Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme alimentare curent la electrovalve (duoventil), W124 E200 D-1994

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme alimentare curent la electrovalve (duoventil), W124 E200 D-1994

    Salutari tuturor,
    Masina mea, un Mercedes W124 E 200 D, 1994. Are clima manuala, AC aftermarchet Diavia.
    Electrovalvele sunt cu pompa de recirculare atasata.

    Am si eu o problema la alimentarea electrica a electrovalvelor, mai bine zis lipsa de curent la mufa cu trei conectori ce o alimenteaza. Mufa e un conector tip A 012 545 24 28. Atasez si o poza cu mufa respectiva. Caldura la mine a ramas blocata pe deschis. Indiferent cum pozitionez cele doua potentiometre ce regleaza caldura tot cald imi baga, cele doua potentiometre de la panoul de control al climei. A ramas blocata asa din toamna trecuta.
    Initial am zis ca sigur cele doua electrovalve sunt blocate cumva pe deschis si am verificat curentul ce duce la mufa ce le alimenteaza. Din cate am mai citit ar trebui sa am 12 V la pozitionarea regulatoarelor de caldura pe temperatura cea mai mica si un voltaj mai mic la pozitionarea pe o temperatura mai mare. La mine indiferent de pozitionarea si reglarea temperaturii rezultatul masurarii la alimentarea electrovalvelor e tot zero volti. La masurare (la mufa de alimentare cu trei conectori) pozitionez un pin de la aparatul de masura pe conectorul din mijloc si celallat pe rand la conectorul de pe stanga sau dreapta dar rezultatul e tot zero. Am incercat chair si toate variantele posibile dar tot fara alimentare sunt.
    Am masurat si curentul ce trebuie sa vina la pompa de recirculare si tot zero imi da.
    In consecinta am masurat sigurantele de la panou, inclusiv siguranta 7 si 9 totul pare in regula. Am masurat si restul rezistentelor ce tin de AC si ele par in regula.

    Stie cineva daca electrovalvele sunt legate la un releu cumva, si care este acesta, unde este pozitionat?

    Pe diagrama electrica a instalatiei de climatizare(pt modelul meu de masina (W124 E200 D) nu-mi apar electrovalvele deloc dar studiind o diagrama la un model mai vechi ( W124 200D) aici apar electrovalvele conectate la un releu. Mentionez ca AC functioneaza normal, compresorul cupleaza normal, ventilatoarele de la radiatorul de clima functineaza si ele, conductele de AC se racesc. Daca motorul nu e cald se simte aerul rece dar pe masura ce se incalzeste motorul aerul rece se simte tot mai putin fiind inlocuit cu caldura ce vine permanent de la electrovalve.

    Orice parere sau sfaturi sunt binevenite.
    Attached Files
    Last edited by gogu crocodilu; 03-31-2014, 00:34 AM.

  • #2
    Salut, duoventilul este comandat de panoul de comanda din bord, mai exact de cele doua rotite.
    Daca nu ai curent la mufa de conectare, inseamna ca ori ai un fir intrerupt, cea ce nu as crede, dar trebuie verificat, ori este stricat panoul de comanda si nu mai da curent.

    Contiunuitatea firelor le masori cu aparatul de masura, scoti mufa din panoul de comanda si iei in parte fiecare pin deacolo, si cu cele doua fire din mufa de la duoventil, caci una din cele trei este masa.

    O intrebare, la ce pret a fost toata instalatia de clima? si eu sunt interesat pentru un W202,dar merge si cum e al tau de pe 124.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Buna ziua !


      Si eu am problema asta, dar macar stiu ca eu am fost de vina. Mai demult, din motive de picioare lungi si fuste scurte, n-am cascat ochii ca am pus bornele invers pe baterie. Doar o scurta atingere, si conform scanteilor aparute, m-am prins ca ceva nu e bine. Am remediat treaba, dar au ramas ceva probleme. Toate rezolvate, mai putin cea cu reglarea caldurii din rotitele OEM.

      Pana am timp sa ma ocup de problema, am pus un robinet cu bila, actionat manual, pe furtunul principal care aduce apa calda la robineti (duoventil). La un moment dat, am schimbat si unitatea cu rotite, dar cea "noua" avand cod usor diferit, nu ma asteptam sa se rezolve treaba chiar asa usor. Banuiesc fire topite, si o sa ma ocuip de problema in curand.


      Dragos

      Comment


      • #4
        Din pacate nu am reusit sa masor continuitatea la firele ce vin la mufa de la duoventil. Se pare ca ohmetru de la multimetru nu functioneaza. Daca nu ajung la un electrician am sa caut alt multimetru.
        Am incercat sa masor de mai multe ori tensiunea la mufe si culmea ca la un moment dat mi-a dat ceva curent(voltaj) dar dupa vre-o 10 secunde mi-a disparut. A fost o chestie sporadica si nu am inteles cum de a aparut si disparut.

        Am trei cabluri care sunt legate cumva impreuna sub acelasi tub protector, (asta in compartimentul de langa baterie), unul duce la duoventil, altul la pompa de recirculare si al treilea inca nu l-am dibuit(intra cumva pe sub aripa). Cablul care nu mi-am dat seama unde merge are curent iar celelalte doua nu au deloc. Firele au culori diferite ce-i drept. Se vede si in poza cablul care da voltaj fata de celelalte doua care dau zero la masurare.

        Am desfacut si panoul de la reglajul caldurii iar firele ce vin in mufa par in regula, nimic desprins. Am desfacut mufa si am curatat-o cu contact cleaner si am reconectat-o la loc dar rezulatatul e identic.

        Aerul conditionat functioneaza independent de mufa principala de la panoul de comanda al caldurii, chiar si cu mufa aia desfacuta AC merge.

        In rest instalatia electrica functioneaza bine, instrumentele de la bord, lumini bord, lumini consola, lumini habitaclu, geamuri electrice, trapa, faruri, stopuri, avaria, lumini marsalier.

        Poate mai aveti vre-o idee...

        Jacob, mersi de raspuns.
        Eu asa am cumparat masina cu instalatia asta aftermarchet pe ea. De la primul proprietar din tara stiu doar ca a montat-o la un atelier undeva prin Bucuresti, asta candva pe la inceputul anilor 2000. Acum nu cred ca mai gasesti pe undeva varianta asta. Intre timp Diavia a fost cumparata de Webasto, ei mai monteaza instalatii AC aftermarchet dar nu stiu daca si pentru modele asa de vechi ca ale noastre.
        Attached Files

        Comment


        • #5
          Salut, si eu m-am confruntat cu aceasi problema la ambele 124 pe care le detin, la fel ca si colegul Dragos am schimbat panoul de comanda cu unul cu "codul usor diferit" dar nu a functionat. Am desfacut panoul de comanda bucati si am vazut o lipitura de la rotita desfacuta, am refacut lipitura si acuma functioneaza perfect de 2 ani, intre timp am facut aceasi chestie si la celalalt 124 si am obtinut acelasi rezultat. Daca te pricepi cat de cat cu electronica poti incerca sa faci tu operatiunea daca nu da panoul jos si dul la un electricean sigur il poate rezolva.

          Comment


          • #6
            Alimentare curent duoventil

            Pana la urma am reusit sa-i dau de capat la problema alimentarii electrovalvelor, impreuna cu un electrician auto. A luat ceva timp pana ce electricianul si-a dat seama care e problema.

            Initial am masurat continuitatea firelor de la electrovalve la modulul de comanda al caldurii si s-au dovedit toate bune si fara intreruperi.
            Dat curent direct pe electrovalve si se auzea cum acestea cuplau si decuplau.

            Dupa aia am decuplat modulul de caldura de la mufa, curatat pinii de contact cu smirghel si apoi dat cu spray de contact la mufe si reconectat dar totul in zadar. Apoi am desfacut capacul de la modulul respectiv ca sa ajung la placa eletronica. Electricianul respectiv era in colaborare cu un atelier de reparatii radio casetofoane unde niste electronisti i-au mai verificat si reparat placi electronice de la masini. Asa am ajuns la atelierul respetciv unde un electronist mi-a verificat placa si potentiometrele. Toate bune aici, electronistul mi-a zis ca placa nu are componente defecte(cele care pot fi masurate ca anumite circuite integrate mi-a zis ca nu se pot masura). Mi-a alimentat placa si mi-a aratat cu aparatul de masura ca potentiometrele dau comanda si merg bine. O rezistenta era cu un strat exterior exfoliat dar era buna.

            Ajuns din nou la electrician si eliminand ipoteza cu placa electronica defecta a verificat toate contactele din mufa si asa a ajuns la concluzia ca placa practic nu se alimenta deloc, cu exceptia becurilor care se aprind in momentul cand aprinzi luminile de pozitie si farurile. Alimentarea luminilor era separata, pe un contact din mufa respectiva, care nu avea legatura cu electrovalvele.
            Pana la urma a gasit un releu care este cuplat cu placa respectiva si care se pare ca are legatura cu electrovalvele. A desfacut releul respectiv si a recositorit trei contacte. A zis ca din cauza ca releul se supraincalzeste unele contacte se slabescse slabesc.
            Releul respectiv are codul 001 542 76 19.
            Reconecat releul respectiv apoi recuplat placa la mufa si... surpriza, electrovalvele au curent si inchid si deschid circuitul de caldura.
            Remontat toata sandramaua cu panoul respectiv si acum functioneaza, sper fara probleme in viitor.

            O idee legat de costuri:
            -electronistul de la atelierul de reparatii radiocasetofoane-20 ron pt verificarea placii-astea erau preturile pentru orice verificare iar daca trebuiau schimbate componente atunci se platea suplimentar
            -electricianul auto-70 ron

            Cam asta a fost in mare povestea.
            Attached Files
            Last edited by gogu crocodilu; 04-07-2014, 21:32 PM.

            Comment

            Working...
            X
            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF