Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme la injectoare la MB 124 200d/"88

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme la injectoare la MB 124 200d/"88

    Cald salut tuturor fanilor MB, dupa mult timp a venit vremea ca "babuta" mea de '88 sa ceara piese ptr. motor.Pentru a doua oara se sparge teava de alimentare cu motorina dintre pompa si injectorul nr. 4.Presupun ca acesta ar fi injectorul care din cand in cand mai"tacanea".In acest moment masina nefiind in tara nu pot cumpara prea multe piese sau sa o duc intr-un Service dar trebuie sa fac ceva ca sa ajung inapoi de la cam 2000 km de tara. Asadar cer sfatul celor care se pricep la aceste injectoare daca achizitinarea unei diuze ptr. injector sau a injectorului ar putea fi de folos si ce ar insemna asta la functionarea motorului pe asemenea distanta. astept cu nerabdare un sfat urgent ptr.ca timpul ramas pana la plecare este scurt. Multumesc.

  • #2
    Buna ziua !




    Ma indoiesc ca un injector nou sau o diuza noua iti vor fi de folos daca nu sudezi/alamesti/schimbi conducta aia sparta...


    Pe de alta parte, injectoarele/diuzele sunt mai ieftine "afara" decat "acasa", daca stii de unde sa le iei. Si sunt doua tipuri de injectoare pe OM601...


    Recomand sa nu-ti mai dai cu presupusul legat de tacanit, sa sudezi sau sa inlocuiesti teava aia sparta si sa vii cu masina acasa, unde un mecanic capabil te poate rezolva. Si eu am acelasi motor pe masina, dar dupa 640000km inca nu tacane nimic. Cloncane in schimb, dar aia e "de bine"...



    Dragos

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns Dragos,
      Imi fac griji pentru faptul ca am schimbat conducta in Anglia, unde ma aflu acum, la un pret de reprezentanta MB deoarece alti vanzatori mi-au spus ca nu pot livra piese de MB(nu stiu de ce)si m-au timis la dealerii respectivi.Conducta noua a plesnit inainte de a face 1000 km.Nu cred ca daca la vechea a cedat materialul la cea noua e de vina tot asta.Concluzia este ca e alt motiv pentru distrugerea conductei,(clar ca este o presiune care depaseste rezistenta materialului). Socotind ca pompa isi face treaba, (se vede), foarte bine, ramane ca problema e la injector.Dar dupa ce cumpar din nou o conducta ma intreb daca se rezolva cu alta diuza sau injectorul intreg poate fi defect.Ca meseriasi noi stim ca undeva e o supapa ce tine in jurul a 100 bari dar nu stiu daca supapa e in diuza sau in injector.Problema e de a nu cheltui bani inutil si sa am o siguranta ca ajung la un mecanic in Ro. Multumesc inca odata.

      Comment


      • #4
        Eu cred ca nu mai suportii buni ,clemele si din cauza vibratilor conducta se rupe sau pompa de injectie sa nu se fii slabit din suruburi,o parere.

        Comment


        • #5
          Presiunea de deschidere a injectorului e de 115bari, deci pe conducta injectorului ai putin mai mult. Chiar daca injectorul ar fi infundat complet, conducta nu trebuie sa cedeze din cauza presiunii.

          Comment


          • #6
            Leo W124 are perfecta dreptate. Conducta aia nu e prinsa cum trebuie si de la vibratii se rupe. Pompa putin probabil: se rupea si alta! Mai ai placuta pe care stau prinse conductele?
            1988 300TD

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF