Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Turatie motor instabila

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Turatie motor instabila

    Salutare dragi colegi,
    Avem asa: 2.0 benzina, cod motor M102.963, cutie automata.
    La accelerare brusca si puternica sau in kickdown, raspunde corespunzator comenzii, dar se aprinde in bord becul care indica "bec ars" si ramane aprins. Odata cu becul, relatiul oscileaza intre 1200 si aproape 0. Daca stau mai mult de 2 minute in D cu piciorul pe frana se si opreste. Atunci cand iau piciorul de pe frana, cu maneta in "D", masina se deplaseaza in "suturi" dupa cum se tureaza motorul. Calc acceleratia, nu se mai simte fluctuatia de turatie. Daca opresc motorul si-l repornesc, fie si imediat, becul se stinge iar motorul merge ceas. Oare ce sa fie? Pe unde sa ma uit? Sa fie ceva legat de vaccum? Multumesc tuturor ptr pareri/sfaturi.

  • #2
    Nu s-a confruntat nimeni cu problema asta?

    Comment


    • #3
      Nu m-am confruntat cu problema dar îmi dau cu părerea: clapeta la accelerație trebuie curățată!

      Comment


      • #4
        Salut!
        Verifica sa nu ai vreun bec ars la lampile frana sau sa faca vreun scurt. Acel bec se aprinde doar daca ai vreun bec ars sau de alta putere. Mai verifica si toate furtunele de vaccum, inclusiv cel ce duce la cutie.
        Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

        Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

        Comment


        • #5
          Detin o masina identica. Fluctuatii la relanti am gasit de la: capac filtru aer crapat (partea de dedesupt, aia de plastic), furtune aer de la capac motor catre debitmetru de aer crapate, furtunul de la debitmetrul de aer la corp injectie (membrana de cauciuc de la KE Jetronic) sarit (de la un rateu), inclusiv membrana avea 2 crapaturi.
          Am avut un post cu relanti cu motorul cald de 2000rpm. Rezolvarea a fost urmatoarea: pe galeria de admisie aer (pe langa cablu de acceleratie) este un stut, teu de cauciuc si furtune de vaccum. Nu am aflat de la ce sunt dar blindand stutul (cu banda izolatoare) si teul, problema s-a rezolvat

          Comment


          • #6
            Originally posted by Dragos_on View Post
            Am avut un post cu relanti cu motorul cald de 2000rpm. Rezolvarea a fost urmatoarea: pe galeria de admisie aer (pe langa cablu de acceleratie) este un stut, teu de cauciuc si furtune de vaccum. Nu am aflat de la ce sunt dar blindand stutul (cu banda izolatoare) si teul, problema s-a rezolvat


            Eu ma bucur ca ai rezolvat problema partial, findca acel stut si T-ul nu a fost pus acolo de mantuieala, ci' are un rol! Problema trebuie investigata pana se va rezolva buba, findca stuturi si vacuumuri anulate impiedica functonarea motorului in parametri normali!


            Intradevar, sistemul KE-Jetronic este destul de sensibil si al dracului de greu reglat comparand cu predecesorul K-Jetronic!



            Sfat: Dragos_on are dreptate, in prima faza verifica toate furtunase/tevaraie/vacuum sa fie intregi si totul la locul lui, findca daca trage aer fal iti da sistemul peste cap.



            Bafta
            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF