Salutam cu respect!
Vin cu rugamintea de a-mi verifica corectitudinea instalatiei de vaccum la un w124 200E cutie automata (M102.963 + cutie 722.400). Asta pentru ca am urmatorul simptom: la relanti urca pana pe la 1500 rpm. Daca "blindez" stutul de pe aspiratie aer cilindrul 4 si stutul de pe EZL Bosch unitate control, rotatiile ajung pe la 700 rpm. Incerc sa elimin diin cauzele care fac relantiul sa nu ""stea" unde trebuie.
In poza 3 e ramificatia de langa pompa de frana
Multumesc mult.
Vin cu rugamintea de a-mi verifica corectitudinea instalatiei de vaccum la un w124 200E cutie automata (M102.963 + cutie 722.400). Asta pentru ca am urmatorul simptom: la relanti urca pana pe la 1500 rpm. Daca "blindez" stutul de pe aspiratie aer cilindrul 4 si stutul de pe EZL Bosch unitate control, rotatiile ajung pe la 700 rpm. Incerc sa elimin diin cauzele care fac relantiul sa nu ""stea" unde trebuie.
In poza 3 e ramificatia de langa pompa de frana
Multumesc mult.
Comment