Salutare dragi colegi,
Avem asa: 2.0 benzina, cod motor M102.963, cutie automata.
La accelerare brusca si puternica sau in kickdown, raspunde corespunzator comenzii, dar se aprinde in bord becul care indica "bec ars" si ramane aprins. Odata cu becul, relatiul oscileaza intre 1200 si aproape 0. Daca stau mai mult de 2 minute in D cu piciorul pe frana se si opreste. Atunci cand iau piciorul de pe frana, cu maneta in "D", masina se deplaseaza in "suturi" dupa cum se tureaza motorul. Calc acceleratia, nu se mai simte fluctuatia de turatie. Daca opresc motorul si-l repornesc, fie si imediat, becul se stinge iar motorul merge ceas. Oare ce sa fie? Pe unde sa ma uit? Sa fie ceva legat de vaccum? Multumesc tuturor ptr pareri/sfaturi.
Avem asa: 2.0 benzina, cod motor M102.963, cutie automata.
La accelerare brusca si puternica sau in kickdown, raspunde corespunzator comenzii, dar se aprinde in bord becul care indica "bec ars" si ramane aprins. Odata cu becul, relatiul oscileaza intre 1200 si aproape 0. Daca stau mai mult de 2 minute in D cu piciorul pe frana se si opreste. Atunci cand iau piciorul de pe frana, cu maneta in "D", masina se deplaseaza in "suturi" dupa cum se tureaza motorul. Calc acceleratia, nu se mai simte fluctuatia de turatie. Daca opresc motorul si-l repornesc, fie si imediat, becul se stinge iar motorul merge ceas. Oare ce sa fie? Pe unde sa ma uit? Sa fie ceva legat de vaccum? Multumesc tuturor ptr pareri/sfaturi.
Comment