Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierderi antigel.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierderi antigel.

    Salut! De vreo doua luni, cate o data, nu regulat, gasesc vasul de expansiune GOL! La o inspectie vizuala nu se vede nimic anormal, decat scutul un pic umed. Treaba se intampla cand masina e pe loc, parcata. Concluzia ar fi ca pompa de apa e de vina, si curge in functie de pozitia in care s-a oprit, odata cu oprirea motorului. E posibil? Alte idei?
    1988 300TD

  • #2
    Schimba pompa de apa ,daca era frecvent golire vas expansiune aveai arsa garnitura de chiuloasa , am gasit la un motor garnitura arsa si scotea aburi la esapament .

    Comment


    • #3
      Nu cred sa fie concluzia ta. Alimenteaza vasul pana la nivel si fa un drum cu masina pana ajunge temperarura apei la valoarea normala. Deschide capota motorului si verifca toate prinderile furtunelor. Unde se vede ud, mai strange colierul. Totodata vezi daca se vede umed pela axul pompei de ala. Uitete bine la radiaror. Uitete sub masina, in dreptul bordului, posibil calorifer gaurit. Daca toate par in regula, verifica nivelul uleiului de la motor. Verifica daca capacul vasului este pus in pozitia corecta si strans. Verifica furtunele daca sunt tari, aceste trebuie sa fie usor intarite. Toate aceste verificari le fac numai dupa ce ai facut un dtum cu masine, nu cu kasina lasata sa mearga la relanti.
      Last edited by nora-marian; 12-31-2014, 07:19 AM.
      Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
      Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
      Onorez comenzi si in Bucuresti
      Tel. 0736375626 Marian

      Comment


      • #4
        Salutare, scuzati-ma ca postezi aici, dar am si eu o nelamurire in cea ce priveste nivelul de antigel la masina mea.
        Am un W202 motorizare diesel si la fiecare 2-3 luni trebuie sa completez lichidul de racire, pentru scade in vas.

        Scurgeri nu am observat pe scut, sau pe la furtunele de racordare, nici pe langa radiator, din ce cauza scade nivelul?

        Mentionez ca masina se comporta foarte bine, nu creste nici nivelul uleiului, verific regulat nivelul, nu apar nici spume pe joja de la ulei.

        Ce am observat ca daca inchid de tot busonul de la vasul de expansiune, si merg asa sa zicem 3-400 km, si cu viteze mai mari, gen 130-150 km/h creste presiunea in instalatie, furtunele devin tari.

        De unde poate fi scaparea asta de antigel?
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Din ce cunosc eu atunci cand se pierde antigelul si nu se observa nici o scurgere, se intampla urmatorul fenomen:

          Undeva pe la un racord, o imbinare aflata intr-o zona foarte calda (poate chiar la radiator) se prelinge cate o picatura, dar care se evapora din cauza caldurii. Astfel nu ramane nici o umezeala in acea zona...solutia de a identifica acea zona este prin turnarea in antigel a unei solutii de colorare (nu stiu de care si nici unde se gaseste)

          Se spera in acest fel ca se observa culoarea pe unde se scurge antigelul.

          Comment


          • #6
            Da ar fi o solutie si asta, cum se face la instalatia de climatizare, in freon se pune substanta UV, care se poate verifica cu o lampa unde are scapari de freon.
            Acuma nu stiu daca se poate baga aceasta solutie si in antigel.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              Cred ca nu am fost destul de clar: cateodata sta vasul plin si doua saptamani, alteori o zi! De aia m-am luat de pompa. Daca era furtun, radiator, etc. curgea mereu. Garnitura nu are nimic pt. ca nu scoate aburi sau altceva si uleiul e OK. Acum e clar?
              1988 300TD

              Comment


              • #8
                Originally posted by Jacob View Post
                Da ar fi o solutie si asta, cum se face la instalatia de climatizare, in freon se pune substanta UV, care se poate verifica cu o lampa unde are scapari de freon.
                Acuma nu stiu daca se poate baga aceasta solutie si in antigel.
                Exista un kit verificat garnitura chiuloasa daca este distrusa in anumite locuri , o sa cumpar eu in ianuarie ca am un mb cdi 2008 care pierde antigel la un drum de 150km cam 500ml . Si va spun daca isi merita banii.
                Last edited by liviu40; 12-31-2014, 17:03 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jacob View Post
                  Da ar fi o solutie si asta, cum se face la instalatia de climatizare, in freon se pune substanta UV, care se poate verifica cu o lampa unde are scapari de freon.
                  Acuma nu stiu daca se poate baga aceasta solutie si in antigel.
                  Originally posted by Jacob View Post
                  Salutare, scuzati-ma ca postezi aici, dar am si eu o nelamurire in cea ce priveste nivelul de antigel la masina mea.
                  Am un W202 motorizare diesel si la fiecare 2-3 luni trebuie sa completez lichidul de racire, pentru scade in vas.

                  Scurgeri nu am observat pe scut, sau pe la furtunele de racordare, nici pe langa radiator, din ce cauza scade nivelul?

                  Mentionez ca masina se comporta foarte bine, nu creste nici nivelul uleiului, verific regulat nivelul, nu apar nici spume pe joja de la ulei.

                  Ce am observat ca daca inchid de tot busonul de la vasul de expansiune, si merg asa sa zicem 3-400 km, si cu viteze mai mari, gen 130-150 km/h creste presiunea in instalatie, furtunele devin tari.

                  De unde poate fi scaparea asta de antigel?
                  Ai garnitura ciupita cu siguranta , desfa bujon vas accelereaza motor si vei vedea ca iti da cu antigelul afara din vas .Iti spun din propia experienta.

                  Comment


                  • #10
                    Garnitura de chiuloasa arsa ,am gasit in felul urmator : 1-intre pistoane cel mai des intalnit si asta datorita faptului ca nu a fost stransa corespunzator chiuloasa sau ovalizata chiuloasa,2- zona transmisie ulei in chiuloasa , datorita motor incins chiulosa deformata 3- zona cilindru cu partea de circulatie antigel , dar asta fiind din chiuloasa , macinata cu gauri marite din cauza ca s-a macinat aluminiul , asta datorata ca a mers mai mult timp cu apa si nu cu antigel si /sau antigel necorespunzator , descoperit recent la un Renault 1.9 diesel .

                    Comment


                    • #11
                      De 7 ani am masina si nu a mers nicodata cu apa, nu s-a incins niciodata mai sus de 95 grade, deci nu a fiert niciodata! Si de ce nu curge mereu sau macar regulat? Mai incercati cu pareri!
                      PS. Sunt mecanic!
                      1988 300TD

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara !


                        Am patit acum multi ani la un Actros o chestie: din motive de garnitura de chiulasa piscata strategic, ajungea antigel in capul pistonului (a.k.a. camera de ardere), care antigel era "ars" impreuna cu amestecul standard aer/motorina, si, corespunzator, disparea. Fara furtune plesnite, coliere slab stranse, fara scurgeri, aburi, etc...

                        Am vazut garnitura in cauza, dar nu stiu cum s-a identificat care din cele sase garnituri a fost de vina, ca era vorba de un motor V6 cu sase chiulase si sase garnituri separate. Si pentru ca evenimentul s-a petrecut undeva la est de Varsovia, canci cunostinte de poloneza si informatii suplimentare...



                        Dragos

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by B66VEG View Post
                          Cred ca nu am fost destul de clar: cateodata sta vasul plin si doua saptamani, alteori o zi! De aia m-am luat de pompa. Daca era furtun, radiator, etc. curgea mereu. Garnitura nu are nimic pt. ca nu scoate aburi sau altceva si uleiul e OK. Acum e clar?
                          La multi ani!

                          Este foarte clar. Incearca dupa ce motorul a functionat o anumita perioada(cat sa fie presiune in instalatia de racire), sa dai cureaua de accesorii jos si sa invarti pompa cu mana. Daca este sa curga pe la presetupa vei vedea pe acele orificii ale pompei. Unele pompe au orificii si in partea de jos si in cea de sus. Pe vechea mea masina, pompa avea orificiu doar in partea de sus, iar la masina unui prieten avea si in partea de jos(era un stut). Daca spui ca scutul este umed, posibil de acolo sa fie. Daca este uzura in ax sau presetupa se intampla acest fenomen de "cand si cand".
                          Iar in privinta solutiilor de "contrast" pentru verificarea diferitelor scurgeri, eu unul nu cred ca este nevoie. Am in masina antigel G48, verde. Daca apare o "supurare" pe la un colier sau garnitura, se observa. La uscare, locul acela este verzui.
                          Sper sa reusesti sa rezolvi problema rapid si ieftin.
                          Numai bine si sanatate nelimitata!
                          Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                          Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                          Comment


                          • #14
                            Merci frumos tumar! Este exact ce cred si eu, si mi- a mai zis un prieten acelasi lucru. Garnitura arsa face probleme mereu, corect? De luni incolo schimb pompa de apa si va tin la curent. La multi ani tuturor!
                            1988 300TD

                            Comment


                            • #15
                              Referitor la problema mea W202, ca dispare antigelul, am gasit in mare parte unde e buba.
                              Azi dimineata cand am tras afara masina din garaj, jos sub el, am gasit o pata de fluide, am crezut prima data ca este motorina, dar cand l-am gustat era dulce, deci e clar ca e antigel.
                              Acuma dupa ce trece frigul, o sa investigez mai amanuntit cauza pierderii antigelului, ca sunt sigur ca undeva pe la un racord, furtun se pierde.
                              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF