Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Releu pompa benzina

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Releu pompa benzina

    Salut!
    Masina cu probleme este un w124T combi cu motor de 2 litrii benzinar an 94. Acum 3-4 zile a fost oprit in fata portii si dupa 10 minute nu a mai pornit... In momentul cand se pune contactul nu se mai aude deloc pompa de benzina, nici cand se da la automat. Am verificat sigurante, mufe la modulul de aprindere de pe aripa fata stanga, cele doua pompe de benzina (una in spatele puntii din spate si cealalta in fata rotii dreapta din spate) firele pe care ajunge curentul in spate la pompe (nu ajung cei 12 volti). Am cautat releul de la pompa de benzina si nu l-am gasit... Dupa autodata ar trebui sas fie in spatele acumulatorului... dar acolo sunt doar modulul de gestiune abs si releul de supracurent cu siguranta in cap. Masina e servisata doar in Germania si nu are absolut nici o tziganie facuta la instalatia electrica. Am cautat releul buclucas si in dreapta fata la pasager si in partea stanga sofer si in portbagaj... nimic! De la immobilizator nu e buba ptr ca poti da la automat. Cand e cuplat immo se pune doar contactul! La aprindere, pe pinul 1 de la mufa A, care comanda releul de pompa de benzina (dupa cum spune autodata), nu exista tensiune nici la contact nici la automat....
    De diagnoza nu poate fi vorba momentan, orasul meu fiind destul de departe de Timisoara....
    Daca as gasi releul cu pricina as putea sa vad daca e de la traseul aprindere-pompa si nu ar ramane ca defect doar " calculatorul".
    Astept vreun sfat cu locatia releului (daca are) si orice sfat care sa ma ajute!
    Multumesc, cu stima!

  • #2
    Asa arata motorul cu pricina!
    Attached Files

    Comment


    • #3
      Scinteie ai?nu cred ca e de la releul de benzina,ste problema specifica motoarelor 111940 ,se duce calculatoru de aprindere de pe aripa,si se duce din cauza instalatiei de la motor pe care dac ao sa o desfaci sigur o sa vezi ca e coapta varza in interior,

      Comment


      • #4
        Hmm! Luat de val cu pompa, asta nu am verificat. Multumesc!

        Comment


        • #5
          Salutari!
          Azi de dimineata, am pus contactul, pompa a bazait si am dat la automat si... a luat-o la sfert... Am ramas masca langa ea! Fara sa-i mai fac nimic! Am incercat de vreo trei-patru ori si a pornit de fiecare data. Ramane sa desir toata instalatia din compartimentul motor si sa vad pe unde e vreun scurt ceva... Asta daca proprietarul mai are nervi sa stea pe dreapta fara masina...
          Multumesc de raspuns!
          Apropo... releul ala de la pompa de benzina pe unde o fi?
          Cu stima!

          Comment


          • #6
            Sfatul meu e sa nu umbli la instalatia de la motor ca sigur e coapt atoata
            nu ai cum sa vezi daca e vreun scurt tre doar sai refaci toata instalatia,daca a luato asta e sa mearga pina cind o muri de tot

            Comment


            • #7
              Releul e in spatele bateriei din cite stiu

              Comment


              • #8
                Salut! Ciudata treaba... Eu am patit chestia asta acum vreo doua saptamani, dar imi intra imobilizatorul. Adica, am deschis masina cu cheia, de la usa din dreapta, si am incercat s-o pornesc (din pura curiozitate) ... Cand ii puneam contactul,pompa era "moarta", iar motorul nu pornea nici de-al naibii...Invartea dar nu pornea!
                Am deschis-o din telecomanda si a luat-o la sfert!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by raul_apr View Post
                  Salut! Ciudata treaba... Eu am patit chestia asta acum vreo doua saptamani, dar imi intra imobilizatorul. Adica, am deschis masina cu cheia, de la usa din dreapta, si am incercat s-o pornesc (din pura curiozitate) ... Cand ii puneam contactul,pompa era "moarta", iar motorul nu pornea nici de-al naibii...Invartea dar nu pornea!
                  Am deschis-o din telecomanda si a luat-o la sfert!
                  Salut!
                  Se pare ca asa a inceput si aici! Vorbind ieri cu proprietarul, mi-a spus ca si in Germania a patit de vreo 2 ori ce spui tu! Proprietarul a hotarat ca o va verifica si eventual schimba instalatia motorului in Germania...
                  Multumesc inca o data pentru raspunsuri!

                  Din punctul meu de vedere se poate inchide !
                  Cu stima!

                  Comment


                  • #10
                    Salutare!
                    Ca un update, azi ajutat de un amic am desirat din nou masina in cauza...
                    Am gasit in cele din urma si releul verde cu siguranta de 30A in capul lui, cel care comanda pompele de benzina. Era pitulat in bord in spatele airbag-ului de la pasager! Din verificari am ajuns la concluzia ca pe bobina releului nu ajungea +-ul de la modulul de aprindere... firul albastru cu dunga longitudinala rosie, din mufa superioara a aprinderii! Amicul meu a venit cu ideea sa masuram daca aprinderea primeste 12v. Am masurat singurul fir rosu din manunchi (la mufa superioara) si am aflat ca ajung doar 6 volti. A alimentat pe acel fir (printro siguranta de 5a) cu 12v din tabloul de sigurante si am pus contactul... Surpriza! Au plecat pompele si a pornit motorul... Momenta a ramas asa cu improvizatia asta. Inclin sa cred ca, ori firul e intrerupt sau da cumva la masa sau are legatura cu modulul de inchidere centralizata de langa pompa de vacuum din spate dreapta. Ledul din manere palpaie acum de opt ori si la inchidere si la deschidere. Proprietarul spera sa ajunga cu masina (intreaga ) in Germania si sa rezolve problema.
                    Cu stima!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF