Salut,
am un 200D si azi dimineata a refuzat sa mai porneasca.
Indicatorul de motorina arata gol dar am mai fost in situatia asta si nu am avut pb, stiu ca rezervorul e de 70 l si niciodata nu am fost mai gol de 62l deci teoretic ar trebui sa mai fie motorina inauntru. Stiu ca e si un martor pt rezervor gol pe care nu l-am vazut aprins niciodata.
Totusi am bagat vreo 5l acum si tot nu a pornit.
Filtrul l-am schimbat in vara.
Eu zic ca ar fi 2 posibilitati
- mi s-a dezamorsat sistemul de alimentare. Totusi am dat la automat vreo 40sec pana mi s-a terminat bateria si in timpul asta ar trebui sa se fi amorsat.
- mi s-a dus pompa de alimentare-am mai avut de cateva ori probleme la pornire: pornea si dupa 3-4 sec murea,dar pornea imediat dupa-valva de sens pe circuitul de alimentare a fost scoasa candva.
varianta cu pompa iarasi mi se pare cam improbabila, stiu ca pompa de alimentare e mecanica si e destul de robusta si ar trebui sa dea niste semne mai clare...
Voi ce ziceti?
Ce ar trebui sa verific prima data?
am un 200D si azi dimineata a refuzat sa mai porneasca.
Indicatorul de motorina arata gol dar am mai fost in situatia asta si nu am avut pb, stiu ca rezervorul e de 70 l si niciodata nu am fost mai gol de 62l deci teoretic ar trebui sa mai fie motorina inauntru. Stiu ca e si un martor pt rezervor gol pe care nu l-am vazut aprins niciodata.
Totusi am bagat vreo 5l acum si tot nu a pornit.
Filtrul l-am schimbat in vara.
Eu zic ca ar fi 2 posibilitati
- mi s-a dezamorsat sistemul de alimentare. Totusi am dat la automat vreo 40sec pana mi s-a terminat bateria si in timpul asta ar trebui sa se fi amorsat.
- mi s-a dus pompa de alimentare-am mai avut de cateva ori probleme la pornire: pornea si dupa 3-4 sec murea,dar pornea imediat dupa-valva de sens pe circuitul de alimentare a fost scoasa candva.
varianta cu pompa iarasi mi se pare cam improbabila, stiu ca pompa de alimentare e mecanica si e destul de robusta si ar trebui sa dea niste semne mai clare...
Voi ce ziceti?
Ce ar trebui sa verific prima data?
Comment