amarnic, dar imi da impresia ca se "dezamorseaza", pierde presiunea de benzina si spun asta ptr ca, dupa ce porneste, daca-l opresc in secunda 2 si repornesc, porneste bine (chiar cu mototrul rece). Daca incerc sa repornesc dupa 10-15 min, porneste un pic mai greoi, chiar daca motorul este cald, iar dupa minim 1 ora porneste la fel de greu.
    Ma poate ajuta cineva sa elucidez misterul?
    Multumesc anticipat.

  • #2
    In prima faza verifica daca injectorul ajutator functioneaza/primeste curent!
    Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

    W126 280SE
    W123 280CE
    W126 500SEC
    W220 500L

    'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

    Comment


    • #3
      Verificat cu aparatul de masura si primeste 0,7 V cand dau la automat. Normal trebuie sa primeasca 12 V?vDe unde se alimenteaza? Unde sa verific? Multumesc

      Comment


      • #4
        Exact asa am patit si eu...problema am rezolvat-o cu un schimb al releului OVP (overvoltage protection relay). Cel care are siguranta de 10A sub capacel. Daca acel releu e bulit nu mai primeste curent nici injectorul ajutator!



        Stima
        Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

        W126 280SE
        W123 280CE
        W126 500SEC
        W220 500L

        'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

        Comment


        • #5
          Multumesc colegu. Maine intru in posesia releului cu pricina si-l inlocuiesc. Sper sa fie doar el cauza problemei.
          Revin cu noi informatii imediat ce-l inlocuiesc.

          Comment


          • #6
            Inlocuit releul OVP si nici-o schimbare. Am comandat sonda cu 4 pini s-o inlocuiesc. Revin cu detalii

            Comment


            • #7
              Imi pare rau...la mine a fost acel releul de vina.
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #8
                Azi dimineata la pornire am avut o surpriza. A pornit foarte repede, maxim 4 sec de dat la automat la o temperatura de -0.5 gr. Ramane sub observatie ptr inca cateva porniri inainte sa ma apuc de sonda cu 4 pini.

                Comment


                • #9
                  Asta fara sa-i faci nimic?
                  Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                  W126 280SE
                  W123 280CE
                  W126 500SEC
                  W220 500L

                  'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                  Comment


                  • #10
                    Cum o minune nu tine mai mult de 3 zile, problema persista. Inlocuit releul OVP si din ziua urmatoare parea ca problema se rezolvase. Din pacate n-a fost asa. Urmeaza cs dupa sarbatori sa ma apuc de faimoasa sonda cu 4 pini.
                    De parca nu era de ajuns, mai nou se opreste in mers. Dau la automat si porneste imediat ptr 3-4 secunde si moare din nou. Dupa 5-6 reprize, isi revine si merge fara probleme sute de km. Sa aiba vreo legatura cu sonda cu 4pini, senzorul de turatii, pompa de benzina?
                    Sarbatori fericite si-un Nou An cu bucurii si impiniri

                    Comment


                    • #11
                      Presiunea in circuit este mentinuta de acumulatorul de presiune (langa pompa de benzina) si de regulatorul de presiune (din componenta injectiei Ke-Jetronic). In mers daca se opreste (logic) nu are benzina. Cauze posibile: filtru de benzina infundat, releu pompa benzina aproape gata (cod 003 545 20 05), contacte oxidate la pompa benzina sau chiar pompa in moarte clinica.

                      Comment


                      • #12
                        Multumesc ptr info. Am comandat filtru de benzina si azi (sper) sa intru in posesia releului. Revin cu noi detalii.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF