Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme transmisie w124 200d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme transmisie w124 200d

    Buna seara colegii!!!! de curand am luat un w124 ,200d in 4 trepte ,problema enervanta e ca in treapta a4a,intre 70-80km are un urlet infundat,ca si cum ai da din treapta 3in 5 , nu pot sa ii dau 4 decat dupa 75km pe ora. O fii cutia de benzina?Motorul si cutia e adus de cineva cu cutie cu tot .GRUPUL e 3.46 ca la diesel si nu stiu ce sa zic ca are?!!!

  • #2
    Buna seara !


    Nu exista asa ceva ca "cutie de benzina" sau "cutie de diesel"...


    Dragos

    Comment


    • #3
      Buna seara ! Atunci ce ar putea sa aiba de urla in halul asta? In trptele inferioare nu face , si nici in 4 dupa 80 km!

      Comment


      • #4
        Masina a fost benzinar 200e tot in 4 tepte! Grup 3.46.

        Comment


        • #5
          Zgomote ciudate in transmisie pot aparea de la multe elemente. Rulment presiune de la ambreiaj, cutie uzata, rulmenti in cutie dusi sau prea putin ulei acolo, rulment intermediar cardan, rulmentii din grup, grup uzat sau cu prea putin ulei, etc.

          Ideea este sa te asiguri ca zgomotul vine de la transmisie si nu de la altceva. Eventual te-ar putea ajuta sa ridici masina pe elevator sau pe capre, apoi s-o pornesti si sa "mergi" cu ea pana apare iar zgomotul respectiv, si in timp ce cineva este in masina, altcineva sa fie sub masina si sa asculte atent.


          Dragos

          Comment


          • #6
            Salut Dragos ,zgomotul se aude in spate ca un zgomot infundat ,barait de toba si face pana in 80 km ,problema e ca trebuie sa ma duc mult in turatie cu a-3-a!Exact cum ai trece de la a 3a la a-5-a!

            Comment


            • #7
              Apropo cu motorul de a fost dat jos pe benzina nu facea ,ulei are a fost facuta revizie la reprezentanta sibiu,masina a fost transformata din benzina in diesel!

              Comment


              • #8
                La transformarea asta s-a schimbat numai motorul benzina cu cel diesel ? Iar cutia, cardanul si grupul au ramas cele de pe benzinar ? Descrie clar ce anume s-a schimbat si ce nu.


                Dragos

                Comment


                • #9
                  Am schimbat motor cu cutie ,cardan ,iar grupul era la fel numai ca unul avea ABS ,iar cel de diesel nu,cardanul era la fel diferea cuplajul elastic la cutie ,precizez ca numai in 4 face zgomot ,si multumesc pentru ajutor,poate ii dau de cap, e o bijuterie masina!

                  Comment


                  • #10
                    La plecare daca nu o tin putin din ambreiaj ,tremura asa smuceste un pic ,cuplajele sunt bune am verificat,ori fii arculetele dupa discul de ambreiaj duse?

                    Comment


                    • #11
                      Asta e si masina!!!!!!!!!!
                      Attached Files

                      Comment


                      • #12
                        Buna dimi.Acum sincer eu am cutie in cinci si 4 vede dupa 70km/h.Zgomotu infundat posibil sa fie facut de toba fiind subturat motoru.Ca sfat scoateo la un drum intins si dai talpa in a treia peste 90 km/h o bucata buna de drum sa-i mai cureti putin tobele si sistemu de injectie.Iar cu smucitu la plecare pot fi mai multe cauze una dintre ele fiind si cea precizata de tine.De exemplu la mine cind am dat cutia jos(din alt motiv)am gasit tija receptorului de la ambreaj forte ruginita iar dupa curatare si vazelina si la rulmentu de presiune a disparut plecatu de pe loc cu smucituri.

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua !


                          Nu stiu sa existe arculete dupa disc. Arcurile de pe disc se cheama arcuri de torsiune si pot cauza si ele probleme, dar nu stiu daca chiar "urlete", asa cum le caracterizezi tu.

                          Banuiesc probleme la cutia sau la ambreiajul nou montate.


                          Dragos

                          Comment


                          • #14
                            Buna ziua si multumesc pentru sfaturi,cred ca urletul sa fie din toba,cand am luat masina,avea lipsa toba finala ,asa ca am avut eu una de la o fosta masina de a mea de 300d ,cea cu doua iesiri poate o fii si asta o cauza de nepotrivire de tobe, o diferii de la 200d la 300d,ce ziceti?

                            Comment


                            • #15
                              Va rog sa imi ziceti cum leg si eu sonda vaccumatica pentru socul pneumatic,am dus furtunul in spatele pompei si unul in pompa de vaccum,dar cu motorul cald sta tot turat,cand scot furtunul de la pompa scade turatia ,o fii sonda defecta?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF