Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Diuze w124 200d.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Diuze w124 200d.

    Buna ziua! as dori cateva sfaturi de ceva timp ma gandesc sa schimb diuzele de la injectoare codul de pe injector este kca30s44 Bosch ,am gasit niste diuze Bosch dn 0 sd261 echivalenta la a 001 017 4612 se vor potrivi pe injectorul meu nu vreau sa le desfac pana nu le comand .Multumesc!

  • #2
    Lumea recomanda sa fie facute in India...cica sunt mai bune

    Comment


    • #3
      Pe mine ma intereseaza codul diuzei daca stie cineva?

      Comment


      • #4
        O serie caroserie ?

        Comment


        • #5
          Salutare, dar de ce vrei neaparat sa schimbi diuzele?
          Inainte sa le schimbi, daca nu ai facut-o inca, dule la un pompagiu sa le curete si sa-ti slefuieasca cuiul din varful lor, si o sa fie ca si noi, de ce sa arunci banii daca nu este necesar.

          Eu la un W202 asa am procedat, au inceput sa se pise injectoarele, si le-am dus la meserias, care le-a facu ca si noi, a costat manopera 60 RON la toate 4 injectoare, functioneaza ireprosabil, si am primit si garantie 1 an de zile ca nu o sa am probleme.

          Nu cred ca difera mult injectorul tau de pe 124 fata de al meu.
          Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
          Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

          Comment


          • #6
            Vreau sa le schimb ca rapane rau sant galagioase si unu da si tenta de blocare ,dimineata nici nu se accelereaza.

            Comment


            • #7
              Salut,si eu am schimbat diuzele aveam la motorul meu 200 D diuze Bosch dnosd 261, numai ca de la magazin mi-a dat dnosd 263 pentru motor cu capacitate de 2300 (din greseala). Mecanicul ma asigurat ca merge si asa numai ca acum mi se pare ca consuma mai mult(mixt cam 8%). Am schimbat diuzele pentru ca se auzea motorul ca la un tractor,iar dupa schimbul lor minune mare ,toarce ca un benzinar.

              Comment


              • #8
                Originally posted by Marius32b View Post
                Salut,si eu am schimbat diuzele aveam la motorul meu 200 D diuze Bosch dnosd 261, numai ca de la magazin mi-a dat dnosd 263 pentru motor cu capacitate de 2300 (din greseala). Mecanicul ma asigurat ca merge si asa numai ca acum mi se pare ca consuma mai mult(mixt cam 8%). Am schimbat diuzele pentru ca se auzea motorul ca la un tractor,iar dupa schimbul lor minune mare ,toarce ca un benzinar.
                Atat consuma si eu am avut un 124 de 2.0 diesel .

                Comment


                • #9
                  Am incercat si eu curatat diuze la fiat , la mercedes cu scrum de tigare cu pasta fina pentru supape etc dar nu le mai faci ca noi , cand am cumparat noi au venit infoliate in ceara le-am montat pe injectoare le-am probat si reglat la banc de reglat si verificat injectoare , este simplu au niste saibe finute prin care se face tarare . Daca sunt ok trebuie sa se auda un chitait" si o perdea de fum"

                  Comment


                  • #10
                    Am schimbat diuzele BOSCH dar nu prea e mare schimbarea ,asteptam altceva ,probabil ca are si putin avans.

                    Comment


                    • #11
                      Zgomotul de rontait se mai aude si din cauza tachetilor hidraulici ,eu i-am schimbat cu uni noi si alta viata"" alt sunet la motor .Umbla si la avans un pic si verifica si distributia daca este foarte bine pusa la punct pe -15 grade inainte de ot.

                      Comment


                      • #12
                        Tachetii au fost inlocuiti si la mine totii ,dar o sa verific.

                        Comment


                        • #13
                          Salut aceias problema o am si eu cu acel rapait. Am schimbat diuzele dn-osd261. Motorul este de 2.0 ,am repus distribuția la semne, de pornit pornește ireproșabil indiferent de temperatura. Problema este ca dacã pun Putin ulei de amestec în carburant se atenueazã zgomotul. Si pe mãsurã ce se încãlzește motorul ai dispare din galagie. Rãpãitul persista pana la o turate de 1500rpm
                          Acum cine sa mai lovit de aceasta problema poate gãtim o rezolvare

                          Comment


                          • #14
                            Am discutat si telefonic incearca cu diuze 265 bosch la mine sa auzit altfel motorul,la rece in schimb sunt motoare galagioase.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF