Salut !
Am si eu o problema la sistemul de vacuum la w124 300 D din 1994.
Cablu de acceleratie trage de o paghie care duce la pompa de injectie iar in capatul celalalt (a tijei de care trage cablu) duce intr-o supapa care e actionata de un furtun de vacuum.
Acel circuit de vacuum este deschis si inchis de o electrovalva.
Am verificat si vine vacuum pana in aceasta. Am verificat si electrovalva cu 2 fire si fuctioneaza, atat ca nu vine curent la ea.
Ar trebuii sa deschida cand accelerez si sa o elibereze cand iau piciorul din acceleratie.
Are cineva ideie cine comanda acea electrovalva?
Aceeasi problema e si la clapeta de la evacuare.
Am si eu o problema la sistemul de vacuum la w124 300 D din 1994.
Cablu de acceleratie trage de o paghie care duce la pompa de injectie iar in capatul celalalt (a tijei de care trage cablu) duce intr-o supapa care e actionata de un furtun de vacuum.
Acel circuit de vacuum este deschis si inchis de o electrovalva.
Am verificat si vine vacuum pana in aceasta. Am verificat si electrovalva cu 2 fire si fuctioneaza, atat ca nu vine curent la ea.
Ar trebuii sa deschida cand accelerez si sa o elibereze cand iau piciorul din acceleratie.
Are cineva ideie cine comanda acea electrovalva?
Aceeasi problema e si la clapeta de la evacuare.
Comment