Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Caraituri la viraj dreapta

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Caraituri la viraj dreapta

    Practic nu e neaparat legat de viraj cat de fortele care apasa/ridica masina. Daca virez dreapta destul de puternic sau brusc, se aude un harait corelat cu ridicarea partii din dreapta a masinii. N-am reusit sa-mi dau bine seama daca e in fata sau in spate. Initial parea a fi in fata, dar nu mai sunt asa de sigur.

    Mentionez ca masina a stat parcata 10 zile in rampa, in Cluj, in ger. Habar n-am cat de frig a fost, dar nu cred ca are asa multa relevanta. Am mers Sibiu - Cluj si cloncanitul continua. Ce sa fac?

  • #2
    Buna ziua !


    Gerul/frigul are talentul deosebit de a farama rapid o bucsa posibil imbatranita. Ma refer aici la bucsile barilor stabilizatoare fata/spate, respectiv la bieletele stabilizatoare spate.


    Cand bucsile se duc, partial sau total, la un moment dat se ajunge la o bataie fier pe fier, de unde sunetul aferent. Pe de alta parte, arcurile fata au in partea de sus talere de cauciuc de diverse grosimi, si in cazul deteriorarii acestora, iarasi este posibil sa se produca diverse zgomote.



    Dragos

    Comment


    • #3
      Concluzia e ca are nevoie de o vizita la Horica - mecanicul. Dar nu poate fi periculos pe termen scurt (200km), nu?

      S-a intamplat prea brusc

      Comment


      • #4
        Orice sunet care nu tre' sa se auda in mod normal este un sunet in plus. Pana nu identifici cauza clara a sunetului, nimeni nu poate afirma ca ar fi periculos sau ca n-ar fi.

        Si, ca orice problema, prima data trebuie identificata cauza. Odata cauza stabilita, se pot trage concluziile corecte.

        Am patit acum vreo doi ani sa simt ca la viteze de 120 - 130km/h, dupa trecerea peste denivelari modeste in regim de autostrada, sa simt ca si spatele masinii ar vrea sa vireze. Am tras concluzia clara ca sunt bucsile/bratele puntii spate, si , fiind pe drum catre Franta, sa le rezolv la intoarcerea acasa, dupa inca vreo 2500km. Dar asta-s eu, care stiu ce se intampla cu si pe sub masina mea si stiu si sa apreciez gravitatea unei situatii.

        Altcuiva mai neexperimentat i-as recomanda sa rezolve cat mai rapid problema. Asta ca sa nu existe regrete de-alea tardive de vreun fel...



        Dragos

        Comment


        • #5
          Salutam!
          Ca sa iti dai seama daca "haraie" de la bucse, dai cu un spray cu vaselina(eu am unul special pentru bucse) intre bucsa si bara sau bucsa si brat. La mine uneori le mai apuca scartaitul. Asta este o verificare simpla. Daca se aude ca si cum ar freca fier pe fier, sa nu fie de la "oalele" arcurilor.
          Numai bine!
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            Eu am avut 3 feluri de carait de cand am masina:
            1. Un pivot era dus si caraia cand viram si mi-a luat timp pina l-am descoperit ca nu arata stricat.
            2. Am umblat la etrier odata si am indoit putin tabla aceea din jurul discului de frina. cand luam viraje se freca de disc si facea o galagie ...
            3. Am avut un rulment stricat, l-am inlocuit dar a trebuit de 3 ori sa il tot strang pina a ajuns pe pozitia lui. Se slabea, roata avea joc, la curbe caraia...

            Comment


            • #7
              Ciudat e ca ieri n-a mai carait (cred ca a fost mai cald), dar azi dimineata iar a inceput. Si e un sunet asa de urat pentru o masina asa de eleganta

              Comment


              • #8
                Salut!
                Scartzaitul jos la roata fata, cand te apesi pe masina sau o ridici un pic de aripa, vine doar de la pivot. Am patit si eu cu 190-ul meu. Ma scotea din minti. Am schimbat ambii pivoti si am scapat de caraiala. Culmea e ca pivotul care scartzaia nu a avut joc aproape deloc dar avea burduful crapat!
                Salve!

                Comment


                • #9
                  Nici eu nu imi dadeam seama daca e de la pivot sau nu, intr-un final i-am injectat niste vaselina cu o siringa si a disparut imediat. L-am schimbat imediat apoi

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF