Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme la injectoare la MB 124 200d/"88

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme la injectoare la MB 124 200d/"88

    Cald salut tuturor fanilor MB, dupa mult timp a venit vremea ca "babuta" mea de '88 sa ceara piese ptr. motor.Pentru a doua oara se sparge teava de alimentare cu motorina dintre pompa si injectorul nr. 4.Presupun ca acesta ar fi injectorul care din cand in cand mai"tacanea".In acest moment masina nefiind in tara nu pot cumpara prea multe piese sau sa o duc intr-un Service dar trebuie sa fac ceva ca sa ajung inapoi de la cam 2000 km de tara. Asadar cer sfatul celor care se pricep la aceste injectoare daca achizitinarea unei diuze ptr. injector sau a injectorului ar putea fi de folos si ce ar insemna asta la functionarea motorului pe asemenea distanta. astept cu nerabdare un sfat urgent ptr.ca timpul ramas pana la plecare este scurt. Multumesc.

  • #2
    Buna ziua !




    Ma indoiesc ca un injector nou sau o diuza noua iti vor fi de folos daca nu sudezi/alamesti/schimbi conducta aia sparta...


    Pe de alta parte, injectoarele/diuzele sunt mai ieftine "afara" decat "acasa", daca stii de unde sa le iei. Si sunt doua tipuri de injectoare pe OM601...


    Recomand sa nu-ti mai dai cu presupusul legat de tacanit, sa sudezi sau sa inlocuiesti teava aia sparta si sa vii cu masina acasa, unde un mecanic capabil te poate rezolva. Si eu am acelasi motor pe masina, dar dupa 640000km inca nu tacane nimic. Cloncane in schimb, dar aia e "de bine"...



    Dragos

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns Dragos,
      Imi fac griji pentru faptul ca am schimbat conducta in Anglia, unde ma aflu acum, la un pret de reprezentanta MB deoarece alti vanzatori mi-au spus ca nu pot livra piese de MB(nu stiu de ce)si m-au timis la dealerii respectivi.Conducta noua a plesnit inainte de a face 1000 km.Nu cred ca daca la vechea a cedat materialul la cea noua e de vina tot asta.Concluzia este ca e alt motiv pentru distrugerea conductei,(clar ca este o presiune care depaseste rezistenta materialului). Socotind ca pompa isi face treaba, (se vede), foarte bine, ramane ca problema e la injector.Dar dupa ce cumpar din nou o conducta ma intreb daca se rezolva cu alta diuza sau injectorul intreg poate fi defect.Ca meseriasi noi stim ca undeva e o supapa ce tine in jurul a 100 bari dar nu stiu daca supapa e in diuza sau in injector.Problema e de a nu cheltui bani inutil si sa am o siguranta ca ajung la un mecanic in Ro. Multumesc inca odata.

      Comment


      • #4
        Eu cred ca nu mai suportii buni ,clemele si din cauza vibratilor conducta se rupe sau pompa de injectie sa nu se fii slabit din suruburi,o parere.

        Comment


        • #5
          Presiunea de deschidere a injectorului e de 115bari, deci pe conducta injectorului ai putin mai mult. Chiar daca injectorul ar fi infundat complet, conducta nu trebuie sa cedeze din cauza presiunii.

          Comment


          • #6
            Leo W124 are perfecta dreptate. Conducta aia nu e prinsa cum trebuie si de la vibratii se rupe. Pompa putin probabil: se rupea si alta! Mai ai placuta pe care stau prinse conductele?
            1988 300TD

            Comment

            Working...
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF