Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curgere de ulei pompa injectie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curgere de ulei pompa injectie

    Salut,
    aveam o curgere de ulei de aprox 2l la un schimb, pe langa pompa de injectie si am decis sa merg la un service sa o repar

    Mi-au dat jos pompa de injectie, au schimbat toate garnituriledin pompa (am cumparat ceva kitcu vreo 150ron) si apoi mi-au remontat-o dar in timp ce conduceam prin oras am vazut ca curgea f tare.

    Mecanicul mi-a zis ca a trebuit sa slabeasca ceva surub ca sa regleze avansul si poate de acolo-eu stiam ca la w124 200d avansul e automat...

    Acum e iar la reparat si nu prea inteleg ce se poate strica acolo de nu se poate repara o curgere de ulei
    Poate imi explica si mie cineva ce e acolo, poate niste poze?
    Merci!

  • #2
    Salut
    Curge intre pompa si motor?
    Acolo trebe sa aibe o garnitura, sau pozitia pompei nu este corecta(spre avans mic sau mare) si atunci poate sa curga.Asa am patin si eu cand am umblat la avans.

    Comment


    • #3
      Salut, intre pompa si motor..intre timp am aflat ca curge pe la acea garnitura si ca au umblat la avans.
      Cum ai rezolvat-o? Mi-e frica ca o sa imi strice avansul si sa am pierdere de putere sau consum ridicat.

      Comment


      • #4
        Si eu am patit la fel si era oringul de pe pompa de injectie , este un oring care etanseaza pompa de blocul motor !

        Comment


        • #5
          Te rog spune-mi cum ai rezolvat-o ca eu sunt la a 4-a desfacere a pompei de pe motor....si mecanici imi zic ca nu mai au solutii
          Am luat garnitura originala conform cu datele pompei si tot curge...garnitura are 2.5mm latime. Am pus de 3mm respective de 3.5mm si tot curge, acum am luat niste silicon negru de la locktite pentru motoare ca nu mai stiu ce sa ii fac.
          Suprafete de contact sunt perfect plane si nu am observat crapaturi sau mici canale in corpul pompei sau al motorului.
          Ma poate ajuta cineva pls?

          Comment


          • #6
            Ceva noutati: mesterii cred ca ar fi crapat blocul pe undeva si se infiltreaza ulei prin surubul de prindere cel mai de jos al pompei...
            Ei cred ca nu curge pe la garnitura pompei
            Ati mai patit/auzit asa ceva?

            Comment


            • #7
              Am fost si eu si am vazut ca blocul e crapat si sudat..dar pe la sudura curge ulei.Fostul proprietar l-a carpit pana mi l-a vandut si acum cand am vrut sa remediez problema am agravat-o.
              Ce solutii imi recomandati?
              De sudat..fonta se sudeaza greu si nu prea sunt mesteri si e costisitor, tre sa desfac tot blocul motor si nu e sigur ca o sa mai mearga la fel dupa.
              Cred ca o sa continui carpeala de pana acum si o sa o lipesc cu ceva epoxy. Aveti ceva pareri?

              Comment


              • #8
                Buna seara !


                Fonta nu se sudeaza deloc greu, am sudat bloc motor fara preincalzire cu electrod de fonta acum vreo 15 ani, dar cu aparat destept. Si a tinut fara probleme, zicea clientul respectiv.

                Acum vreo trei ani am sudat alte tipuri de piese auto din fonta cu sarma de crom (MIG cu CO2), acum doua saptamani alte piese de fonta cu acelasi MIG si sarma de crom. Si daca eu pot, tre' sa poata si altii, ca nu-i mare branza...

                Pregatirea zonei de lucru este foarte importanta, dar asta ar trebui sa stie orice sudor cu experienta. Ca degeaba ai aparat capabil, daca nu stii cum sa-l folosesti.


                Dragos

                Comment


                • #9
                  ) Dragos, explica cum ai facut-o tu, ca sa poatã omu' sa le explice mecanicilor ce sa facã... !!!

                  Comment


                  • #10
                    Cu ceva bãnuti, ia-ti masina de acolo, cumpara-ti un bloc bun SH si fa-ti masina... Nu mai sta dupa carpeli daca vezi ca nu ai cu cine... In 8 ore ai motoru' pe roate! Eu am facut-o, e greu, dar merita... Daca tii la masina. Daca nu...

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by Heavy D. View Post
                      Buna seara !


                      Fonta nu se sudeaza deloc greu, am sudat bloc motor fara preincalzire cu electrod de fonta acum vreo 15 ani, dar cu aparat destept. Si a tinut fara probleme, zicea clientul respectiv.

                      Acum vreo trei ani am sudat alte tipuri de piese auto din fonta cu sarma de crom (MIG cu CO2), acum doua saptamani alte piese de fonta cu acelasi MIG si sarma de crom. Si daca eu pot, tre' sa poata si altii, ca nu-i mare branza...

                      Pregatirea zonei de lucru este foarte importanta, dar asta ar trebui sa stie orice sudor cu experienta. Ca degeaba ai aparat capabil, daca nu stii cum sa-l folosesti.


                      Dragos

                      Dragos eu sunt din Orastie dar stau in Timisoara, pot sa vin la tine la Cugir la sudat daca zici ca se poate, ce zici?
                      Masina e f ok, consuma putin si nu as vrea sa schimb blocul , stiu ca sunt riscuri in asta
                      Last edited by racataian; 01-20-2014, 09:59 AM.

                      Comment


                      • #12
                        Buna ziua !


                        De putut se poate, dar eu sunt acum la uzina VW din Hannover, maine o sa fiu pe la Orleans, si acasa ajung doar prin martie-aprilie.

                        In plus, zona de sudat trebuie sa fie accesibila din toate pozitiile, va trebui pregatita pentru sudare. Asta poate sa presupuna uneori a da niste gauri la capatul fisurii, adancirea fisurii cu flexul sau cu alta scula potrivita, etc. Si mai sunt actiuni si post-sudura, curatarea zonei, corectare cu flexul, poate resudare, verificat sa nu apara alte fisuri, etc.

                        Cu alte cuvinte, blocul ar cam trebui sa ajunga la sudat fara nimic pe el din ceea ce ar deranja procedura.

                        La Timisoara stiu niste specialisti foare buni la sudura in aluminiu cu care am lucrat in trecut, ei fac/repara radiatoare. Au aparate foarte bune si meseriasii aferenti, sunt mari sanse sa se descurce foarte bine si la suduri in metale feroase. Baga un telefon la 0720 797 063, tipul se numeste Liviu Masek si e seful atelierului la care faceam referire, si vezi ce iese.

                        In caz ca nu te rezolva el, poate iti poate recomanda pe cineva care sa te poata ajuta, doar Timisoara e mare si nu cred ca nu poti rezolva problema pe plan local. Si daca chiar nu se poate acolo, te ajut eu, dar abia cand ajung acasa, cand vine primavara, in apropierea Pastelui probabil.


                        Dragos

                        Comment


                        • #13
                          Salut,
                          intre timp am vb cu cineva de la institutul de sudura, parea expert omul dar se pare ca blocul a mai fost sudat odata deci sanse sa crape iar sunt mari. Am incercat si sa il lipesc cu ceva bison dar tot curge ulei.
                          Ma gandeam sa iau doar blocul dar cred ca nu se potrivesc bine din cauza uzurii, pistoanele, chioalasa si va fi mai rau
                          Cred ca singura solutie ar fi sa caut un alt motor sau aveti voi un sfat mai bun?

                          Aveti ceva recomandari de mecanici buni de Mercedes prin Timisoara? Ce ar trebui sa fac cand il cumpar, cum sa ma asigur ca nu iau unul mai prost? Aveti ceva recomandari prin Timisoara care vand motoare si sunt de incredere?
                          Last edited by racataian; 01-29-2014, 18:22 PM.

                          Comment


                          • #14
                            Salut, daca as fi in locul tau, ac cumpara alt motor complet, sau macar fara chiuloasa, as opta pentru varianta a doua, caci se poate vedea uzura motorului.
                            Daca cumperi exact acelasi tip de motor, nu te costa la RAR decat 150 RON, ca sa fi cu actele in regula.
                            Apropo ce tip de motor ai pe el?
                            Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                            Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                            Comment


                            • #15
                              Am 2.0D OHM601. BTW tre sa anunt la RAR inainte sau pot si dupa ce il schimb

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF