Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Aer preincalzit la intrarea in filtrul de aer la diesel?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Aer preincalzit la intrarea in filtrul de aer la diesel?

    Buna

    Am primit gratis un jaf de mercedes 124 din 87 motor diesel 2000..pe care am inceput sa-l restaurez cate un pic ,dupa cum am si eu timp

    Stie cineva daca motoarele diesel trag iarna aer cald preincalzit de pe galeria de evacuare , sau din alta parte ???

    Stiu ca la benzinare exista o clapeta care se pune pe iarna sau vara si care trage aer fie de pe galerii preincalzit iarna, sau pe direct vara.

    La mine din filtrul de aer iese un ciot de furtun gofrat care sta in aer si trage aer din atmosfera... acuma eu nu am avut probleme cu asta ca a fost cald,...dar cand va venii frigul de unde ar trebui sa traga aer.

    Ma gandesc sa pun un furtun mai lung un pic care sa traga aer din spatele radiatorului, ....sau la diesele nu conteaza ca e aer rece sau cald ????

    Multumesc de raspunsuri

  • #2
    Lasa masina asa cum este ,trage aer din fata pe langa radiator , nu are a face cu alt aer incalzit , asa este conceputa masina si acest motor , eu am avut asa model 3 ani de zile si am mers fara probleme si iarna si vara,
    Am avut w124 cu motor 2.3 benzina an 1992 , nu aveam nici o clapeta de iarna sau vara , i-am pus motor diesel 1997 cmc si tot a fost OK. Acum am w202 benzina 1.8 si nu are nici o clapeta aer vara iarna ,este MERCEDES nu DACIE , la Dacie era asa ceva aceea clapeta in filtru care se comuta pe aer din galerie evacuare prin acel tub sau din fata normal.
    Last edited by liviu40; 12-29-2014, 20:29 PM.

    Comment


    • #3
      Salutam!
      La diesel nu cred ca exista, dar la benzinar, da. La al meu W124 200E din 1992, intre galeria de admisie si chiuloasa exista o "placa intermediara" ce are acest rol, adica de a incalzi aerul ce intra in cilindri. Motorul este un M102963 de 90KW.
      Numai bine!
      Attached Files
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #4
        Multumesc pt raspunsuri ...o sa las asa cum este adica sa traga aer rece ...azi a fost -15 grade si dupa vreo 5 chei si tinuta mult pe bujii a pornit chinuita si ca un tractor ...va trebuii sa verific bujiile incandescente, injectoarele si alte maruntisuri prin motor...si apoi la urmatoarele nelamuriri (care sunt convins ca vor venii ) voi intreba din nou....pana atunci La Multi Ani tuturor si sa ne auzim la urmatoarele posturi.

        Comment


        • #5
          Salutare , verifica si releu de la buji , daca gasesti arse din ele schimba pe toate.

          Comment


          • #6
            La ce foloseste aerul incalzit intr-un motor, cind toata lumea se chinuie sa-l raceasca inainte de a-l baga acolo? Da, vad sensul preincalzirii carburantului diesel, dar atit. Iarna ai nevoie de carburant preincalzit, nu de aer

            Comment


            • #7
              Daca ai motorina de iarna in rezervor , bujii extra bune si mai ales compresie ca la carte , pornirea va fi ok si la -25 de gradeC .

              1-Motorina de iarna este altfel aditivata decat cea de vara .
              2-Bujiile incandescente contribuie la incalzirea aerului in camera de ardere .
              3-De compresie in cilindrii nu mai scriu . Prietenii stiu de ce .

              Stima ! .

              Comment


              • #8
                La ce o fi nevoie de bujii incandescente?

                Scuze, dupa ce am postat am observat ca ati postat si dumneavoastra(D-ul nstoe)
                Last edited by tumar; 01-02-2015, 12:52 PM.
                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Uite aici si poza , cam ce face bujia incandescenta la acest tip de motor cu anticamera .
                  Probleme cu bujii arse , pornire foarte grea pe timpul ierni la temperaturi joase si mai ales ca vei distruge electromotorul.
                  Attached Files
                  Last edited by liviu40; 01-03-2015, 10:42 AM.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by cgimec View Post
                    La ce foloseste aerul incalzit intr-un motor, cind toata lumea se chinuie sa-l raceasca inainte de a-l baga acolo? Da, vad sensul preincalzirii carburantului diesel, dar atit. Iarna ai nevoie de carburant preincalzit, nu de aer
                    Sa sti ca am gasit la un motor de 1997cmc de mb 190 un preicalzitor motorina care era pozitionat inainte de pompa motorina si prin care trecea apa din motor si incalzea motorina , cred ca il mai am si acum prin garaj , eu l-am dat jos.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by liviu40 View Post
                      Uite aici si poza , cam ce face bujia incandescenta la acest tip de motor cu anticamera .
                      Probleme cu bujii arse , pornire foarte grea pe timpul ierni la temperaturi joase si mai ales ca vei distruge electromotorul.
                      Era doar o intrebare retorica.
                      Am avut un 3000 diesel care nici macar vara, imediat dupa oprire, daca nu tineam pe bujii nu pornea. Iar acel preincalzitor +un fel de termostat exista pe motoarele diesel de pe W124, W201, W202 indiferent de capacitate. La W202 este diferit fata de cel de pe W201 sau W124.
                      Last edited by tumar; 01-03-2015, 20:57 PM.
                      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF