Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Putem schimba singuri bucsile de bascula?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Putem schimba singuri bucsile de bascula?

    Salut,am un MB 200 D din 90 si am ceva joc la bucsile de bascula.Am o intrebare daca ati mai schimbat singuri bucsile si cat de greu poate fi aceasta operatie.

  • #2
    Care bascule, acelea din fata?

    Comment


    • #3
      Buna seara !


      Nu conteaza care bascule. Daca prin singuri intelegi "cu un amic", "cu o presa hidraulica" si "cu o menghina la indemana", atunci te vei descurca. Le-am facut pe toate patru fara probleme acum vreo doi ani...


      Dragos

      Comment


      • #4
        Asa cum spune colegul de mai sus iti trebuie neaparat presa hidraulica, menghina, si ceva scule. Am asistat si eu la acest tip de operatie si fara aceste scule nu prea ai cum sa reusesti, spor la treaba.

        Comment


        • #5
          Da este vorba de cele din fata, presa hidraulica trebuie pentru scos sau a introduce noile bucsi?

          Comment


          • #6
            Si pentru scos si pentru reintrodus cele noi. De scos hai sa zici ca le mai rupi pe cele vechi mai dai cu dalta le mai invarti dar cu cele noi ma indoiesc ca ai vrea sa aplici un astfel de tratament.
            Bucsele sunt destul de mari si costa cam 80 de lei bucata. Sigur depinde de producator. E minunat daca ai si un elevator .
            E220 cdi W210, 2001

            E320 W210, 1997
            C180 W202, 1994
            W123 200D, 1978 cu inima de W124


            Romani 2:4 ...nu vezi tu ca bunatatea lui Dumnezeu te indeamna la pocainta?

            Comment


            • #7
              Da, este necesat presa pentru scos si introdus bucsile, daca nu vrei sa deteriorez bratul.
              Si eu tot la un prieten care are presa am schimbat toata bucsaraiere la W202.
              Numa te joci cu presa.
              Succes.
              Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
              Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

              Comment


              • #8
                Salut!
                Ai nevoie si de o presa de arcuri cu talere si surub de strangere pe centru! Pentru siguranta si integritatea ta!
                Salve!

                Comment


                • #9
                  Da daca vrei sa lucrezi ca la carte trebuie si presa de arcuri, dar merge si fara presa.
                  Eu dau jos arcurile si le repun la loc fara presa, atat pe fata cat si pe spate.
                  Atentie sa nu fie scos motorul, ca atunci chiar trebuie presa!.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    Salutam!
                    Bucsile nu se monteaza "dupa ureche", au pe ele niste semne. Va trebui sa tineti cont cum sunt cele de pe masina si asa le vei monta si pe cele noi(cu conditia ca ele sa fi fost montate corect). Spor la treaba!
                    Sanatate maxima!
                    Attached Files
                    Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                    Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc tuturor de sfaturi,simt ca ma leg la cap fara sa ma doara.Astazi am fost cu masina la o statie ITP (Am un prieten care este inginer de inspectii acolo) si a verificat pe stand toata fata masinii si surpriza,nu are joc in absolut nimic.Totusi cand pun frana brusc masina trage dreapta si se invarte si volanul singur un sfert de tura.Greseala noastra nu am verificat si franele. Spun acestea dupa ce am umblat la bascula din dreapta in urma unui incident,si am tot reglat bascula ,,la ochi".Trebuie sa merg sa fac geometria sa vedem daca se schimba ceva.Va tin la curent.Numai bine!!!

                      Comment


                      • #12
                        Salut!
                        Daca trage intro parte la franare ai probleme la sistemul de franare in partea opusa! Aer pe instalatie, blocat sau semiblocat etrierul sau/si probleme cu placutele de frana ( producatori diferiti, duritate diferita a ferodourilor). Daca trage in dreapta, verifici roata din stanga ! Problema poate fi in mica masura si de la unghiurile de fuga/convergenta.
                        Salve!

                        Comment


                        • #13
                          Salut,astazi a mai aparut o problema.Nu se mai aprinde becul de la bujii,am verificat martorul din bord si este ok,ramane sa vad maine pornirea cu motorul rece daca bujiile functioneaza fara martorul din bord.Inca o problema cu care ma confrunt de mult timp nu mai functioneaza socul vacumatic si nici reglajul farurilor. Am pus pe direct un furtunas din pompa de vacum la fiecare far si acestea functioneaza,pompa face vacum bine nu am reusit sa pun pe direct si ,,OZN-ul" din pompa de injectie ca nu prea am loc sa bag mana acolo,trebuie sa demontez carcasa filtrului de aer.Pe pompa de injectie in lateral mai am un mecanism din plastc culoarea portocaliu cu verde care mai intra si acolo 2 furtune de vacum. Am tot verificat traseul furtunaselor si nu am gasit nimic intrerupt,dar cind scot furtunul din pompa de vacum si suflu pe el spre circuitul masinii nu opune rezistenta suflu mai greu dar nu se opreste ca si cand ar face presiune(vacum).A mai patit cineva aceasta problema,ceva sfaturi? Multumesc.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Marius32b View Post
                            Salut,astazi a mai aparut o problema.Nu se mai aprinde becul de la bujii,am verificat martorul din bord si este ok,ramane sa vad maine pornirea cu motorul rece daca bujiile functioneaza fara martorul din bord.Inca o problema cu care ma confrunt de mult timp nu mai functioneaza socul vacumatic si nici reglajul farurilor. Am pus pe direct un furtunas din pompa de vacum la fiecare far si acestea functioneaza,pompa face vacum bine nu am reusit sa pun pe direct si ,,OZN-ul" din pompa de injectie ca nu prea am loc sa bag mana acolo,trebuie sa demontez carcasa filtrului de aer.Pe pompa de injectie in lateral mai am un mecanism din plastc culoarea portocaliu cu verde care mai intra si acolo 2 furtune de vacum. Am tot verificat traseul furtunaselor si nu am gasit nimic intrerupt,dar cind scot furtunul din pompa de vacum si suflu pe el spre circuitul masinii nu opune rezistenta suflu mai greu dar nu se opreste ca si cand ar face presiune(vacum).A mai patit cineva aceasta problema,ceva sfaturi? Multumesc.
                            Va salut din nou.Ambele probleme rezolvate si anume: 2 bujii arse,marca Febi (de rahat) inlocuite merge si martorul din bord. Problema cu vacumul rezolvata, am dat cu spuma pe la toate imbinarile si la sonde si am suflat pe intrarea de la pompa de vacum in instalatie. Ambele sonde verzi rasuflau pe langa imbinarea plasticului cu aluminiul.Am dat cu super glue si cu poxipol si sa rezolvat si vacumul,merge relantiul turat la rece si reglajul farurilor. Numai bine!!!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF