Buna
La mercedesul meu 124 cu motor diesel de 2000 am elicea de la ventilator cu un cuplaj magnetic (alimentez 12 volti la cuplaj si elicea se rigidizeaza pe ax)
Acuma am un buton pe bord cu care dau manual 12 volti pe acest cuplaj magnetic atunci cand e necesar sa racesc motorul ( asa am primit masina de la vechiul propietar)
Vechile circuite nu mai exista sunt rupte (masina a inceput sa fie dezmembrata dar eu am salvat-o si acuma o refac)
INTREBARE : Cum da comanda senzorul care are rolul de a porni cuplajul magnetic ???
Adica nu stiu daca contactele senzorului pot suporta curentul acestui electrocuplaj , sau va trebui sa intercalez un releu care sa fie comandat de senzor si releul sa dea curent la electrocuplajul magnetic
Daca era electroventilator era clar ca trebuie pornit cu releu,...dar in cazul asta???
Ma gandesc ca electocuplajul asta nu consuma mult si poate ca senzorul ar putea sa-l comande direct....sau totusi mai bine cu releu???
Rog cine stie ...un sfat...multumesc
La mercedesul meu 124 cu motor diesel de 2000 am elicea de la ventilator cu un cuplaj magnetic (alimentez 12 volti la cuplaj si elicea se rigidizeaza pe ax)
Acuma am un buton pe bord cu care dau manual 12 volti pe acest cuplaj magnetic atunci cand e necesar sa racesc motorul ( asa am primit masina de la vechiul propietar)
Vechile circuite nu mai exista sunt rupte (masina a inceput sa fie dezmembrata dar eu am salvat-o si acuma o refac)
INTREBARE : Cum da comanda senzorul care are rolul de a porni cuplajul magnetic ???
Adica nu stiu daca contactele senzorului pot suporta curentul acestui electrocuplaj , sau va trebui sa intercalez un releu care sa fie comandat de senzor si releul sa dea curent la electrocuplajul magnetic
Daca era electroventilator era clar ca trebuie pornit cu releu,...dar in cazul asta???
Ma gandesc ca electocuplajul asta nu consuma mult si poate ca senzorul ar putea sa-l comande direct....sau totusi mai bine cu releu???
Rog cine stie ...un sfat...multumesc
Comment