Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

In sarcina si pe loc decupleaza in 4000 de ture

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In sarcina si pe loc decupleaza in 4000 de ture

    Buna. Am achizitionat 1 w124 CE 200 in care a fost pus motor de 3200 24v. Motorul nu bate nu fumeaza merge f frumos. In schimb am intampinat o problema. Nici pe loc nici in viteze nu trece de 4000. Parca m-ar limita ca si protectia cand stai pe loc si nu trece de 4000. Imi este aprins martorul ASD in bord. Oare sa fie vreo legatura? M-am uitat pe net la mufa de diagnostic si zicea sa fac legatura intre pinul 5 si ground 1 o sec si sa vad de cate ori palpaie becu si am tabelu cu erorile. Perfect. Ajung la masina ma uit in mifa de diagnostic si nu am nimic la pinul 5. Aveti careva o idee ce dumnezo sa fac? Multumesc

  • #2
    Originally posted by Paul.Benz View Post
    Buna. Am achizitionat 1 w124 CE 200 in care a fost pus motor de 3200 24v. Motorul nu bate nu fumeaza merge f frumos. In schimb am intampinat o problema. Nici pe loc nici in viteze nu trece de 4000. Parca m-ar limita ca si protectia cand stai pe loc si nu trece de 4000. Imi este aprins martorul ASD in bord. Oare sa fie vreo legatura? M-am uitat pe net la mufa de diagnostic si zicea sa fac legatura intre pinul 5 si ground 1 o sec si sa vad de cate ori palpaie becu si am tabelu cu erorile. Perfect. Ajung la masina ma uit in mifa de diagnostic si nu am nimic la pinul 5. Aveti careva o idee ce dumnezo sa fac? Multumesc
    Se poate sterge multumesc!!

    Comment


    • #3
      Salut,spune ne si noua rezolvarea problemei,poate mai au si alti colegi aceasi problema sa stie de unde sa inceapa cautarile.

      Comment


      • #4
        Salut!Cred ca plafonarea la 4000 de ture cand stationeaza e normala,deoarece asa e si la W124,200E'94 al meu,in schimb in mers se schimba situatia si tind sa cred ca ai probleme la catalizator. Decupleaza-i sonda lambda si vezi cum merge......

        Comment


        • #5
          Plafonarea la 4000rpm nu este normala. Motorul tre' sa se tureze conform cartii de identitate a masinii, cel putin pana la nivelul la care isi atinge puterea maxima.

          Motorul M111, de exemplu, isi atinge cei 100kW la 5500rpm. Si de turat, se tureaza peste aceasta limita, dar nu mai vine nimic...

          Motorul M104 (E30) isi scoate cei 162kW la 6400rpm, iar E32-ul la 5500rpm. Motorul M119 E42 stie de 5700rpm.



          Cu alte cuvinte, daca un benzinar nu se tureaza peste 4000rpm, are o problema.




          Dragos

          Comment


          • #6
            Se poate sterge. Si daca mai exista admini pe aici sa accepte new post ar fi bine

            Comment


            • #7
              Detaliaza, nu inteleg.
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF