Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cade cureaua de la accesorii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cade cureaua de la accesorii

    Buna ziua tuturor,

    Azi dimineata cand am pornit masina am observat ca nu mai am servo la masina, iar dupa bradul de craciun mi-am dat seama instant ca este o problema cu cureaua de la accesorii.

    Aceasta cazuse intr-adevar, dar am repus-o la loc, dar la pornirea motorului aceasta a cazut iar jos.

    As dori sa va intreb care ar putea fi cauza pentru care aceasta cade jos? Sa fie telescopul care intinde cureaua sau se poate sa se fi rupt arcul de la sistemul de intindere pentru ca acum capetele lui intra in arc (nu stiu exact daca nu asa este gandit).

    Rolele le-am schimbat acum vreo doi ani si nu se vede sa aiba joc, dar motorul trepideaza ciudat intre anumite turatii cand este frig.

    Totodata am observat ca s-a aprins martorul de ulei in bord, ceea ce nu am mai patit pana acum.

    Va multumesc anticipat si va doresc o zi buna!

  • #2
    Verifica pompa de servo directie , da cureaua jos si trage de fulie sa nu ai surpriza ca iese din pompa , eu am patit asta . Verifica tot ce este pe curea accesorii inclusiv intinzator cu arc si amortizor . Martor ulei aprins nu mai ai ulei in motor la nivel , ai verificat?
    Last edited by liviu40; 02-24-2015, 17:05 PM.

    Comment


    • #3
      Pronosticul meu este: arcul întinzătorului, dar asta ar trebui să se poată observa și prin mișcarea curelei (dacă totul ar fi în regulă, cureaua ar trebui să stea tensionată ca un arcuș, dar dacă e ”moale”, e clar că e de la întinzător), însă e greu de dat un diagnostic exact ”pe neve”; așa cum zice ”antevorbitorul” meu, verifică toate accesoriile (aia-ți mai lisește, Doamne feri, să-ți sară la viteză fulia de pe pompa servo, apoi să vezi ”distracție”).

      P.S. Bine ai revenit pe forum !
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        De exemplu la un coleg de pe forum de la mine din oras ii sarea cureau din cauza fuliei de la alternator nu mai avea pana aceea si se slabise fulia si sarea imediat!

        Comment


        • #5
          Pentru ca un necaz nu vine niciodata singur si pentru ca m-am zgarcit la bani sa apelez la un mecanic acum m-am trezit cu: rola de la intinzator sparta, cureaua rupta si bratul acela de la intinzator rupt + faptul ca nu stiu la ce mecanic din Cluj sa apelez pentru a ma ajuta cu aceasta problema.

          Ma imprumuta cineva cu 2 litri de benzina ca motorina nu prea ia foc?

          Nu stiu ce s-a intamplat, de ce s-au rupt toate astea, bine ca era pe loc masina si nu in mers cum zicea levi.

          Comment


          • #6
            Salut Cristi, daca faci rost de piese, saptamana viitoare vin in cluj si te ajut eu sa le montam, aduc servisul mobil cu mine si se rezolva.
            Uitate atent in jurul surubul acela mare si gros, cu cap de imbus, daca nu cumva a crepat de la soc si capacul de la distributie.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Ai drum prin Cluj Iacob ca nu vreau sa te pun pe drumuri? M-am uitat acum la zona respectiva si nu se vede sa se fi fisurat capacul de la distributie. Ceva a facut rola de ghidare sa se rupa si aceasta a rupt la randul ei urechiusa aceea unde este prinza rola de ghidare de rola intinzatoare.

              Comment


              • #8
                Cred ca ai patit ce am patit si eu la un motor sh cumparat si am ajuns sa schimb capac distribuitie ca sa mai pot pune alt intinzator .la capacul ce l-am avut am fost la un strungar a majorat filet si facut bucsa si degeaba banii irositi si munca . Daca s-a distrus filet din capac nu te chinui sa faci cum am facut eu , schimba capac distributie si vezi ca si acolo sunt 2 modele la grosime ax cu filet.

                Comment


                • #9
                  Nu cred sa se fi rupt capacul de distributie. La mine s-a rupt bucata pe la surubul acela care este marcat cu sageata, dar rola intinzatoare este inca prinsa de capacul de distributie si nu pare sa aiba joc. In acel surub mi se pare ca vine prinsa rola de ghidare.
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    S-a rupt surub sau bucata din filet intinzator curea? unde vine filet precum sageata din poza? Zona aia este cea in care vine arcul si rola

                    Comment


                    • #11
                      Da o sa am drum, numa nu stiu exact in care zi, dar am numarul tau si te sun cand aflu precis cand trebuie sa vin.
                      Daca rezolvi pana atunci nu e nici o problema.

                      Acolo unde ai marcat tu cu rosu, vine rola intinzatoare.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by crstn_savu View Post
                        Nu cred sa se fi rupt capacul de distributie. La mine s-a rupt bucata pe la surubul acela care este marcat cu sageata, dar rola intinzatoare este inca prinsa de capacul de distributie si nu pare sa aiba joc. In acel surub mi se pare ca vine prinsa rola de ghidare.
                        Da jos acel intinzator daca s-a distrus mergi cu el la magazin de piese si comanda piesa si rola intinzatoare ce vine pe ea si se monteaza foarte usor daca ai ceva scule corespunzatoare "imbus" de 10 daca nu ma insel. sa dai jos acel intinzator.

                        Comment


                        • #13
                          S-a rupt bucata din intinzator, filetul de la surubul intinzatorului nu are nimic... practic s-a forfecat pe unde este sageata facuta. Comand maine piesele si vad cum ma descurc. Va tin la curent. Iacob iti multumesc frumos pentru buna intentie!

                          Comment


                          • #14
                            Buna ziua! N-am mai deschis alt topic pentru ca si problema mea e tot legata de cureaua de la accesorii,adică la relanti flambează foarte tare si solicita foarte tare întinzătorul,bineînțeles produce si un zgomot care la prima vedere pare a fi de la capacul de motor daca nu te uiți la intinzator.Rolele nu par sa aibe jocuri si întinzătorul l-am schimbat de curand crezând ca rezolv problema.Intre timp am avut o problema de scurgere de motorina de la pompa de înaltă si am umblat așa vreo luna timp in care sa vezi minune a dispărut prima problema.Cum am rezolvat cu pompa de înaltă si nu mai curge motorina pe ea a si reapărut problema.Masina e W203 2002 143cp

                            Comment


                            • #15
                              Alexandru iti recomand sa deschizi un subiect la categoria w203 pentru ca difera putin problema ta.

                              In alta ordine de idei problema a fost rezolvata partial. Piesele au fost puse sus si mecanicul a observat ca pompa servo nu este in acelasi ax cu restul fuliilor pentru in zona unui surub s-a fisurat suportul pompei, iar in zona celuilalt s-a rupt efectiv o bucata din suport. Presupun ca aceasta bucata care s-a rupt a ajuns la curea si a fost antrenata pe acolo rupand rolele, pentru ca in urma cu cateva saptamani (la ultima verificare a situatiei) era doar fisurat suportul in zona respectiva nu si rupt.

                              Asadar mai trebuie schimbata de urgenta pompa servo deoarece sudarea ei cred ca nu va tine prea mult. Aveti cumva vreo pompa servo de vanzare?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF