Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Doua necunoscute: la vacum si un senzor ciudat

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Doua necunoscute: la vacum si un senzor ciudat

    Buna

    Daca ma poate lamuri si pe mine cineva cu doua probleme la un w 124 din 1986 motor 200 diesel?

    Problema 1:

    pe galeriile de evacuare se afla o constructie ciudata (poza 1si 2) cred ca e ceva legat de vacum...dar tubul din capul constructiei nu este legat la nimica sta in aer desi el a fost bagat sub tabla masinii ca sa para ca e legat.

    Am pus gura pe furtunasul ala si nu se simte nici o presiune si nici o depresiune, indiferent de turatia masinii ...pur si simplu nu face nimica, desi motorul merge bine.

    Am si suflat in el si am si tras din el ...nimica, e ca si cum nu ar fi

    VA ROG daca stie cineva ce si cum e cu chestia asta???

    Problema 2:

    In fata oglinzii retrovizoare se afla un senzor ciudat care nu stiu ce face si sunt convins ca este dezactivat (poza 3 si 4)

    STIE CINEVA la ce foloseste (sau a folosit candva) acel senzor

    Din cate stiu eu despre masina acuma vreo 10-15 ani (poate mai mult) masina a avut motor pe benzina de 3000 , si altceva nu mai stiu nimica

    va multumesc

  • #3
    Constructia ciudata din pozele 1 si 2 este un EGR, dar in 3 si 4, nu prea am vazut asa ceva.. Poti cauta o schema de vacuum pentru OM601 si sa vezi cam unde vine acel furtun.
    Mercedes W124 200D - ex
    Mercedes C124 CE200 - ex
    Mercedes W124 300D Turbo - donatoare de organe
    Mercedes W124 E250D - donatoare de organe
    Mercedes C124 300CD - daily driven
    Mercedes C124 300CE 12v
    Mercedes C124 300CE 24v in proiect de restaurare
    Mercedes S124 250TDT
    Mercedes W210 E200 16v
    Mercedes W906 2.2 CDI

    Comment


    • #4
      La problema 1:
      E valva EGR(recirculare de gaze),doar ca lipseste restul instalatiei.Acest sistem EGR s-a montat pe motoarele de 2000 dupa anul 1993.

      Comment


      • #5
        Multumesc pt raspunsuri... am cautat pe net informatii despre acest EGR si se pare ca nu mai merita sa-mi bat capul cu el ,pt ca nu aduce mare aport la functionarea motorului...am inteles ca e mai mult pt poluare...si sincer sa fiu motorul merge bine si fara el
        O sa incerc eu singur sa-l repar...daca reusesc bine daca nu la fel de bine ...oricum la service nu cred ca mai merita sa investesc bani in masina

        o zi buna

        Comment


        • #6
          Senzorul de la oglinda arata ca un sesor infrarosu - inchiderea masinii e pe infrarosu?

          Comment


          • #7
            Inchiderea este cu o telecomanda , montata acu vreo 10 ani...ala e un senzor original si dupa cum arata locul si lucratura tapiteriei din jurul lui cred ca are aceiasi vechime cu masina...adica este original...avand in vedere ca masina e din 86 e posibil sa fie de la telecomanda originala din acele vremuri....oricum nu functioneaza

            Comment


            • #8
              Salutare andreuta , la capătul acelui furtun trebuie un filtru mititel iar la oglinda nu sunt 100% senzor perimetru, am văzut ceva asemanator.


              Sent from my iPad using Tapatalk

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF