Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema cu electroventilatorul.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cu electroventilatorul.

    Va salut! De cateva luni intampin o problema cu electroventilatorul(nu este din acela cu vascocuplaj), in sensul ca atunci cand motorul este oprit(rece), paleta ventilatorului o pot invarti foarte usor cu mana, si din cate stiu ar fi trebuit sa se invarta mai greu. Apoi cand pornesc masina, ventilatorul se invarte usor din inertie, iar cand motorul este cald, temperatura fiind pana la 90 grade viteza de invartire a paletei este aceeasi si o pot opri cu mana. Cand merg in traficul urban, temperatura apei creste pana la 100-110 grade si ventilatorul nu porneste, decat pe la 120 de grade, si pentru a nu incalzi motorul mai tare pornesc clima apa coboara sub 100 grade. Nu stiu care ar fi problema. De mentionat ca am schimbat toate sondele de pe blocul motor, de deasupra, cu altele noi, crezand ca acestea ar putea fi de vina insa fara rezultat, sigurantele nu sunt arse( asadar nu stiu ce sa mai fac). Astept opinii si eventual unele sfaturi de la veteranii forumului. VA multumesc anticipat!!!( motor 2000 benzina)

  • #2
    Salut, deci sa intelegem ca ventialatorul este elctric.
    In czul acesta el este actionat de un modeul electronic, care prin urmare preia informatia de pe senzorii de pe chiuloasa, pe care zici ca le-ai schimbat.
    Inseamna ca acel modul care comanda ventilatorul este defect, si nu mai functioneaza in parametri normali.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      E electromagnetic(magnetic fan clucth), asa am gasit in diferite carti tehnice. Asa am inteles, si nu stiu ce sa-i mai fac. Daca e cineva mai priceput as ruga sa-mi puna si niste poze , scheme, ceva ca sa inteleg si eu mai bine, care sunt acele module si unde sunt asezate.

      Comment


      • #4
        Da este electromagnet este pus pe pompa de apa in spate la paleti acolo el primeste alimentare sa cupleze fiind inseriat cu o sonda care citeste temperatura si atunci da comanda la electromagnet si cupleaze paleti' sa raceasca lichid racire . Deci ori sonda este defecta , ori electromagnet ori siguranta arsa din acest circuit, ori circuit defect .

        Comment


        • #5
          Salut Saltelechi!
          Sonda ce comanda "electromagnetul" ventilatorului de pe pompa de apa este aceea cu 3 pini(asa e la mine). Cea cu 2 pini comanda electroventilatorul de la clima. Posibil sa nu mai lucreze electromagnetul de pe ventilator, daca spui ca sondele le-ai schimbat. Poti sa il verifici alimentand mufa ce duce la el. Parca este undeva la 20-25 cm de ventilator. Ar trebui sa auzi cum cupleaza(motorul sa fie oprit).
          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

          Comment


          • #6
            O.k., Tumar voi verifca si va dau de veste.

            Comment


            • #7
              Defectul este de la sonda i-am verificat eu astazi problema ,scos mufa din sonda cu 3 pini si facut un strap" cupleaza , deci si sonda care este noua si montata pe masina nu funtioneaza.

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF