Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Turometru La W124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai eu chiar nu vreau sa fac improvizatii, deaia am si spus ca vreau sa iau si alternatorul original. La tine nu stiu care e faza cu senzorul de pe volanta dar pe unde am citit si am intrebat am vazut ca de pe firul ala W isi ia semnal turometrul

    Comment


    • #17
      Salut!am o mare rugaminte la tine!imi poti spune daca ai rezolvat ceva cu turometru?
      functioneaza?a fost intradevar firul acela w?eu am tot un 200D si vreau turometru pe el!
      Ms!

      Comment


      • #18
        inca nu am rezolvat problema, nu am mai avut timp si nici bani, trebuie sa cumpar alternatorul original care are mufa W. Te tin la curent daca rezolv problema

        Comment


        • #19
          Din pacate alternatorul original l-am vandut de vre-o saptamana, avea pe el intr-o parte un papuc pe care scria W.

          Comment


          • #20
            Turometrul ala suparat nu e altceva decat un convertor frecventa-tensiune. Acuma, frecventa respectiva pe care o masori poate sa vina de la un senzor sau direct din alternator. Nu stiu daca in cele 2 situatii frecventele sant egale, daca nu sant inseamna ca turometrul trebe calibrat pentru sursa respectiva de semnal(poate ca ia faceau nemtii aia acolo, ca nici eu nu stiu germana si nu am avut timp sa traduc pagina si sa studiez). Daca turometrul tau primea si inainte semnal de la alternator atunci trebe sa mearga. Borna aia "w", nu e altceva decat sfarsitul unei infasurari din alternator;poate e bulit alternatoru sau nene electricianu cine stie unde o legat firu. Pune mana pe un multimetru care masopara si frecvente si vezi ce iese acolo.
            Exista doua tipuri de masini :
            1. care au fost lovite
            2. care vor fi lovite

            Comment


            • #21
              Ai dreptate , pe placa de la turometru este un potentiometru care regleaza turatia in functie de semnal. Eu am miscat de el dar tot putine ture arata, cred ca semnalul primit din alternator era prea mic

              Comment


              • #22
                nu cred ca trebuia sa modifici acel potentiometru . era pus la o anumita frecventa , marog .. am si e u aceeasi problema dar .. vorbind cu cineva care stie " buba " asta m`am lamurit ... w124 modelul de 86-88 are senzor pe cutie , pe unele de pe modelul de 90-93 sunt si legate pe alternator dar cu o punte. undeva pe fire este acea punte care converteste semnalul .
                4 roti , restul e accesibil

                Comment


                • #23
                  Nu-i nici o punte, eventual un filtru suplimentar.
                  Ce intelegi prin punte?
                  Exista doua tipuri de masini :
                  1. care au fost lovite
                  2. care vor fi lovite

                  Comment


                  • #24
                    Salutare, ai rezolvat ceva cu turometrul ala?
                    1982 Mercedes w123 240D
                    1992 Mercedes w124 200D

                    Comment


                    • #25
                      Salut, nu am facut nimic. Daca leg firele la el merge dar se ridica putin de tot, ca si cum ar avea semnal foarte slab. La turatie maxima se ridica doar pana la 500 de ture.

                      Comment


                      • #26
                        Ati rezolvat ceva cu turometrul ca si eu intampin aceeasi problema eu pe ceasuri am o mufa cu 2pini mentionez ca am un 200d

                        Comment


                        • #27
                          Aceiasi problema o intampin si eu si nu stiu ce rezolvare ar fi

                          Comment


                          • #28
                            Deci am achizitionat un turometru diesel, am incercat sal montez si nu salta decat cateva ture in turatie maxima. Din ce m-am documentat la diesel si sper sa nu spun vreo prostie, turometrul ia semnal dupa un senzor de volanta. si mai trebuie un releu sau un modul electonic care stie sa lucreze cu turometru, adica ia semnal din senzor al transforma si al da mai departe la turometru. Pentru cei ce vor turometru pe diesel cel mai simplu ar fi sa se modifice unul de benzina dupacare se ia semnal din alternator, asta r fi cea mai simpla modalitate.

                            Comment


                            • #29
                              Baietzi, continuati aici, sa avem tot centralizat , va fi mai usor pentru viitorii useri.



                              Si va repet la toti, se poate face de pe orice motorizare, trebuie doar sa `faceti` integratul de pe turometru sa va `inteleaga` semnalul, indiferent de unde vine acel semnal.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF