Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema frana

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema frana

    Salut,
    am o problema cu franarea:
    daca apas pedala de mai multe ori incepe sa pufaie ceva la pedala si simt ca franeaza ca si cand nu ar mai avea servo. Din cate stiu eu sub pedala de frana e un pistonas care e pe duca.
    Voi ce ziceti? A mai patit cineva asta?

  • #2
    Salut! din cate stiu eu pistonasul e la pedala de ambreiaj nu la frana,daca ai membrana sparta la servo se intareste pedala si masina franeaza insuficient,dearece nu mai impinge cat trebuie boltul de pe tija servo in pompa de frana.......

    Comment


    • #3
      Scuze! am vrut sa spun ca membrana servo fiind elastica nu-si mai revine si boltul tijei ramane blocat in cursa pe care o face in pompa de frana

      Comment


      • #4
        Ai dreptate, m-am uitat putin pe net si nu e nici un pistonas pe frana. Se poate schimba membrana sau tre sa schimb tot cilindrul acela de frana?

        Comment


        • #5
          Pompa de servo e capsulata si se schimba cu totul,dar s-ar putea sa nu fie ea de vina,trebuie sa fii mai concret, nu prea am inteles ce se intampla?

          Comment


          • #6
            In mers cand apas frana totul e ok, frana prinde in primul sfert al cursei. Daca apas de mai multe ori, succesiv , se aude un fasait de la pedala, pedala devine tot mai tare si prinde tot mai greu, trebuie sa apas f tare.
            Lichidul e nou si am aerisit franele de vre-o 2 luni.

            Comment


            • #7
              Cred ca aerisirea nu a fost facuta corect.In general cand nu poti sa-i faci aerisirea cum trebuie,ai probleme cu pompa de frana,mai precis garniturile de pe pistonasele de frana,asta daca conductele si furtunurile de la etrier nu sunt obturate sau pierd lichid de frana.Pedala in stationare trebuie sa se intareasca la mai multe apasari ,e normal,insa in mers trebuie sa fie un pic elastica.....

              Comment


              • #8
                Salut!
                Sigur buba e de la amplificatorul de franare (tulumba de servo-frana). Membrana din interior are fisuri, prinde aer si pierzi vacuum-ul. Posibil sa ai si alte pierderi de vacuum pe la furtunase, si atunci... pierzi vacum-ul! Tulumba se schimba complet, manopera fiind destul de greoaie dar nu complicata. Doua suruburi la pompa centrala de frana, patru suruburi la tulumba si un stift la pedala de frana. Pe langa astea trebuie rabdare si ceva contorsionism! Aerisirea daca s-a facut si la franare brutala, masina nu trage in lateral si franeaza toate 4 rotile, e ok! La diesel ai pompa de vacuum in fata pompei de injectie si de acolo vacuum-ul merge spre consumatori (inclusiv la tulumba de servo-frana) iar la benzinar vacuum-ul e colectat din galeriile de admisie.
                Salve!

                Comment


                • #9
                  Subscriu la ceea ce a scris colegul 'adicucu' insa este bine sa verifici si supapa de vacuum al servo care este prinsa pe furtunul admisie-servo.........

                  Comment


                  • #10
                    Merci de sfaturi, o sa ma interesez de tulumba respectiva.
                    Puteti sa imi explicati care e rolul vacuum-ului pt servo frana?
                    S-ar putea sa am ceva pierderi de vacuum- furtunul care pleaca din pompa de vacuum se cam freaca de margine carcasei filtrului de aer - tre sa verific

                    Comment


                    • #11
                      Salut!
                      Amplificatorul de franare are rolul de a amplifica puterea de apasare a pedalei de frana (amplifica forta de apasare a piciorului pe pedala de franare cu ajutorul vacuum-ului). In lipsa lui sau atunci cand este defect, trebuie sa apesi pedala de frana cu forta mare pentru a frana. Si eu am avut probleme cu furtunul gros de plastic care a frecat pe carcasa filtrului de aer. L-am dat jos si l-am carpit cu o picatura de super glue, dupa montare am pus in acel loc o bucata de furtun de cauciuc ca un manson. Atentie cand umblii la furtunul de plastic! Datorita vechimii isi pierde elasticitatea si devine casant, se poate sparge destul de usor. In mod normal furtunul de plastic este transparent, daca are o culoare inchisa pe interior inseamna ca ai urme de ulei in el si atunci trebuie sa verifici si supapa de sens intercalata pe acest furtun, si bineinteles trebuie sa cureti si interiorul furtunului.
                      Salve!

                      Comment


                      • #12
                        Cam asa l-am protejat si eu cu o bucata de furtun.
                        Eu eram interesat si sa stiu cum vacuumul amplifica forta de franare- nu am idee cum e constructia interna a tulumbei

                        Comment


                        • #13
                          Salut!
                          Foarte pe scurt si simplist : la actionarea pedalei de frana, deci a pistonului de la pompa centrala de frana (care se afla dupa amplificatorul fortei de franare), prin miscarea tijei din amplificator de care este prinsa si membrana de cauciuc din interior, se deschide prima supapa care da drumul la vacuum-ul dinspre motor spre membrana, atragand-o pe aceasta din urma spre pistonul pompei centrale de frana, ajutand prin amplificarea fortei (undeva pe la +5 ori forta aplicata de picior pe pedala de frana). La eliberarea pedalei de frana se deschide a doua supapa care lasa sa intre aerul intre membrana si corpul amplificatorului, eliberand vacuum-ul, pedala revenind la pozitia initiala. E mai complicat de explicat asa pe intuneric! Cu o piesa desirata in fata e mult mai simplu. Principiul de functionare e foarte simplu. Sper ca ai inteles ceva din ce am scris.
                          Salve!

                          Comment


                          • #14
                            Cred ca e clar acum. Merci fain!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF