Salut!
Masina cu probleme este un w124T combi cu motor de 2 litrii benzinar an 94. Acum 3-4 zile a fost oprit in fata portii si dupa 10 minute nu a mai pornit... In momentul cand se pune contactul nu se mai aude deloc pompa de benzina, nici cand se da la automat. Am verificat sigurante, mufe la modulul de aprindere de pe aripa fata stanga, cele doua pompe de benzina (una in spatele puntii din spate si cealalta in fata rotii dreapta din spate) firele pe care ajunge curentul in spate la pompe (nu ajung cei 12 volti). Am cautat releul de la pompa de benzina si nu l-am gasit... Dupa autodata ar trebui sas fie in spatele acumulatorului... dar acolo sunt doar modulul de gestiune abs si releul de supracurent cu siguranta in cap. Masina e servisata doar in Germania si nu are absolut nici o tziganie facuta la instalatia electrica. Am cautat releul buclucas si in dreapta fata la pasager si in partea stanga sofer si in portbagaj... nimic! De la immobilizator nu e buba ptr ca poti da la automat. Cand e cuplat immo se pune doar contactul! La aprindere, pe pinul 1 de la mufa A, care comanda releul de pompa de benzina (dupa cum spune autodata), nu exista tensiune nici la contact nici la automat....
De diagnoza nu poate fi vorba momentan, orasul meu fiind destul de departe de Timisoara....
Daca as gasi releul cu pricina as putea sa vad daca e de la traseul aprindere-pompa si nu ar ramane ca defect doar " calculatorul".
Astept vreun sfat cu locatia releului (daca are) si orice sfat care sa ma ajute!
Multumesc, cu stima!
Masina cu probleme este un w124T combi cu motor de 2 litrii benzinar an 94. Acum 3-4 zile a fost oprit in fata portii si dupa 10 minute nu a mai pornit... In momentul cand se pune contactul nu se mai aude deloc pompa de benzina, nici cand se da la automat. Am verificat sigurante, mufe la modulul de aprindere de pe aripa fata stanga, cele doua pompe de benzina (una in spatele puntii din spate si cealalta in fata rotii dreapta din spate) firele pe care ajunge curentul in spate la pompe (nu ajung cei 12 volti). Am cautat releul de la pompa de benzina si nu l-am gasit... Dupa autodata ar trebui sas fie in spatele acumulatorului... dar acolo sunt doar modulul de gestiune abs si releul de supracurent cu siguranta in cap. Masina e servisata doar in Germania si nu are absolut nici o tziganie facuta la instalatia electrica. Am cautat releul buclucas si in dreapta fata la pasager si in partea stanga sofer si in portbagaj... nimic! De la immobilizator nu e buba ptr ca poti da la automat. Cand e cuplat immo se pune doar contactul! La aprindere, pe pinul 1 de la mufa A, care comanda releul de pompa de benzina (dupa cum spune autodata), nu exista tensiune nici la contact nici la automat....
De diagnoza nu poate fi vorba momentan, orasul meu fiind destul de departe de Timisoara....
Daca as gasi releul cu pricina as putea sa vad daca e de la traseul aprindere-pompa si nu ar ramane ca defect doar " calculatorul".
Astept vreun sfat cu locatia releului (daca are) si orice sfat care sa ma ajute!
Multumesc, cu stima!
Comment