Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bec ulei aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Salut.Aceasi problema am avut si eu la un motor 200d.In prima instanta rezolvare simpla,scos fir din senzor.Problema adevarata a fost mecanicu la care faceam schimbu de ulei.In cutia filtrului de ulei ai 2 garnituri noi care trebuie schimbate si montate corect odata cu schimbarea filtrului.Simptomele la ne schimbarea respectivelor garnituri sunt cea descrisa de tine sau lipsa presiuni de ulei.Cauta schema circuitului de ungere al motorului si acolo ai montarea corecta a respectivelor garnituri.Mai pe intelesul nostru,uleiul nu coboara in baie la fel de repede cum il impinge pompa sus de acea se aprinde becu.In bord nu are rost sa umbli deoarece schema este simpla,ai un intrerupator si un bec legate intre ele de un fir pe care vine masa.

    Comment


    • #17
      Asa este,garniturile de la filtru de ulei.Am patit si eu la un w124 3000td 147cp.

      Comment

      Working...
      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF