Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Joc in caseta de directie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Joc in caseta de directie

    Salut la toata lumea.cum se poate regla jocul din caseta de directie?

  • #2
    da-i pm lui doktor4carz......

    Comment


    • #3
      ai reusit sa reglezi jocul din caseta de directie?
      space... the final frontier....
      time... the final limit....

      Comment


      • #4
        Daca aflii, te rugam sa ne spui si noua.

        Comment


        • #5
          Din cate stiu eu, pe caseta de directie se afla un surub cu cap imbus, ce este asigurat cu o contra piulita, si o saiba. Se slabeste piulita, si cu ajutorul unui imbus adecvat, se mai strange, un sfert de tura, cel mult jumatate de tura, dupa care se strange piulita, avand grija ca surubul sa fie tinut pe loc, cu ajutorul imbusului, pentru a nu se modifica pozitia lui, prin strangerea piulitei. Sa aveti grija sa nu strange-ti prea mult acel surub, caci acesta apropie melcul de roata melcata, si daca nu se lasa un pic de joc intre ele, va vira greu masina, dupa aceea. Pentru a nu zemui caseta, e bine a se infasura pe acel surub, sub saiba, cateva randuri de banda de teflon (din aceea pentru instalatiile sanitare), in sensul de strangere a piulitei. Bafta si spor la treaba.

          Comment


          • #6
            Scuze ca te contrazic:cand desrubezi imbusul strangi caseta! Mare atentie! Ai dracu nemtii astia!
            1988 300TD

            Comment


            • #7
              Originally posted by B66VEG View Post
              Scuze ca te contrazic:cand desrubezi imbusul strangi caseta! Mare atentie! Ai dracu nemtii astia!
              Nicio problema, eu stiam teoretic, practic nu am facut, asa ca e binevenita observatia ta, care va fi utila tuturor colegilor de forum. Si o intrebare: cat ai desurubat, pana ai obtinut reglajul corespunzator?
              Last edited by Greceanu-Eduard; 01-26-2010, 08:54 AM.

              Comment


              • #8
                Pe unde se poate avea acces la caseta si la surubub?Si eu as vrea sa o string putin.Vorbeam acum citeva zile cu un mecanic si mi-a spus ca nu prea au moarte casetele de directie la tipurile astea de mercesuri.
                Sorin Priboi, aproape pieton ....
                Tel 0766/24 83 24
                __________________________________________________ __________________________________________________ __
                Daca stii sa vezi ceva bun in fiecare om, aproape toti vor sfarsi prin a vedea ceva bun si in tine. -Ben Carson

                Comment


                • #9
                  La masinile cu motor diesel,se da jos filtrul de aer si se poate lucra foarte usor la imbusul de la caseta.Se desface piulita cu o cheie de 17,daca nu ma insel.In acelasi timp se tine contra cu cheia tip imbus.Daca se da spre stanga surubul imbus,(la desfacut)se reduce jocul.Verificati dupa fiecare tura sa nu fie prea strans,altfel cumparati in scurt timp o caseta noua.Adica,strangeti contrapiulita dupa fiecare tura,nu foarte tare.Apoi verificati ,,la rece"jocul la volan.Porniti motorul si verificati din nou jocul.Daca directia a devenit prea rigida,mai strangeti o jumatate de tura surubul.A se proceda in acelasi mod la masinile pe benzina,daca aveti destul loc,nu mai e nevoie sa demontati filtrul de aer sau alte angarale.Succes.

                  Comment


                  • #10
                    Asa e! De preferat se strange cu rotile virate cam jumate la stanga sau dreapta, nu conteaza! De multe ori, cu rotile drepte, nu are joc! Daca o strangi prea mult, in mers, nu mai revine volanul singur in viraje! Se mai slabeste putin!
                    1988 300TD

                    Comment


                    • #11
                      Jocul din caseta de directie, se regleaza cu rotile pe pozitia inainte, si nu virate. Daca ve-ti face reglajul cu rotile virate, cand vor fi pe pozitia inainte, nu va mai fi niciun pic de joc, va vira greu, si nu vor reveni singure dupa viraj.

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara tuturor.
                        Bun, ideea este urmatoarea: piulita + imbusul au stat cca jumatate de zi imbibate in WD40....nici o chestie! n-a fost chip sa se desfaca in mod civilizat, decat dupa un deget bulit. Desfacerea s-a practicat pe deasupra, (cu cardanul de desfacut prezoanele de la roti!!!!), n-ai nici o sansa pe dedesubt; a putut fi realizata, intr-un final cu dureri...., dupa demontarea galeriei de admisie, cablurilor, patinei/sinei, piese care, nedemontate, acopereau complet caseta de directie si blocau accesul catre acea zona.
                        Dupa desurubarea piulitei, cu fixa de 19 by the way, sa nu cumva sa credeti ca imbusul cu cap de 6 a si inceput sa se miste asa, zglobiu....lasati orice speranta. Vopsea neagra aplicata de fabricant pe piulita + surubul cu cap sechskant, coroborat cu neumblarea de 18 ani, egal un rezultat pe masura. Adica, obligatoriu am demontat piulita de pe filetul surubului sechskant de 6, spalat, curatat pasul filetelor si repus la loc piulita, asta dupa ce, surubul cu cap imbus de 6 a catadicsit sa se miste si a urmat procedura de reglaj aratata mai sus (desurubare, pentru ameliorarea jocului). Atentie la piulita, la repunere! Personal, am "plimbat-o" inainte sa fiu sigur ca filetul este OK; am plimbat-o exact pe un prezon de roata(pasul filetului este identic si n-am avut la-ndemana alt surub de 12). Piulita are turnata in ea o bucsa de teflon, conica la extremitatea care strange fest pe caseta de directie, taman la fix creata si conceputa pentru a stopa tendinta de scurgere a uleiului din caseta. Ma indoiesc de fezabilitatea unei infasurari cu banda de teflon...
                        Dupa un reglaj la rece, a urmat repunerea pe pozitie a galeriei de admisie, ocazie cu care a fost curatata in mod extensiv in interior. Sigur, ideal este ca reglajul sa culmineze cu reglajul facut "la cald", volan stanga-dreapta, conform procedurilor anterior descrise de colegi, dar in cazul in care am avut matele date jos....no way. In prezent astept sa se opreasca ploaia pentru a continua cu agatatul pieselor si reglatul surubului "la final".
                        Am strans piulita cam la simtul mainii, tocmai in ideea de a mai executa un posibil reglaj, cu motorul pornit.
                        Rotile drepte!!!!!!!!
                        Off-topic: n-am crezut ca voi retrai aceleasi sentimente de frustrare experimentate de mine pe vremea cand aveam Baby-Benz-ul, 190E (stramt, inghesuit, o aventura sa umbli in compartimentul motor....etc) Mi-a trecut ingrijorarea...cu motorul 605.911 de pe W124e un vis urat!!!
                        Toate bune!

                        Comment


                        • #13
                          in concluzie-surubul cu cap de imbus trebuie desfiletat sau infiletat pentru stoparea jocului?

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by florinvn View Post
                            in concluzie-surubul cu cap de imbus trebuie desfiletat sau infiletat pentru stoparea jocului?
                            Salutam!
                            Desfiletat. La postul #9(si nu numai) se explica destul de clar procedeul.
                            Numai bine!
                            Last edited by tumar; 09-10-2011, 08:45 AM.
                            Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                            Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                            Comment


                            • #15
                              multumesc frumos colegu!ma apuc de treaba, sper sa reusesc fara sa dau galeria jos

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF