Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme electrice

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme electrice

    salutare!
    acum vre-o 2 zile nu mi-a mai pornit...baterie slaba...
    Am incarcat-o, am pornit-o, am masurat incarcarea=14.4V deci ok. Am masurat curentul consumat in gol=0.54A, ceea ce e mult. din cate stiu eu ar trebui sa fie undeva la 0.02A.
    Am scos toate sigurantele si toti consumatorii pe care ii am diret pe baterie, acelasi consum.
    Am scos alternatorul...acelasi consum
    In tot acest timp auzeam un pacanit regulat de releu care cupla si decupla si dupa multe cautari l-am gasit in centrala de ABS care se pare ca e conectata direct pe baterie. Am deconectat centrala, am verificat cele 2 relee de pe ea si functioneaza corect- ceva le activeaza aiurea. Consumul a scazut la 0.2 dar tot e mult .
    Acum as vrea niste sfaturi daca se poate:
    - ce altceva e montat direct pe baterie- eu stiu ca mai e eletromotorul pe care inca nu l-am verificat - probabil niste perii uzate.
    - are cineva o schema electrica cu centrala ABS, poate o pot repara.
    - tot cautand consumatori am umblat si la releul de bujii-scos mufa, pus la loc iar acum martorul de bujii se aprinde dupa ce porneste masina si se stinge dupa aprox. un minut - o schema electrica m-ar ajuta sa stiu ce sa verific

    Multumesc pt orice sfaturi!
    Last edited by racataian; 02-12-2015, 09:42 AM.

  • #2
    Salut, ai avut o problema, si cautand cauza lui, ti-ai mai facut si altele pe langa el.
    Asa este omul, cand nu are ce face isi gaseste de lucru vrand-nevrand.

    Cu consumul de curent, ce intelegi prin valoare 0,2? fii mai detaliat te rog.

    Un consum in gol, cu cheia de contac scoasa si cu toti consumatorii opriti si cu usile inchise, nu trebuie sa depaseasca cel mult 60-70 miliamperi, daca sare de 100 deja e problema.

    Si acuma releul de pe pompa ABS este comandat de calculatorul ABS, cat si motorul de pe pompa e comandat de acel releu, ma rog acolo sunt defapt doua relee. In primul rand se verifica daca raman contactele atinse, asta creste consumul evident.
    Cat despre releul de bujii, sigur ai un contact imperfect, sau ai cel putin o bujie arsa, doar in cazul acesta se aprinde martorul dupa pornirea motorului.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Salut! Am avut si eu o problema ca imi descarca bateria rapid si tot asa am scos sigurantele si masuratori pe baterie,etc am cautat de am innebunit,ca pana la urma sa constat ca nu lucra intrerupatorul de la portbagaj si ramanea becul aprins....

      Comment


      • #4
        Originally posted by racataian View Post
        salutare!
        acum vre-o 2 zile nu mi-a mai pornit...baterie slaba...
        Am incarcat-o, am pornit-o, am masurat incarcarea=14.4V deci ok. Am masurat curentul consumat in gol=0.54A, ceea ce e mult. din cate stiu eu ar trebui sa fie undeva la 0.02A.
        Am scos toate sigurantele si toti consumatorii pe care ii am diret pe baterie, acelasi consum.
        Am scos alternatorul...acelasi consum
        In tot acest timp auzeam un pacanit regulat de releu care cupla si decupla si dupa multe cautari l-am gasit in centrala de ABS care se pare ca e conectata direct pe baterie. Am deconectat centrala, am verificat cele 2 relee de pe ea si functioneaza corect- ceva le activeaza aiurea. Consumul a scazut la 0.2 dar tot e mult .
        Acum as vrea niste sfaturi daca se poate:
        - ce altceva e montat direct pe baterie- eu stiu ca mai e eletromotorul pe care inca nu l-am verificat - probabil niste perii uzate.
        - are cineva o schema electrica cu centrala ABS, poate o pot repara.
        - tot cautand consumatori am umblat si la releul de bujii-scos mufa, pus la loc iar acum martorul de bujii se aprinde dupa ce porneste masina si se stinge dupa aprox. un minut - o schema electrica m-ar ajuta sa stiu ce sa verific

        Multumesc pt orice sfaturi!
        Schema ABS.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Merci de schema,
          ceva schema pt bujii+ releu este?

          Comment


          • #6
            Uite o schema pentru releu bujii.

            G 1,2,3,4 sunt bujiile, iar piesa cu numarul 2 este martorul bujii din bord (spirala galbena)
            M1, M5, M9 sunt - (masa).

            Sper sa te ajute.
            Attached Files
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Zuper, multzam!

              Comment


              • #8
                Salve,
                tocmai am verificat bujiile si Nr 1 e defecta.
                Am desfacut si releul si
                - fara mufa catre bujii, cand pun contactul, releul cupleaza si masor 12 v pt 30 sec apoi continuu 8V
                - cu mufa catre bujii pusa, cand pun contactul, cupleaza releul dar imediat se decupleaza. Probabil detecteaza bujiia arsa, dar ma asteptam totusi sa le alimenteze pe celelalte 3. Ma intreb cand mufa e complet scoasa de ce cupleaza.

                Am facut verificari si la centrala ABS si dupa fiecare reset de baterie, releul care comanda solenoidele ramane cuplat si imi suge curent. Releul l-am verificat si e ok, dar se pare ca ECU-ul ABS(A16) il comanda... deci tind sa cred ca ECU-ul de ABS e buba. Aveti idee unde se afla asta? In spatele bateriei?

                Comment


                • #9
                  Salut, da calculatorul de ABS se afla W124 in spatele bateriei, o sa observi un modul cu o mufa mare si groasa, este cea mai mare mufa din compartimentul motorului.
                  Cauta unul identic sa corespunda codurile, si fa o proba sa vezi daca chiar ala este buba.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Stiti cumva daca se pate face diagnoza ECU-ului de ABS? Nu prea am de la cine sa iau unul doar de proba si nu sunt 100% sigur ca ECU-ul ABS e pb. Mi se pare ca nu intra in low power, ceva il tine treaz si imi consuma. Se poate sa fie un senzor de ABS defect si ECU-ul sa nu adoarma?

                    Comment


                    • #11
                      Da se poate face testarea pe ECU ABS, inclusiv din tester se poate porni motorul de pe pompa de ABS, cel putin la W202 merge.

                      Modulele ce tin de siguranta masinii se pot diagnostica de pe tester.
                      Succes.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF