Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Problema inchidere centralizata/modul IR

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema inchidere centralizata/modul IR

    Salut,
    am urmatoare problema :
    Daca incerc sa deschid masina cu cheia IR de la sofer sau portbagaj, se aprinde beculetul verde(rosu cand inchid), dar usile nu se debloceaza. Totodata se activeaza/dezactiveaza imobiliserul.

    Daca incerc de la butonul de blocare din interior, totul merge corect- se blocheaza/debloceaza toate usile, deci cred ca pompa de vid pt inchiderea centralizata merge corect.

    Problema cred ca e modului de receptie infrarosu care nu comanda modulul de inchidere centralizata.
    Am mai patit asta in primavara in urma unor zile ploioase dar si-a revenit dupa 2 zile. Si acum banuiesc umezeala ca si cauza- sunt cam dezamagit de w124 din pct asta de vedere- imi intra apa in interior/portbagaj si nu stiu pe unde si de ce pt ca chedere sunt bune

    Aveti idee ce sa incerc in problema mea? Am tot cautat pe net schema electronica de la modulul IR sau centralizata dar nu gasesc nimic- poate ma ajutati voi.

    Cum as putea verifica modulul de IR. De schimbat, cred ca trebuie sa schimb si cheile odata cu modulul IR, nu ?

  • #2
    Salut! Eu cred ca modulul IR nu este defect,undeva intra apa la instalatia lui(banuiesc ca pe la usi) face scurt si nu mai lucreaza,asa ca nu ai de ce sa-l schimbi.Verifica pe unde ai infiltratii de apa si remediaza problema......

    Comment


    • #3
      Sau arunci afara partea de IR daca e irecuperabila si treci pe FM, cu telecomenzile aferente, asa cum am facut eu... Partea de "forta", adica pompa de vacuum a inchiderii, distribuitorul aferent, furtunele, etc, raman neschimbate, doar modulul de comanda se schimba.


      Dragos

      Comment


      • #4
        Salut,
        sigur e un scurt pt ca dupa un drum de 200km cu caldura inauntru, si-a revenit.
        Am o alarma/inchidere centralizata FM aaftermarket si ma gandeam sa o pun dar nu stiu cum fac cu imobiliser-ul care acum functioneaza din cheie. Am tot cautat scheme electronice dar nimic concludent pina acum.

        Comment


        • #5
          Salut! Eu unul nu as schimba IR de fabrica cu ceva aftermarket chiar daca este FM.In cazul in care modulul IR ar fi defect,as cauta altul second-hand,desi la tine nu se pune aceasta problema....!!!

          Comment


          • #6
            salut am si io o problema cu telecomanda infra ce deschide usa ,din teelcomanda interior sa rupt intrerupatorul aia cu patru picioruse si a fost lipit inapoi ,da semnal adica cand pun o camera de tel se vede lumina dar nu mai deschide usa si ma gandesc ca este dereglat ,nu stie cineva cum se regleaza inapoi teelcomanda cu modulul care capteaza semnalul?

            Comment


            • #7
              Va salut, si la mine pe spate senzorul de la portbagaj ii spart si nu functioneaza.
              Gasesc unul de schimb sau un cod ceva?

              Comment


              • #8
                Buna seara !




                Unul de schimb prin dezmembrari, ca de nou costa la dealer circa 300 Euro, la independenti vreo 160 Euro si pe ebay circa 130, second.



                Senzor IR spate 6.jpg




                Arata asa cand e nou:


                Senzor IR spate 5.jpg



                Si asa cand cineva il abuzeaza la demontare:


                Senzor IR spate 3.jpg




                Iar de chemat, il cheama cum se vede in prima poza: A124 750 00 14.





                Weekend placut !






                Dragos

                Comment


                • #9
                  Ms muult Dragos, am incercat sa vad ce are, l-am demontat, dar din cate am vazut ii capsulat. Geamul de protectie ii spart, asa am luat masina si presupun ca a intrat apa si sa dus.
                  Sper sa gasesc unul si sa vad daca functioneaza.
                  Am vazut pe youtube ca la multe persoane sa spart geamul, dar a functionat.
                  La mine nu vrea deloc sa functioneze si posibil trebuie sincronizat cu cel de pe usa.

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF