Salut fratilor! Sunt un nou membru al acestui club, posesor de Mercedes W124 300 D - cuitie automata si vroiam sa va cer o parere. Poate ii dau cumva de capat, ca ma dispera trepidatiile. Uitati despre ce este vb:
De curand am schimbat diuzele de la injectoare, intrucat motorul nu avea vlaga de loc (aceasta operatiune s-a produs dupa ce am schimbat in prealabil uleiul la motor, filtrele) punand pe masina 6 diuze noi marca BOSCH indiene. Cele vechi erau vai de mama lor...nici coduri nu aveau pe ele. Masina mergea cu ele, nu trepida dar nu avea putere.
Cu astea noi insa, s-a intamplat urmatorul fenomen: lucrau in parametrii doar 3 sau cel putin asa a spus cel care le-a montat si neavand cele necesare m-a indrumat catre un pompagiu. Asta din urma mi-a spus ca ele nu functioneaza cum trebuie ptr. ca nu-s tarate. Asa ca le-a tarat (cred ca a zis ceva de 115 bari).
Dupa tarare, au mers cam 2-3 zile perfect dupa care a inceput show-ul. In a patra zi, dimneata dupa ce am pornit motorul, masina a inceput sa trepideze (ca si cum ar fi mers in 3 bujii la Dacie). Adica tinea relantiul dar trepida. Asa ca m-am dus la cel care le-a montat si l-am intrebat de ce face asa...si am ajuns la alt pompagiu. Asta a lucrat azi la pompa ptr. prima oara si a mai redresat-o o idee dar nu spectaculos.Spunea ceva de culbutori,ca astia creeaza trepidatia(asa o fi...daca nu cunosc..) In concluzie, in continuare trepideaza cei drept, parca mai putin si scoate fum...ceea ce nu facea inainte cu diuzele vechi. Daca ma puteti ajuta macar cu un sfat, ar fi super. Deja nu stiu ce sa mai cred ca toti par nevinovati...imi vine sa-i strang de gat pe meseriasi. Va multumesc anticipat! Bogdan
De curand am schimbat diuzele de la injectoare, intrucat motorul nu avea vlaga de loc (aceasta operatiune s-a produs dupa ce am schimbat in prealabil uleiul la motor, filtrele) punand pe masina 6 diuze noi marca BOSCH indiene. Cele vechi erau vai de mama lor...nici coduri nu aveau pe ele. Masina mergea cu ele, nu trepida dar nu avea putere.
Cu astea noi insa, s-a intamplat urmatorul fenomen: lucrau in parametrii doar 3 sau cel putin asa a spus cel care le-a montat si neavand cele necesare m-a indrumat catre un pompagiu. Asta din urma mi-a spus ca ele nu functioneaza cum trebuie ptr. ca nu-s tarate. Asa ca le-a tarat (cred ca a zis ceva de 115 bari).
Dupa tarare, au mers cam 2-3 zile perfect dupa care a inceput show-ul. In a patra zi, dimneata dupa ce am pornit motorul, masina a inceput sa trepideze (ca si cum ar fi mers in 3 bujii la Dacie). Adica tinea relantiul dar trepida. Asa ca m-am dus la cel care le-a montat si l-am intrebat de ce face asa...si am ajuns la alt pompagiu. Asta a lucrat azi la pompa ptr. prima oara si a mai redresat-o o idee dar nu spectaculos.Spunea ceva de culbutori,ca astia creeaza trepidatia(asa o fi...daca nu cunosc..) In concluzie, in continuare trepideaza cei drept, parca mai putin si scoate fum...ceea ce nu facea inainte cu diuzele vechi. Daca ma puteti ajuta macar cu un sfat, ar fi super. Deja nu stiu ce sa mai cred ca toti par nevinovati...imi vine sa-i strang de gat pe meseriasi. Va multumesc anticipat! Bogdan
Comment