Salut, de cand am luat masina , niciodata nu a pornit la prima cheie dimineata. De fiecare data porneste 2-3 secunde apoi se opreste de parca nu s-ar alimenta. Dupa 2-3 incercari, ajutata putin din acceleratie pana se incalzeste , isi revine si functioneaza ok. Mi-e teama cand ma gandesc cum o voi porni la -15 grade. Am inlocuit urmatoarele componente si am facut unele verificari:
-pompa benzina noua, toate filtrele schimbate.
-schimbat delcou, fise ,bujii...
- verificat traseu vacuum si garnitura de sub injectie, am lipit-o unde era fisurata.
- curatat clapeta acceleratie.
- inlocuit motoras relati.
- inlocuit sonda cu 4 pini, care comanda sistemul de injectie.
Nu inteleg dc, dar motorasul de relanti primeste curent decat 2-3 secunde apoi reduce imediat turatia, chiar si atunci cand motorul este rece. Aveti idee cum arata sonda de temperatura care comanda motorasul de relanti? Am incercat sa leg motorasul de relanti direct de la baterie ca sa imi stea turata la 1500-2000 rpm, in speranta ca va porni mai usor cand este rece, dar se manifesta la fel, se opreste dp cateva secunde. Injectorul pt pornirea la rece primeste curent decat in momentul cand invarte electromotorul, apoi se opreste. L-am alimentat si pe acela cu tensiune de la baterie, insa in loc sa mi se tureze motorul, se ineaca si se opreste, datorita benzinei in exces. Precizez ca dupa ce se incalzeste masina porneste la prima cheie, iar consumul de combustibil este in jur de 6.5-7%, nu da fum, nu merge inecat, totul este ok. Mai sunt cateva componente care imi sunt suspecte: sonda de temperatura, de culoare alba care este legata la circuitul de vacuum. Am desfacut vacuumurile de la ea si nu se schimba nimic in functionarea motorului. Stie cineva care este rolul ei si cum o pot verifica? Regulatorul de presiune pt combustibil, cel care se afla pe admisie, cum se poate verifica? Am senzatia ca la temperaturi scazute acest regulator nu mentine presiunea constanta, pt ca se opresta ca si cum ar ramane fara benzina.
-pompa benzina noua, toate filtrele schimbate.
-schimbat delcou, fise ,bujii...
- verificat traseu vacuum si garnitura de sub injectie, am lipit-o unde era fisurata.
- curatat clapeta acceleratie.
- inlocuit motoras relati.
- inlocuit sonda cu 4 pini, care comanda sistemul de injectie.
Nu inteleg dc, dar motorasul de relanti primeste curent decat 2-3 secunde apoi reduce imediat turatia, chiar si atunci cand motorul este rece. Aveti idee cum arata sonda de temperatura care comanda motorasul de relanti? Am incercat sa leg motorasul de relanti direct de la baterie ca sa imi stea turata la 1500-2000 rpm, in speranta ca va porni mai usor cand este rece, dar se manifesta la fel, se opreste dp cateva secunde. Injectorul pt pornirea la rece primeste curent decat in momentul cand invarte electromotorul, apoi se opreste. L-am alimentat si pe acela cu tensiune de la baterie, insa in loc sa mi se tureze motorul, se ineaca si se opreste, datorita benzinei in exces. Precizez ca dupa ce se incalzeste masina porneste la prima cheie, iar consumul de combustibil este in jur de 6.5-7%, nu da fum, nu merge inecat, totul este ok. Mai sunt cateva componente care imi sunt suspecte: sonda de temperatura, de culoare alba care este legata la circuitul de vacuum. Am desfacut vacuumurile de la ea si nu se schimba nimic in functionarea motorului. Stie cineva care este rolul ei si cum o pot verifica? Regulatorul de presiune pt combustibil, cel care se afla pe admisie, cum se poate verifica? Am senzatia ca la temperaturi scazute acest regulator nu mentine presiunea constanta, pt ca se opresta ca si cum ar ramane fara benzina.
Comment