Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Soc automat 300d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Soc automat 300d

    Salut

    Am o pb cu socul automat in sensul ca de cateva zile de cand este mai rece dupa ce pornesc motorul si vreau sa plec da sa moara, scade relantiul f mult cand vreau sa schimb viteza sau chiar de tot.

    Dupa cateva minute cand motorul s-a incalzit pb este rezolvata totul ok.

    Am inteles ca ar fi o supapa sau sensor care actioneaza pompa de injectie pana se incalzeste motorul? Aceasta piesa ar fi defecta

    Puteti sa ma ajutati cu o identificare a problmei sau cod piese ptr a o inlocui?

    w124 300d, an fab 1992
    motor 2996cmc, 109cp, cod motor OM603

    Multumesc
    Mihai

  • #2
    Salut.Verifica in capat la pompa de injectie daca intra un furtunel de vaccum.Daca da,ai soc automat vaccumatic.Daca nu ai electronic.La vaccumatic este mai simplu,urmareste furtunele sa nu fie iesite sau un cot crapat unde scapa vaccum.Tot pe traseu de vaccum ai supape de sens care se pot infunda sau sonda de pe chiuloasa se mai infunda.In atasement ai schema cu sistemu vaccumatic.
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Cum stiu eu numai la 200d era socul cu vacum celelalte modele adica 250d, 250td, 300d si 300td era cu soc cu electromagnet. Trebuire verificat cum a zis si colegu daca in capat la pompa intre furtun sau are o mufa cu 2 pini.

      Comment


      • #4
        Salut, am si eu o problema aici: in mod normal relantiul sta pe la 700rpm, dar cand pornesc AC-ul imi scade f mult, chiar si la 550rpm asa ca abia plec de pe loc cu ea. Aveti idee cum pot sa ridic relantiul mai sus?
        Cred ca nu am avut AC din fabrica si relantiul nu e compensat pt puterea consumata de AC

        Ms!

        Comment


        • #5
          In primul rand ce motor aveti ?

          Comment


          • #6
            2.0d

            Originally posted by poul View Post
            In primul rand ce motor aveti ?
            Ca in datele de utilizator 2.0 D

            Comment


            • #7
              Originally posted by racataian View Post
              Ca in datele de utilizator 2.0 D
              Ceau,

              Se poate foarte usor, cuplezi un releu electric ce se poate conecta si la vacum (in general releele vacumatice de pe mertzuri vechi) la firele de tensiune de la compresor in asa fel incat cand cupleaza compresorul sa deschida circuitul de vacum de la socul automat vacumatic al pompei de injectzie, astfel cand intra compresorul urca relantiul la 1000 sau etc, asta este dupa parerea mea cea mai usoara modalitate, la mine merge perfect!,

              Salut,

              Comment


              • #8
                Salut.Relantiu se ridica de la capsula vaccumatica a socului.Capsula este infiletata in pompa de injectie si fixata de o contrapiulita.Desfaci contrapiulita si misti capsula pina optii relantiu dorit.Operatiunea se face cu motorul oprit,prin incercari repetate.Dar ca sfat,daca motorul si caroseria nu tremura rau la relantiu de 550 rtp.nu umbla la el.Un relantiu mare duce automat la un consum marit si defectarea prematura a sistemului ambreaj.

                Comment


                • #9
                  Merci de sfat, la relanti cu AC tremura de numa si abia pleaca de pe loc, nu are cuplu deloc

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by racataian View Post
                    Merci de sfat, la relanti cu AC tremura de numa si abia pleaca de pe loc, nu are cuplu deloc
                    Noh, acuma ,

                    Si cu relantiu marit cu AC-ul pornit (cand compresorul este activ) masina va fi o baba lesinata , 2.0 D aspirat, nu ai ce-i face , ori racoare si baba ori te coci de cald dar e mai sprintena

                    Comment


                    • #11
                      Prin "abia pleaca de pe loc " am vrut sa spun ca efectiv cu acceleratia la podea dureaza f mult pina turatia se ridica peste 1500. La 550rpm,cuplul e f f mic.
                      Am umblat eu la clapeta de acceleratie si am tensionat putin cablul si era mai ok, am ridicat relantiul la 700rpm cu AC si era mult mai ok

                      Comment


                      • #12
                        Salutare.
                        Legat de socul automat la 300 D, daca ai regulator de turatie electronic pe pompa de injectie, ar fi bine sa verifici releul ELR, aflat in spatele bateriei. Modulul de pe pompa e relativ simplu de virificat : scoti mufa si pui un 12 V pe cele doua fire (adica un plus si un minus...) - daca se tureaza motorul, atunci e bun.
                        Spor

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF