Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie,grup ,w124 200d.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie,grup ,w124 200d.

    Salut colegii!de ceva vreme ma bate gandul sa schimb cutia la al meu w124 200 ,72cp,patru trepte,vreau sa pun una tot cu patru,si nu stiu cu ce grup sa o imperechez eu acum am grupul de la cea benzina 3.46abs dar trebuie sa ii dau a patra dupa 80km ,cu ce grup se impaca mai bine 2000d unii zic cu 3.91 ,am gasit la cineva de 200d cutie in patru cu 3.42 ,ce ma sfatuiti?Va multumesc!

  • #2
    W124 2.0, benzina si diesel, rapoarte in cutii si grupuri

    Buna ziua !


    Motorul 2.0D combinat cu cutia in patru trepte vine cu 3.42/3.46 in grup. Cutia are urmatoarele rapoarte:

    I. 4,23; II. 2,36; III. 1,49; IV. 1,0; R. 4,10.

    Benzinarele de 2.0 ale acelorasi ani au tot 3.42/3.46 raport in grup, cutia fiind usor diferita:

    I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; R. 3,78




    Pe W124 care a venit de la mama lui cu 2.0D si cutie in cinci trepte, grupul are 3.64 sau 3.91 iar cutia arata asa:

    I. 4,23; II. 2,36; III. 1,49; IV. 1,0; V. 0,84; R. 4,63 la grup de 3.64
    I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; V. 0,78 sau 0.81; R. 4,27 la grup de 3.91

    Benzinarele de 2.0 care au venit cu cutie in cinci trepte dupa ele au ramas tot la 3.42/3.46 in grup, cutia arata asa:

    I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; V. 0,78; R. 4,27



    Din descrierea/exprimarea ta, eu nu inteleg daca faptul ca trebuie sa ii dai a patra dupa 80km/h este un repros sau un compliment adresat masinii...



    Dragos

    Comment


    • #3
      salut, dar daca tot vrei sa pui alta cutie, de ce nu pui una cu 5 trepte?
      Ce te orpeste sa faci pasul acesta?

      Daca pui in 5 trepte, ideal ar fi sa ai grup cu raportul de 3.91, asa am si eu la masina mea.

      Totusi o cutie in 5 trepte este mai buna, castigi si viteza in plus si consum mai putin, asta e parerea mea.
      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

      Comment


      • #4
        Nu Dragos nu e un compliment daca ii dau 4 pana in 80km masina zici ca e subturata si face un sunet gros infundat ,am mai discutat problema dupa 80 liniste ,am eliminat toate cauzele,tobe schimbate ,flansii noi ,tampoane cutie ,motor,uleiuri etc,si nimic?!

        Comment


        • #5
          Am inteles ideea, de fapt o cam banuiam.

          Cum la cutiile de patru trepte ultima treapta e tot 1:1 indiferent ca vorbim de benzinare sau diesele, un grup mai scurt (valoare numerica mai mare) te-ar ajuta sa iesi din regimul de subturare.

          Pana intr-un punct e corect ce zice colegul Jacob, dar asta exclusiv in combinatia cutie in cinci cu grup de 3.91. Pe W124 mai sunt de gasit si grupuri de 3.64 sau 3.67 (pe motorizarile de 2.5 D, adica fara turbo) combinate cu cutii in cinci trepte.

          Sper doar sa gasesti ceea ce ai nevoie...


          @ Jacob:

          O cutie in cinci (sau mai multe trepte) nu este neaparat mai "buna", in special in cazul in care motorul si grupul raman cele originale. O cutie prea "lunga" taie din performantele motorului daca nu se compenseaza cu un grup mai "scurt".

          Cum cutie+grup costa sigur mai mult decat doar un grup, si cum initiatorul topicului si-ar trage un AMG daca n-ar fi roman normal, supus preturilor si legilor concepute impotriva lui (si a mea, binenteles...), probabil ar fi mai bine sa caute pentru inceput doar un grup mai scurt. Pana si 3.64 sau 3.67 ar fi mai bine ca si 3.42-ul actual.

          Legat de cutii la modul general, producatorii au lansat pe piata cutii manuale cu sapte trepte si automate cu noua trepte. VW va arunca pe piata peste vreo doi ani un DSG cu 12 trepte posibile, dar doar cu 10 "omologate", ca doua din trepte sunt chiar prea apropiate ca valoare si nu-si au sensul...




          Dragos

          Comment


          • #6
            E posibil sa fie 3.92, ca cineva cauta candva un grup cu rapoartul asemanator.
            Acuma in cea ce priveste raportul de transmisie din diferential si cutiile de viteze, eu am facut un tranplant de grup acuma in toamna la al meu W202 motor de 2,2 diesel.
            Cel original din fabrica avea raportul de 3.91, iar eu am pus acuma unul de 3.67 de pe un benzinar, grupul este imens de mare, fata de celalat dar a incaput in locas fara probleme.

            Pot spune ca masina este mai sprinteana, si mi-a scazut turatia cu 350 rotatii ceea ce este bine, ca acuma de exemplu la viteza de 130 Km/h am turatia mai mica.
            La demaraj nu am observat absolut nici o diferenta, ba mai mult am si tras pe un prieten cu un BMW ca nu i-a pornit masina, si are ceva greutate masinuta aia, dar nu am observat ca ar trage mai greu masina mea de cand am schimbat grupul.

            Demult am deschis un subiect pe tema asta cu rapoartele de transmisie din diferential, si multi au zis: " vai dar nu o sa ai demaraj, o sa pierzi din putere, o sa fie rau, etc."
            Uite ca e chiar contrariul, asa ca nu intodeauna sfaturile aici pe forum sunt de folos!

            Atentie mare pe viitor pentru cine vrea sa ofere sprijin si ajutor, sa nu o faca daca nu stie despre ce este vorba.
            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

            Comment


            • #7
              @Jacob:

              In primele doua viteze nu o sa simti cine stie ce la o schimbare de raport cu un "numar" mai sus sau mai jos. Diferentele se fac simtite in treptele lungi, ultima, penultima, etc. Iar rapoarte am schimbat destule cat sa stiu ce se intampla acolo...




              Dragos
              Last edited by cutaresku; 12-06-2014, 01:20 AM.

              Comment


              • #8
                Pana la urma daca iau o cutie patru trepte cu grup 3,42 de pe o donatoare de fabrica pot sa dau si eu a patra la 60km sa nu faca galagie?

                Ele de fabrica sa inteleg ca au venit cu grup 3,42 pana in 1989 ,iar dupa 89 cu 3.46,banuiesc ca mergeau bine?
                Last edited by cutaresku; 12-06-2014, 01:18 AM.

                Comment


                • #9
                  Buna seara !


                  "Bine" este relativ, ca motorul de 2.0D are putini cai, si masina se misca cu viteza unei dune de nisip in bataia vantului si cand e la parametri.

                  Conform celor de la Mercedes, automata in patru, asa cum am eu, este imperecheata cu grup de 3.46 (dupa 1989, pana in 1993) sau 3.42 (inainte de aprilie 1989). Masina mea e din 1995 si acum e departe de mine, ca-s acum la fabrica VW din Baunatal. Peste o saptamana ar trebui sa fiu acasa si o sa arunc o privire pe grup, sa vad ce e scris acolo, pentru confirmare, ca pe site-ul celor de la Mercedes, la generatia a treia de W124 cu 2.0D datele nu sunt complete.

                  Daca ai chef sa vii prin zona sau intamplator ai treaba pe aproape, anunta-ma, ca te las sa faci o tura cu masina mea, sa simti cum trage in comparatie cu a ta.

                  Automata are urmatoarele rapoarte:

                  I. 4,25; II. 2,41; III. 1,49; IV. 1,0; R. 5,67

                  Versiunile de cutie manuala au rapoartele in doua feluri:

                  1. I. 4,23; II. 2,36; III. 1,49; IV. 1,0; R. 4,10
                  2. I. 3,91; II. 2,17; III. 1,37; IV. 1,0; R. 3,78

                  Ca idee, la 100km/h masina mea are 3000rpm, la 130km/h catre 3800rpm, deci e foarte turata, dar de mers, merge de toti caii pe care-i mai are, deci ar fi sanse sa am grup mai scurt, adica peste 3.46 (3.67 sau 3.91).

                  Nu m-am dat cu nici un alt W124 2.0D ca sa stiu cum se misca, ca nu am nici unul in oras acum. Aveam unul, dar nu l-am mai vazut de o bucata de vreme. O sa-l caut pe om sa vad daca e dispus sa te lase sa te dai si cu masina lui in caz ca vii pe la mine prin zona.



                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Eu am mers cu vreo trei 200d Dragos pana acum cu unul adus de curand de o cunostinta ,doua mai puturoase ,dar neingrijite,filtre etc neschimbate,si unul adus acum care trage bine,al meu chiar trage bine fata de cele cu care am mers ,o sa iau legatura cu respectivul si o sa ma uit la serii,cel de la adus acum 200d 4 trepte merge chiar bijuterie,iar de alergat peste 140km la noi imi ajunge mie ,daca ne trebuie fuga avem si altceva in dotare.

                    Cineva a adus un 200d ,patru trepte si a pus cu cinci,el zice ca era mai multumit de cea cu patru,a zis ca ajunge acasa si se uita la serii si daca le vreau o sa mi le doneze cu o suma modesta,acum e si idea cu cinci dar nu stiu ce sa mai cred nu am mers cu una cu cinci?1

                    In tabelul prezentat de Dragos 200d apare la patru trepte cu 3.42 sau 3.46 banuiesc ca daca asa au venit de fabrica trebuie sa mearga bine.
                    Last edited by cutaresku; 12-06-2014, 01:18 AM.

                    Comment


                    • #11
                      Nu e vorba doar de viteza de varf, mai ales in conditiile din Romania. Cand faci comparatia, citesti raportul de pe grup la masina aia adusa recent si tine minte si anul ei de fabricatie.

                      Daca datele sunt tot ca la masina ta, poate ai altundeva o problema, nu neaparat la cutie/grup. Legat de valorile rapoartelor din grupuri, daca nu se mai descifreaza nimic acolo, mai sunt doua variante de a intermedia cifrele respective, una din ele fiind numararea efectiva a dintilor de pe pinion si coroana.

                      Legat de cinci trepte in loc de patru, treaba e relativa, ca si tipul de "multumire" pe care-l are persoana in cauza. Daca doar optimizarea consumului e scopul, e una. Daca vrei ca masina sa si traga, mai ales daca pui pe ea/dupa ea si vrei sa mergi repede, e alta.



                      Dragos
                      Last edited by Heavy D.; 12-05-2014, 22:54 PM.

                      Comment


                      • #12
                        Din ce am studiat eu nu am vazut alt grup pe 200d ,patru trepte,de cat cele prezentate mai sus,eu am un grup ce a fost pe 200d dar fara abs ,maine o sa merg sa vad ce valoare are si va tin la curent.

                        Nu stiu Dragos ,ori cutia a fost umblata in ea si facute ceva adaptari romanesti ori,nu stiu ca si cand e calda,la plecarea dupe loc tremura toata transmisia ,mai ales in mansalier,e masina mea de suflet si trebuie sa mearga ceas.
                        Last edited by cutaresku; 12-06-2014, 01:19 AM.

                        Comment


                        • #13
                          Tremuratul la plecarea de pe loc se poate datora si arcurilor de torsiune de pe discul de ambreiaj. Cand arcurile astea sunt rupte sau foarte obosite, amortizarea de vibratii la ambreiere nu se mai face, si vei avea tremurici si sunete ciudate din zona transmisiei.

                          In cazul prezentei unei volante cu masa dubla, care si ea e plina de arcuri, ai un motiv in plus sa suspectezi aceeasi cauza a problemei.


                          Dragos

                          Comment


                          • #14
                            Nu e de la ambreiaj daca iti aduci aminte am mai discutat si suspectam discul,asa ca kitul ambreiaj a fost schimbat cred ca are vreo 5000km deci pica idea asta si suportii motor si cutie sant schimbatii.

                            Comment


                            • #15
                              Buna seara!am vazut pe un w124 200d din 1991 ,cutie in 4 cu grup de 3.46 abs deci cred ca alt grup nu au fost montat pe 200d.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF