Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme electrice w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme electrice w124

    Buna, detin si eu un w124 din noiembrie 1990 cu motor de 2500 diesel si de ceva vreme nu imi functioneaza turometrul si ABS-ul, dar in conditzii de umezeala si frig(din cate am constatat eu) functioneaza.Ele cred k au ceva in comun deoarece functioneaza/nu functioneaza simultan.Am verificat senzorii de la ABS si nici unul nu e defect.Am citit intro carte de H.R.Etzold, k dak alternatorul nu incarca suficient de mult sistemul ABS nu functioneaza la modelul asta.Sa schimb carbunii de la alternator??va rog datzimi si mie un sfat.P.S. am fost la totzi asa zisi mecanici si electricieni ba chiar si la reprezentanta si am constatat k sunt toti niste necalificatzi care nu stiu nimik si se invart in jurul cozii si spun k e prea veche mashina si nu au documentazii necesare si alte povesti la gura sobei....

    si mai am o problema,cand motorul e subturat de exemplu in treapta a 3-a la 2000 rot/min trepideaza tot habitaclul si zgomotul se transmite din spate.Cum depasesc turatia respectiva nu mai trepideaza.zgomotul e foarte deranjant si sunt nevoit sa schimb treptele tot la 3000 rot/min, dar in treapta a 2-a mentionez k nu se comporta asa.sa fie bucsile de la diferential??
    Last edited by Danny_bb; 10-21-2007, 09:16 AM.
    "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

  • #2
    @dog ce anume ai reparat la el?
    Daca merge numa cand vrea el si pe perioada cat functioneaza indica corect atunci poate fi vreun contact imperfect pe undeva.
    Exista doua tipuri de masini :
    1. care au fost lovite
    2. care vor fi lovite

    Comment


    • #3
      Daca totusi vrei sa verifici alternatorul si ai 250D (fara turbo) fa rost de un multimetru, si vezi ca trebuie sa ai tensiune la bornele bateriei 14 V cu motorul pornit.

      Comment


      • #4
        am multimetru si cu motorul pornit incarca 13,70 V si cu luminile aprinse incarca 13,50. Am curatat toate contactele care am crezut eu de cuviinta si anume masele si am scos releele afara si le-am curatat pinii! am sa schimb carbunii la alternator sapt asta si o sa vad daca is rezultate!
        "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

        Comment


        • #5
          am schimbat carbunii si inelul colector si tot nu merge, nush ce sai mai fac....
          "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

          Comment


          • #6
            Originally posted by avlad89 View Post
            am schimbat carbunii si inelul colector si tot nu merge, nush ce sai mai fac....

            Numa carbunii sau cu tot cu releu de incarcare (in cazul in care releu e pe alternator)?
            Ca sa fie OK incarcare trebe sa fie intre 13.8-14.4 V.Acume de aici ai posibilitati de defect:
            1. Contacte care isi fac de cap(in special cablu de masa)Verifica cu multimetru(pe scara mV sau 2V) daca ai ceva cadere de tesiune intre borna minus a bateriei si carcasa alternatorului.Teoretic nu ar trebuii sa ai tensiune acolo, dar daca este inseamna ca e un contact aiurea pe traseul ded masa.
            2. Curatate bornele bateriei sa faca contact bine.
            3. Alternator: rotor, stator, punte redresoare, carbuni(astia i-ai schimbat), releu de incarcare, si in ultimul rand si aici contacte, unde is cositorite firele(posibile lipituri reci mai ales daca am mai unblat care prin el).
            4. nu in ultimul rand bateria(am avut un caz cu un passat din 2000 care incarca 12 si ceva si l-am tot bibilit 2 sapt ca nu stiam de ce.Dupa ce a schimbat batereia incarca 14.2 si la fel incarca si azi dupa mai bine de 1 an.Acuma depinde de cat de buna ii bateria)
            Exista doua tipuri de masini :
            1. care au fost lovite
            2. care vor fi lovite

            Comment


            • #7
              releul de incarcare nu lam inlocuit,acum incarca 13.8 pana in 14 V.bateria e ok, are doar un an si e varta de 95 A.bornele leam curatzat deasemenea si toate masele posibile pe care leam gasit.releul de incarcare nu e pe alternator sincer nici nu stiu unde e alaamplasat.nu sa mai umblat prin alternator din cate am observat eu.
              "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

              Comment


              • #8
                Pai nu e alternator Bosch ?

                Comment


                • #9
                  13.8-14 e bun zic eu cu conditia sa incarce atat cu consumatorii porniti(faza lunga, aeroterma).Releu musai sa fie pe alternator k doar nu-i de dacie .Daca suportu pe care is carbunii are o chestie rotunda, inalta de vreo 3-4 mm cu ceva inscriptii de genu 14.4V ala e releu de incarcare, si daca l-ai luat nou at trebuii sa fie bun.As pune o poza cu unu da nu ma duc acu pana in garaj ca n-am curent tras acolo inca (pantofaru umbla cu pantofii rai, asa si electricianu nu are timp sa-si traga un fir la garaj ).
                  ABS-ul functioneaza acum?desi mi se pare cam aiurea sa nu mearga ABS daca nu incarca destul, da poate ma insel.
                  Noapte buna!
                  Exista doua tipuri de masini :
                  1. care au fost lovite
                  2. care vor fi lovite

                  Comment


                  • #10
                    Adica daca e umezeala in atmosfera iti functioneaza toate..
                    Pai tati ... e simplu.
                    Ai niste mufe sau fire care de la vibratii au cam iesit din papuci.I-a incearca tu altceva .
                    Cauta un drum cu ceva nisip si arde-i o frana tare.Daca iti croncane pedala sub picior abs iti merge .
                    I-a spune tu lui mosu cand ai spalat masina ultima oara la motor?
                    Iar cu subturarea ce ai vrea sa iti faca masina? Sa te roage sa o calci?
                    Verifica flansele si rulmentul intermediar.
                    Daca alea sunt in mintile lor atunci ai o alta problema.Nu trage motorul.
                    Last edited by stefan; 10-24-2007, 22:08 PM.

                    Comment


                    • #11
                      claub79 cu incarcatul nu am problema, incarca suficient chiar si atunci cand luminile si aeroterma sunt in functiune.am gasit si releul este acolo unde ai zis tu.Abs-ul nu functioneaza si nici turometrul au ceva in comun si nu stiu ce, eu banuiesc ca ar fi o masa si nu o gasesc nici cum, sau un releu.

                      draga stefan nu e simplu deloc din pacate nu intotdeauna cand e umezeala afara functioneaza, de ceva vreme nu a mai mers nici turometrul nici abs cand e umezeala afara.degeaba ma duc sa pu frane pe nisip atata timp cat martorul de la abs e aprins si turometrul nu functioneaza.martorul ala nu sta aprins degeaba.motorul lam spalat acu 2 sapt si dupa ce lam spalat tot nu a fost vreo diferenta.iar cu subturarea nu mi se pare normal sa o duc cu a 3 pana la 60 si cu a 4 a pana la 80 k sa nu scoata zgomotul ala infernal.am fost si cu alte 124 si nu faceau asa.flansele incepand de la cutie pana la diferential sunt toate noi schimbate in vara inclusiv rulmentul intermediar, iar motorul trage suficient de bine din punctul meu de vedere, oricum problema asta ca si cea electrica este de mai multa vreme cand motorul nu avea nici 250 mii de km, asa ca nu cred k motorul era "obosit" inca de pe atunci.

                      ba da e alternator bosch
                      Last edited by doktor4carz; 10-25-2007, 20:57 PM.
                      "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by avlad89
                        draga stefan nu e simplu deloc din pacate nu intotdeauna cand e umezeala afara functioneaza, de ceva vreme nu a mai mers nici turometrul nici abs cand e umezeala afara.degeaba ma duc sa pu frane pe nisip atata timp cat martorul de la abs e aprins si turometrul nu functioneaza.martorul ala nu sta aprins degeaba.motorul lam spalat acu 2 sapt si dupa ce lam spalat tot nu a fost vreo diferenta.iar cu subturarea nu mi se pare normal sa o duc cu a 3 pana la 60 si cu a 4 a pana la 80 k sa nu scoata zgomotul ala infernal.am fost si cu alte 124 si nu faceau asa.flansele incepand de la cutie pana la diferential sunt toate noi schimbate in vara inclusiv rulmentul intermediar, iar motorul trage suficient de bine din punctul meu de vedere, oricum problema asta ca si cea electrica este de mai multa vreme cand motorul nu avea nici 250 mii de km, asa ca nu cred k motorul era "obosit" inca de pe atunci.

                        ba da e alternator bosch
                        Pai dragul meu vad ca singur ti-ai dat raspunsurile.
                        Iar daca tu nu accepti si alte solutii de ce mai vi aici sa intrebi?

                        Comment


                        • #13
                          eu nu am luat in nume de rau ce ati zis voi dar leam incercat deja, si ma gandeam ca voi avetzi si alte pareri inafara de ce am facut eu pana acum
                          "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                          Comment


                          • #14
                            vezi daca vine tensiune la unitatea de abs
                            si + si -
                            Exista doua tipuri de masini :
                            1. care au fost lovite
                            2. care vor fi lovite

                            Comment


                            • #15
                              am depistat astazi problema.mia pornit abs-ul si turometrul si am luato babeste.am inceput sa scot din releele alea de dupa baterie si se pare ca releul ala cu siguranta de 10A in el e buba.maine am vb cu cineva si imi va da altul sa vad cum se comporta.acum turo si abs nu mai functioneaza.va tin la curent....
                              "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF