Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nichelina plutitor w124 diesel??

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nichelina plutitor w124 diesel??

    Buna seara!.Ma poate cineva ajuta cu o informatie unde sau daca pot gasi nichelina ce are rol de rezistenta din componenta plutitorului caci in nemernicia mea sau de bucurie ,cred,ca am gasit cauza ramanerii in pana cu 20 l in rezervor,in timp ce spalam cu solutie si pensula ....am rupt una din rezistente.?.Mentionez ca sunt de curand posesor al unui MB W124 motor 2500d din 1998.Va multumesc pentru eventualele solutii.

  • #2
    Sursa de nichelina identificata

    Acum ...are cineva idee de grosimea sarmei de nichelina folosita la plutitor?

    Comment


    • #3
      Grosimea ar fi undeva 0,04mm si sarma din cupru 0,10mm.
      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

      W126 280SE
      W123 280CE
      W126 500SEC
      W220 500L

      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

      Comment


      • #4
        Originally posted by mer_se280 View Post
        Grosimea ar fi undeva 0,04mm si sarma din cupru 0,10mm.
        Din experienta pot spune ca sarma din cupru nu este valabila, are o rezistenta foarte mica motiv pentru care va inchide circuitul ( mai pe scurt, la mine cu cupru imi indica tot timpul ca aveam plinul). Nichelina are o rezistenta mult mai mare. Rolul ei acolo este ca potentiometrul unui aparat radio care regleaza volumul, ii schimba rezistenta si implicit volumul sonor. Daca pui o sarma de cupru va scurtcircuita potentiometrul si vei avea volum maxim. Un alt exemplu este resoul electric, care incalzeste datorita marii rezistente a nichelinei, daca s-ar folosi cupru acesta ori s-ar topi instantaneu ori ar arunca siguranta la tablou.

        Ca un sfat, gasesti sarma de nichelina la rezistentele unui televizor alb-negru vechi. Sunt acele rezistente mari dreptunghiulare din ceramica alba ce au infasurate in jurul lor sarma. Acea sarma este nichelina.
        P.S. - daca am gresit cu cuprul imi cer scuze, la mine e benzina insa tind sa cred ca functia respectivului sistem e la fel.
        Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

        Comment


        • #5
          Luciane, nu ai inteles bine!



          Eu am mentionat grosimea firelor din sonda de nivel!



          In interiorul sondei se afla doua fire! Una din nichelina si cealalta din cupru. Nichelina este dintr-o bucata...asta spun ca sa nu apara discutii ca sunt doua fire separat, care are rolul de rezistenta care iti va indica nivelul in ceasul bord.



          Sarma din cupru are rolul de a transmite un semnal cand ai ajuns la rezerva...deci se aprinde becul in bord!



          Ma repet: eu am mentionat mai sus cele doua dimensiuni ale sarmelor din interiorul sondei de nivel pe care le-am masurat eu cu un micrometru!
          Last edited by mer_se280; 01-21-2015, 00:39 AM.
          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

          W126 280SE
          W123 280CE
          W126 500SEC
          W220 500L

          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

          Comment


          • #6
            Chiar daca e pentru W126, principiul de functionare este la fel...



            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

            W126 280SE
            W123 280CE
            W126 500SEC
            W220 500L

            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

            Comment


            • #7
              Originally posted by mer_se280 View Post
              Luciane, nu ai inteles bine!



              Eu am mentionat grosimea firelor din sonda de nivel!



              In interiorul sondei se afla doua fire! Una din nichelina si cealalta din cupru. Nichelina este dintr-o bucata...asta spun ca sa nu apara discutii ca sunt doua fire separat, care are rolul de rezistenta care iti va indica nivelul in ceasul bord.



              Sarma din cupru are rolul de a transmite un semnal cand ai ajuns la rezerva...deci se aprinde becul in bord!



              Ma repet: eu am mentionat mai sus cele doua dimensiuni ale sarmelor din interiorul sondei de nivel pe care le-am masurat eu cu un micrometru!
              Mi-am amintit, ai perfecta dreptate, pe langa sarma de nichelina (care intradevar este pe doua laturi insa dintr-o singura bucata) mai exista firul mai gros din cupru. Greseala mea. Am uitat de cea de cupru intrucat cu ea nu am avut probleme, cea de nichelina mi-a dat de furca si de aia am ramas cu ea in minte.
              Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

              Comment


              • #8
                Cea mai simpla varianta e sa iti procuri un alt litrometru de la dezmembrari. Dai cativa zeci de lei si se gasesce relativ usor, se dezmembreaza destule W124. Nichelina se gaseste foarte greu si e migaloasa la montaj.

                Comment


                • #9
                  Asa e i-am propus eu plutitor 50 roni,a ramas sa se gindeasca

                  Comment


                  • #10
                    Va multumesc tuturor pentru raspunsuri si directii.Cred ca o sa merg pe varianta d-lui Vava.

                    Comment


                    • #11
                      Ca idee, un plutitor nou costa in jur de 1000 lei (poate chiar mai mult)!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #12
                        In conditiile date creste pretul plutitorului la 100 roni

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by vava View Post
                          In conditiile date creste pretul plutitorului la 100 roni


                          Acu te faci de ras!!!



                          Un plutitor NOU iti indica 100% corect...al tau va indica corect pentru 100 lei?
                          Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                          W126 280SE
                          W123 280CE
                          W126 500SEC
                          W220 500L

                          'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                          Comment


                          • #14
                            Da dau garantie la el,si de ce ma fac de ris?Mai degraba nu vreau sa fiu eu amagit,daca nu stiam valoarea lui si mi-ai zis-o tu nu inseamna ca ma fac de ris,eu doar am propus nu am batut palma cu nimeni la acel pret

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by vava View Post
                              Asa e i-am propus eu plutitor 50 roni,a ramas sa se gindeasca


                              I-ai propus 50 roni, si a ramas sa se gandeasca...



                              Acu ii propui 100 si sa se gandeasca in continuare?



                              Ahh, pretul mentionat de mine este pentru OEM!!!!
                              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                              W126 280SE
                              W123 280CE
                              W126 500SEC
                              W220 500L

                              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF