Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Soc vaccum 200d!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Soc vaccum 200d!

    Buna seara!Cine ma poate ajuta cu un cod de la termoventilul care vine pe motor pentru soc la mine nu mai functioneaza sta mereu turat.Va multumesc!

  • #2
    Buna seara !


    Incearca cu urmatoarele coduri: 00 11 405 260 sau 00 11 405 460.

    Mai am ceva cod folosit inainte de 1990: 00 11 401 160


    Ca idee, partea de soc automat exista in doua versiuni constructive pe aceste motoare, cu un termoventil sau cu doua.

    Nu stiu precis care cod unde potriveste, dar in EPC un cod tine loc de altul la nevoie.


    Duminica placuta !



    Dragos

    Comment


    • #3
      Salutam!
      Oricum cel mai bine ar fi sa scoti sonda(nu vei pierde mult antigel) de pe motor si vei putea citi codul exact. Dar verifica si pe pompa de injectie sa nu mai fie una ce controleaza vacuumul http://www.peachparts.com/Wikka/OM603TransVCV2
      Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

      Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

      Comment


      • #4
        Nu e model cu o sonda ,adicã din pompa de vaccum pleacã un furtun in sonda respectiva ,iar alt furtun merge in spatele pompei de injectie ,sonda a rãmas pe pozitia deschis motorul mergând turat dar am sa o schimb ,am vãzut ca se potrivește si de la Audi ,o sa va tin la curent cu ce rezolv,va multumesc pentru ajutor!

        Comment


        • #5
          Salut!
          Verifica mai intai daca nu a rama vacuum pe furtunul intre sonda si "ozn-ul" din spatele pompei de injectie! Chiar daca sonda de vacuum e buna si lucreaza, dupa ce se inchide, vacumuul dintre ea si sonda de pe pompa nu are unde sa se descarce, motorul ramane turat. Daca se intampla asa, atunci trebuie sa intercalezi un Y cu o supapa de sens ptr. vacuum, un brat al y-ului pus la traseul care merge in habitaclu.
          Stima!

          Comment


          • #6
            Salut!am luat o sonda neagra nu galbena cum e a mea ,codul meu este 0011402660,cea neagra cand e rece sta inchisa iar cand o incalzesti deschide dar nu vad logica,ce a de o am pe motor acum cand rece sta in pozitia deschis logic asa ar trebui,cnd e rece sa traga de soc sa se tureze iar cand se incalzeste sa inchida si sa scada turatia,dar cred ca cea ce a spus colegu ADICUCU cu y dar nu stiu celalat furtun unde sa il leg,un furtun alimenteaza sonda ,altul merge in spatele pompei ,cel din spatele pompei pleaca din Y un brat are si supapa de sens ,supapa cu ce traseu trebuie unit? cu cel care merge la faruri ,la contact?!o sa mai studiez!

            Comment


            • #7
              Salut!
              Acea sonda inchide la +30*C(rezulta din schema):
              Attached Files
              Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

              Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

              Comment


              • #8
                Cautand astazi pe forum am gasit aceste discutii:

                Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                Comment


                • #9
                  Salut! da si la mine cred ca e sonda respectiva defecta,dar nu stiu cu ce traseu sa leg mai departe din supapa de sens 62b ca in figura?

                  Comment


                  • #10
                    Salut! Din supapa de sens te legi la tubul de culoare neagra care ar trebui sa fie conducta de ventilatie. Eu am lasat supapa aceea in aer, dupa ea am pus o diuza cu gaura de 0.3 mm. Eu am intalnit 2 modele de supape cu vacuum, una care deschide circuitul de vacuum la peste 30 de grade temperatura motorului si a doua care inchide circuitul la peste 30 grade temperatura motorului (culoare verde, parca). Mai sunt supape care inchid sau deschid circuitul de vacuum la 60 grade.
                    Salve!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF