Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Racirea

Collapse
This topic is closed.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Racirea

    Dupa vreo 5 km prin oras (Cluj-Napoca) la ora de varf mi-a fiert apa si mi-a aruncat-o afara,ventilatorul de la radiator nu a pornit.In mers pe drum intins nu urca mai mult de 80-90 grade Celsius.Ce ziceti voi ce ar putea fi ? Sa fie termocupla de vina ?Pe ce principiu functioneaza?Se poate inlocuii cu alta de laW124- 200E motor 102.963,al meu este W124-200 cu carburator ,motor 102.922?
    Last edited by caesar; 10-09-2008, 11:16 AM.

  • #2
    Daca are ventilator electric la radiator,el este comandat de o termocupla care are rolul de intrerupator (cand temperatura apei atinge o anumita valoare termocupla inchide circuitul electric si porneste motorul ventilatorului),acea termocupla se afla de obicei pe radiator.

    Din cate spui tu se pare ca problema e la termocupla ,dar poti verifica daca ajunge curent la ventilator si daca nu e ars motorasul ventilatorului.
    W124.E200D
    Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

    Comment


    • #3
      La Mercedes nu se afla pe nici un radiator, e sonda roshie, cu doi craci, de pe chiulasa, care se vede fix in dreptul pistonului 1, pe partea shoferului. O dai afara si o schimbi, si daca tot o schimbi, cautzi una care da comanda electrica la 90 de grade, nu la 110, cum sint ele standard. Si nu va mai cirpitzi cu sonde luate de pe un motor si puse pe altul, adica futere in cur pentru un milion, cit e cacatul de sonda... Astea sint printre chestiile pe care nu le pui sehash.
      Last edited by doktor4carz; 10-09-2008, 21:06 PM.

      Comment


      • #4
        Uite astea sunt codurile de la Facet...nu am găsit alt producător , poate te luminează altcineva.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Tot problema asta o am si eu!nu imi urca temperarura mai mult de 50grade,doar daca pun un carton in fata ca la Daciile vechi!Ce ar fii de facut ?trebuie schimbat termostatul sau tot acea sonda?

          Comment


          • #6
            Daca motor rece si motor prea cald sint una si aceeashi problema... eu nu mai zic nimic... Poate ca invatzatzi, totushi, sa mai si cititzi un topic inainte sa postatzi in el.

            Cumperi termostat Behr Thermot-tronik si vezi dupaia ce se petrece.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Soryn View Post
              Tot problema asta o am si eu!nu imi urca temperarura mai mult de 50grade,doar daca pun un carton in fata ca la Daciile vechi!Ce ar fii de facut ?trebuie schimbat termostatul sau tot acea sonda?
              Termostatul e la tine,ori e blocat pe deschis,ori nu-l mai ai.
              W124.E200D
              Intek-M120 plus+Sirio Performer 5000.

              Comment


              • #8
                Ms mult de tot!am comandat termostat de care mi-a spus Domnul Doctor!
                Behr Thermot-tronik !

                Comment


                • #9
                  Sa rezolvat problema,am schimbat termostatul si totul este in regula,functioneaza perfect!
                  Ms la toata lumea pentru sfaturi!

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF