Va salut! Am o problema la masina din semnatura, un W124 300 diesel clasic de 81 kw din 1992, si anume temperatura se ridica la 100 de grade destul de repede dupa ce o pornesc, dar nu trece de nivelul la care e facuta poza. Am schimbat pana acum termostat, pompa de apa, vasc si garnitura de chiuloasa (chiuloasa se prezenta impecabil). Am mai citit pe forumuri ca unii au avut probleme cu senzorul de temperatura. Ar putea fi din cauza lui problema mea? Daca da, unde e pozitionat? Multumesc!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Problema temperatura lichid de racire
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Din cunostinta mea, nivelul la care se afla acul este de 90°C ci nu 100 cum zici tu! Nu demult am schimbat termostatul la SE-ul meu... am cumparat un BEHR cu dubla deschidere si pe ''treapta'' al doilea, termostatul se deschide la 87°C... la care acul din bordul meu indica exact ca la tine!
Ar fi de verificat si sezorul de temperatura si binenteles mufa cu pini mereita o investigare... eu am avut probleme si cu acesta, pinii oxidati rezulta contact imperfect, la care acul nu-ti indica corect in bord!
StimaBruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
-
Acela este temperatura normala de lucru! Da-i pace!W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Ia partea buna a lucrurilor: acum ai toate cele enumerate noi. Iar ca o paranteza, tot timpul se incepe cu eliminarea posibilelor cauze incepand cu cea mai simpla... Problemele (reale) incepeau daca lichidul de racire ajungea sa aiba temperatura din zona rosie 120+ grade (antigelul are temperatura de fierbere mai mare decat a apei, deci pana in 110-120 de grade e la limita). Temperaturi apropiate de limita maxima se pot obtine relativ usor cu masini de cilindree mare in mers foarte fortat la temperaturi exterioare caniculare sau circulatie bara la bara timp indelungat fara ca termostatul sau sitemul de racire sa aiba ceva defect.W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Masina de cand e la mine a avut mereu antigel in ea, chiar poate prea concentrat. Mi se pare ciudat pentru ca iarna acul era la 80, poate doar 1-2mm peste 80, dar nu ajungea la urmatoarea linie alba decat in regim de fortare, gen cateva minute turata pentru a iesi din zapada. O sa incerc sa fac o proba si cu alte sonde de temperatura, sa vad daca ramane la fel temperatura lichidului de racire.
Comment
-
Teoretic fiecare motor (MB sau orice alta marca) are o temperatura optima de lucru (de obicei intre 80 si 90 de grade Celsius). Aceste temperaturi optime sunt obtinute cu ajutorul termostatelor care sunt calibrate sa deschida la aceste temperaturi. Fiecare termostat are o temperatura de deschidere specificata (cum zice si colegul Feri mai sus, la M110 de pe W126 e fix 87 de grade, acesta fiind temperatura recomandata si de MB pentru modelul respectiv). Eu nu stiu exact cat ar trebui la modelul tau sa fie, dar poti afla printr-o cautare in cartea tehnica (daca o ai) sau, bineinteles pe net. Posibil sa fi avut pana acum un termostat care deschidea mai devreme (la mine, la W202 deschide pe la 82). Nu e rau nici sa verifici senzorul de temperatura, sa fi sigur ca e 100% OK (desi eu cred ca nu are nimic).
Bafta!W123 280E Blue Green Metallic
W126 280SE Champagne Metallic
W126 280SE Black Blue Metallic
W126 300SE Anthracite Grey Metallic
W126 500SE Nautical Blue Metallic
W126 500SE Midnight Dark Blue
W202 C180 T-Modell Tourmaline Green Metallic
W202 C220 CDI T-Modell Tourmaline Green Metallic
Comment
-
Inca o problema: cand merg prin oras si ajunge temperatura apei la nivelul din poza, presiunea la ulei scade sub 1, e normal? Pentru a mai cheltui niste bani, am comandat sonda temperatura noua si termostat care deschide la 75 de grade, sunt curios daca se schimba ceva.
Comment
-
Buna ziua !
Legat de anomalii cu uleiul si apa, am patit si eu o treaba, dar nu la Benz, ci la un camion Scania.
Venise vremea schimbului de ulei si a filtrului. Ma trimit sefii (francezi) intr-un anume loc (Germania). Oamenii aia isi fac treaba, imi iau semiremorca incarcata cu vreo 12 tone si purced la drum. La prima urcare am observat ca urca temperatura la apa. Dupa urcare, temperatura cobora greu de tot. Mai vine o urcare, si temperatura urca si mai mult.
In plus, imi apare in bord mesajul "oil pressure low". Caut in meniu presiunea de ulei si o vad la 1.5 Bar. In loc de 4 -5 Bari, adica. Cum drumul a mai avut urcari, treaba s-a dus in sus (apa), iar uleiul in jos. Pana mesajele au fost cu galben in bord, a fost cum a fost. La primul mesaj cu rosu, mi-am gasit parcare si am oprit.
A doua zi am mai mers 25km pana la alt dealer Scania si s-a facut din nou schimbul de ulei, plus filtru nou... Si apoi totul a revenit la normal.
Concluzie: ori a fost uleiul de rahat, ori filtrul. Filtrele pot fi proaste din fabricatie sau absorb umezeala din aer prin magaziile unde sunt depozitate. Umezeala umfla hartia din filtru, uleiul nu mai are loc sa treaca cu spor si sa ajunga unde trebuie.
Si cand nu ai gresare OK, vei avea frecusuri mari in motor. Frecusurile mari genereaza caldura in plus, si motorul se incalzeste... Si astfel, in mod mai indirect, un ulei/filtru prost poate face motorul sa se incalzeasca peste limita normala. Si tu banuiesti termostatul, pompa de apa, radiatorul, etc.
Dragos
Comment
-
Filtru de pe masina e Mann, iar uleiul din motor e Liqui Moly 10w40 Mos2. Cand am cumparat masina, cu uleiul vechi si filtrul vechi (nu stiu ce era in ea), aveam aceeasi problema cu temperatura apei si presiunea uleiului. Am sesizat o mica diferenta cand am schimbat vascul si pompa de apa, adica apa statea putin peste 80 iar presiunea la ulei aproape de 2, dar daca mergeam putin mai agresiv cu ea, indicatoarele erau la fel ca in poza de mai sus. Stiu ce inseamna frecari mai mari in motor, adica uzura mai mare si de asta vreau sa repar motorul asta, nu prea vreau sa-l stric. Sau sa incerc un ulei mai gros? (bineinteles si un alt fitru in afara de Mann)
Comment
-
In legatura cu presiunea la ulei... in manual MB cel putin la W126 scrie ca presiunea la ulei poate sa scada si la 0,5 bari in conditii de forja care este inca OK, doar sa nu scada sub acest nivel!
Am patit nu odata ca acul sa indice 0,5 bari in timpul verii in canicula...si totul functioneaza bine pana in prezent!Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.
W126 280SE
W123 280CE
W126 500SEC
W220 500L
'Mercedes Benz...The Best or Nothing'
Comment
-
Si Benz-ul meu tot cu 10W40 merge acum, dar cu d-ala de camioane. Al meu e Shell, ca am primit cadou un bidon de 20 de litri si pana o sa termin bidonul nu schimb marca.
Nu sunt probleme cu presiunea, da' acum vreo trei ani si ceva am schimbat bulbul de pe carcasa filtrului de ulei si am descalcit niste fire de sub bord, ca acul sarea la maxim odata cu punerea contactului.
La mine apa sta undeva intre 80º si linia urmatoare, dar nu este relevant pentru tine, ca eu am alta arhitectura acolo. Nu am vascocuplaj deloc, ci un ventilator electric baban (caruia nu i-am dat drumul decat in teste) si un radiator full aluminiu facut dupa cotele date de mine.
Dragos
Comment
Comment