Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124 ALDA service

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124 ALDA service

    O nelamurire ma bantuie de cand am masina asta 124.133 / 603.960- 300D turbo automatic, adica de vreo 3 ani si care merge foarte bine si n-am avut vreo problema pana in prezent. Am mai postat problema dar nu am reusit sa-i dau de cap. Este vorba despre un pic de fum negru la relanti si la inceputul accelerarilor mai bruste. Am curatzat si recalibrat injectoarele, am facut 10.000Km vara asta (Spania-Romania dus intors plus 2luni de vacanta) si nimic. Fumuletul e la locul lui. In oras bea 11-12% afara bea 10%(patru persoane si incarcata full plus aer conditionat) La verificarea tehnica n-am trecut anul asta din prima din cauza gazelor 3,2 opacitate, asa ca am verificat putin avansul si dupa ce l-am dat inapoi (era avansat la maxim de fostul proprietar) am redus gazele la 2,1 opacitate si am reusit sa trec verificarea tehnica cu bine. Eu personal cred ca e ceva cu pompa de injectie - nu regleaza bine presiunea de combustibil la relanti si cred ca asta afecteaza si accelerarile bruste. Tot cautand pe net despre problema mea am dat peste asta http://articles.mbz.org/engine/diesel/alda/ si peste alta pagina http://mercedesshop.com/shopforum/sh...d.php?p=431887 Problema-i unde gasesc io garniturile alea pt. a putea face reparatia cum trebuie?? Am intrebat la Mercedes in Spain si mi-au spus ca-mi vand pompa de injectie cu totul. Am verificat valva respectiva deconectand furtunasul de vacum care intra si am incercat sa suflu sau sa trag aer - si poti sufla si trage aer de parca e sparta. Cred ca are nevoie de garnituri noi. Cine ma poate ajuta cu vreun sfat sau vreo vorba buna va multumesc anticipat.

  • #3
    Cind eshti in tzara, ma cautzi si gasim tot ce trebuie. Banuiesc ca s-ar gasi piese si afara, dar cred ca pretzurile sint destul de mari.

    La prima pornire, ridica ralantiul nitzel mai sus decit normal ?

    Comment


    • #4
      La rece nu ridica relantiul deloc nici macar cu aerul conditionat pornit. Azi am procedat ca americanu de pe pagina de mai sus si am demontat valva ALDA. Exact cum zice el in 2 minute o ai pe masa. E nevoie doar de doua chei una de 24 si alta de 28. Era plina de ulei de motor, intepenita, iar semeringul de la baza ei si garnitura de etansare "pietrificate". Am curatat-o si am probat-o. Cu un compresor aplicand ca 1-2 bari de presiune se poate constata daca tine aerul si daca membrana se misca. A mea era moarta si nici aer nu tinea prea mult. Am montat-o la loc (ca sa pot sa ma intorc acasa cu masina) si i-am dat si o jumatate de tura la surubul de reglaj. La relanti am constatat ca nu mai scoate fum negru da in accelerari bruste da. Cu motorul cald, la relanti in schimb am sesizat (la lumina zilei) putin fum alb. Oare sa fie si semeringul de la turbo la fel de pietrificat? si sa piarda ceva ulei pe acolo?? In 10.000Km mi-a papat aproape un litru de ulei. As mai avea o intrebare: Oare ce natie de pe pamantul asta fabrica cum trebuie injectoare pt. masinile astea (124.133/603.960)??? Ca americanu zice ca BOSIO (italienesti) sunt bune, neamtu zice ca Firad (tot italienesti), BOSCH zice ca fabrica da made in India. Chinezu si el cu chinezariile lui, francezu si polonezu se lauda si ei cu ale lor. AAAJJUUUTTOOOOORRR!!!! ca ma stric de cap... dati fratilor cu topice si cu postari care aveti experiente bune sau rele cu injectoare sa stim ce sa cumparam si de ce sa ne ferim. Merci Doktore pt. oferta da cred ca pina la anul nu mai vin in tara si daca vin s-ar putea sa vin in avion. E mai confortabil. In RO. am facut 70 km in 5 ore- no coment. Daca gasesti ceva pt. matusa mea Merce trimite-mi emilio si definitivam compra-venta. Meci la toti, si hai sa-i dam cu mecanizare!!!

      Comment


      • #5
        E clar... trebuie luate toate la laba...

        De Bosch-urile indiene sint multzumit. De astea am folosit pina acu. Au mai pus altzii Ruville, nishte dezastre. Si am intzeles ca s-ar gasi Goetze, care iar sint laudate a fi foarte bune. Dar nu am intrebuintzat, nu shtiu...

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF