Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bec ulei aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bec ulei aprins

    Salutare! Am o problema de vreun an, si nu reusesc sa o rezolv: cum fortez un pic motorul sau merg afara constant se aprinde becul la ulei! Dupa un timp se stinge singur. Nivelul si presiunea sunt OK. Azi am schimbat senzorul de nivel de pe baie, cel cu plutitor, uleiu si filtru. LA FEL! Fire rupte nu are. Motor 3.0 turbo diesel, 147 cp. Cod 603 690. Cevq idei?
    1988 300TD

  • #2
    Salut ! Intinzatorul si cureaua cred ca sunt de vina . Am si eu o problema asemanatoare .

    Comment


    • #3
      Ce legatura are cureaua cu becul de nivel de ulei???????? Ai citit bine intrebarea????? Sau mai bine zis, care curea? ( ca tot e una). Mare e gradina........
      1988 300TD

      Comment


      • #4
        Salut! Eu as zice sa verifici senzorul de presiune de langa filtru de ulei s-ar putea sa indice fals si sa te pacaleasca.Daca nu,inseamna ca problema este electrica......

        Comment


        • #5
          Nu stiu daca acel senzor aprinde si becul sau arata doar presiunea. Presiunea pe bord, la rece e max. si la cald min 1.8 bari, deci ok. Treaba e ca, acum se aprinde cand vrea el si se stinge la fel. S-o fi ros firul pe undeva si atinge masa? O sa verific. O schema cu instalatia electrica de la motor ar fi buna! Are cineva? Pe Autodata nu e.
          1988 300TD

          Comment


          • #6
            Uleiul l-ai verificat? Suna aiurea dar asa am descoperit eu ca imi papa ulei.
            La drumuri scurte nu se aprindea dar cand faceam drumuri lungi si se incalzea, se aprindea becul.
            Nu te gandi la ceva complicat in schema lui: E doar o rezistenta variabila pe senzor in serie cu becul din bord

            Comment


            • #7
              Sapand am dat de asa ceva
              Vezi la 40 l si m. Cred ca e din bord problema
              Attached Files

              Comment


              • #8
                Originally posted by B66VEG View Post
                Nu stiu daca acel senzor aprinde si becul sau arata doar presiunea. Presiunea pe bord, la rece e max. si la cald min 1.8 bari, deci ok. Treaba e ca, acum se aprinde cand vrea el si se stinge la fel. S-o fi ros firul pe undeva si atinge masa? O sa verific. O schema cu instalatia electrica de la motor ar fi buna! Are cineva? Pe Autodata nu e.
                Daca ar face masa pe undeva s ar aprinde intermitent mai ales la o groapa sau drum denivelat .Senzor nou si scapi de problema .
                Honda.

                Comment


                • #9
                  Merci Dragos pt. schema. O studiez si va anunt.
                  Colegul Kay: daca citeai atent, vedeai: am scris ca tocmai am schimbat senzorul, cu unul nou EVIDENT.
                  1988 300TD

                  Comment


                  • #10
                    Stie cineva ce e piesa l din schema postata de Dragos? El are dreptate, cred ca e din ceasuri! Nivel pe joja OK, presiune buna, motorul meege peefect si bec de ulei aprins! De ce?
                    1988 300TD

                    Comment


                    • #11
                      Dupa cum arata trebuie sa fie un bec.

                      Comment


                      • #12
                        Sapand....

                        Spor mult. Daca ii dai de capat anunta-ne...
                        Attached Files

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by B66VEG View Post
                          Merci Dragos pt. schema. O studiez si va anunt.
                          Colegul Kay: daca citeai atent, vedeai: am scris ca tocmai am schimbat senzorul, cu unul nou EVIDENT.
                          Se pare ca n am citit atent , ca o coincidenta aceleasi simptome le am avut si eu si a fost din cauza senzorului . O alta posibila cauza ar putea fi, filtru de ulei de proasta calitate .
                          Honda.

                          Comment


                          • #14
                            Merci mult Dragos pt. informatii! Cat despre filtru de ulei, l-am schimbat de 3 ori de cand am problema asta. Si am pus numai Mann. Merg pe ideea ca e de la ceasuri, dar inca nu am altele de proba. Mai d si varianta romaneasca: nu pierd ulei deloc, am nivel constant si presiune buna, deci scot BECU! DAR daca se intampla? Nu merge. Va tin la curent!
                            1988 300TD

                            Comment


                            • #15
                              Salutare...

                              In legatura cu filtrul... poate ar trebui sa schimbi producatorul...incearca altceva! Am mai auzit problme de genul unde filtrul era de vina.

                              Posibil ca filtrul a fost depozitat in conditii neadecvate...ajunge ca in spatiul in care sunt depozitate sa fie umiditatea mai mare...si cum filtrele sunt din hartie, una doua atrag umezeala.


                              Becul: ce legatura are becul martor cu bordul? La mine (W126) instalatia electrica pentru becul martor vine din instalatia principala care nu are nici o legatura cu bordul. Adica becul este infipt intr-un soclu care la randul lui e introdus in locasul cu simbolul martor ulei!!!

                              Sa nu-mi spui ca la W124 e altfel?!


                              Stima
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF