Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei transmisie w124

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    "...renuntati la romanisme ca nu aveti dacii."

    Atat de multa dreptate are avlad89 ; daca , constructorul spune ca trebuie folosit un tip de ulei , pai ala trebuie folosit . Nu vreau sa par rautacios , dar am observat la mai multe persoane ca folosesc alt fel de ulei decat cel recomandat.
    Mercedes . (punct)
    Mercedes w 124 300 e (1989)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna VI)
    Mercedes w 211 220 cdi (2004)
    Mercedes w 124 300 e 24 v (1991 luna V)
    Mercedes w 124 E200 cabrio (1995 luna II)
    Lexus IS 300 (1999)
    Mercedes W210 E 280 (1998 luna I)

    Comment


    • #17
      Sa fie clar: ATF inseamna Automatic Transmision Fluid , deci trageti singuri concluzia si nu mai bateti mingea ca va stricati singuri cutiile!
      1988 300TD

      Comment


      • #18
        Originally posted by nstoe View Post
        La cv. unde constructorul indica ulei ATF, se specifica ulei ATF suffix A tip A;din pacate eu nu am gasit asa ceva. Se pare ca ramanem la varianta romaneasca, 75W90.
        la selgros

        Comment


        • #19
          Originally posted by B66VEG View Post
          Sa fie clar: ATF inseamna Automatic Transmision Fluid , deci trageti singuri concluzia si nu mai bateti mingea ca va stricati singuri cutiile!
          Inainte sa tragi concluzii pripite citeste cartile de specialitate de exemplu:"So wird's gemacht" scrisa de Hans Rudiger Etzold (tin sa precizez ca este dr. ing. care a publicat numeroase carti nu numai pentru marca Mercedes).Eu am inlocuit uleiul din cutie(ATF) cand am avut 340.000 km iar acum am 400.000 km si cutia nu s-a stricat.O intrebare pentru tine si cu asta am incheiat sa ma mai pronunt pe topicul acesta:"De ce ai ATF in sistemul de directie ca doar nu e cutie automata...?"
          "Wir brauchen keine gute Geschichte zu erfinden, wir schreiben sie seit 1886"

          Comment


          • #20
            Ulei cv. manuala

            Originally posted by B66VEG View Post
            Sa fie clar: ATF inseamna Automatic Transmision Fluid , deci trageti singuri concluzia si nu mai bateti mingea ca va stricati singuri cutiile!
            Stimate coleg, te rugam sa ne spui ce diferenta este intre uleiurile ATF pentru cv. automate si servo., si ATF tip A suffix A pentru cv. manuale, asa cum este specificat in cartea masinii..Multumesc.

            Comment


            • #21
              Buna seara , pentru cei cu masini cu cutie automata , NU cred ca ar trebui sa va ciondaniti si sa va impuneti punctul de vedere in privinta uleiului care se pune intr-o cutie automata .
              Este bine (pentru buzunarul fiecaruia )sa respectati si sa puneti uleiul care trebuie in cutie (NU va zgirciti la bani pentru ulei pentru ca altfel ve-ti plati inzecit o reparatie de cutie ).
              Sunt convins ca vor exista si voci care vor spune OK, eu am pus si merge , DAR ulciorul nu merge de multe ori la apa.

              CPC AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID D

               This product is developed to meet the Genernal Motor Corporation requirements for Automatic Transmission Fluid, Type A, Suffix A, and Dexron .
               This product is recommended for use in the automatic transmissions and power steering units of passenger cars and trucks built by the all motor companies requiring Automatic Transmission Fluid Type A, Suffix A, and GM Dexron II. of General Motor Corporations Specifications.
               Package:200 liter drum
               The typical data are listed as follow:

              Gravity, API, 15.6℃ 30.4
              Viscosity, Kin., cSt @40℃ 42.00
              @100℃ 7.82
              Viscosity Index 159
              Pour Point ,℃ -42
              Flash Point, COC, ℃ 210
              Color, D1500 Red
              TAN, mgKOH/g 1.3
              TBN, mgKOH/g 2.2
              Product No. LB55176

              CPC AUTOMATIC TRANSMISSION FLUID TYPE C-3

               This oil meets the requirement of the Allison Division of General Motor "Hydraulic
              Transmission Fluid Type C-2 and C-3 " Fluid for use in Allison transmissions and
              torque converters which are used widely in heavy- duty truck, bus and earthmover
              equipment.
               This product can be used in other applications where a Type C-3 fluid is required.
               Pcakage:200 liter drum
               The typical data are listed as follow:

              SAE Viscosity No. 20W
              Gravity, API, 15.6℃ 29.0
              Viscosity, Kin., cSt @40℃ 36.44
              @100℃ 6.06
              Viscosity Index 112
              Pour Point, ℃ -24
              Flash Point, COC, ℃ 225
              Color, D1500 L2.0
              Rust-Preventive, D665A Pass
              Product No. LB55292


              www.lifeautomotive.com/pdfs/history_of_atf.pdf


              //76olja.nu/varudeklarationer/20080623/VersaTrans_Chart_Sept, 08_tribranded.pdf.
              Pentru fiecare model de masina si cutie exsista ulei.

              //76olja.nu/varudeklarationer/20080623/VersaTrans_Chart_Sept, 08_tribranded.pdf.
              Pentru fiecare model de masina si cutie exsista ulei.//76olja.nu/varudeklarationer/20080623/VersaTrans_Chart_Sept, 08_tribranded.pdf

              http://www.nordiques.com/pieces/imag...huiletrans.pdf .
              Catalog de uleiuri
              Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
              TEL 0722623721.

              Comment


              • #22
                E simplu: cutia automata, ca si pompa de servo, functioneaza prin presiune de ulei generata de niste pompe ( la cutie sunt in cutie iar la servo pompa de servo ). Nu cred ca o automata merge cu 75w90! Daca gresesc corectati-ma!
                1988 300TD

                Comment


                • #23
                  bevo.mercedes-benz.com/bevolistenmain.php?entercustomer=true&language_id= 1.
                  Aici se gasesc toate uleiurile ,vaselinele si antigelurile PENTRU MERCEDES .


                  B66VEG , nu este chiar atit de simplu , intradevar in anii 1950 -1990 poate chiar mai devreme se folosea cam acelasi ulei si la servo si la cutie ,DAR dupa anii 90" fiecare producator de masini a folosit un anume tip de ulei ,DE CE pentru ca si cutiile au evoluat si atunci fiecare a folosit uleiul lui .
                  DE ce spun asta pentru ca , cutiile au inceput sa se produca cu electronica in ele si atunci a intervenit calitatea uleiului care foloseste, in cutie exista un sensor de temperatura a uleiului, care este setat (tarat) pe acel fel de ulei (fiecare model de ulei se manifesta altfel la temperatura).
                  In cazul cutiilor mai vechi de mercedes se folosea dextronIII, care se folosea si la servo , dupa anii 93"cind cutiile au evoluat a aparut un ulei mai bun , dupa anii 2000" a aparut un ulei si mai bun si tot asa .
                  Incercati sa priviti spre un specru mai larg, asupra cutiilor automate , este foarte adevarat ca in romania acest subiect, dezvolta multe controverse pentru ca nu avem o traditie in cutiile automate si cu atit mai mult sA LE SI REPARAM.
                  Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                  TEL 0722623721.

                  Comment


                  • #24
                    CV.-manual-5 tr.

                    Colegul danyel, care a deschis topicul, a intrebat simplu ce ulei trbuie la o cv. manuala cu 5 tr., pentru MB 124-1988.
                    Din documentatia pe care o detin, ultimul an fiind 1985, constructorul Mercedes spune:
                    -pentru cv.automata ulei ATF.
                    -pentru servo directie ulei ATF Type A Suffix A.
                    -pentru cv. 4-5 tr. ulei ATF Type A SuffixA.
                    Si eu sunt pentru respectarea stricta a indicatiilor pe care le da constructorul, indiferent de costuri; ma refer la consumabile-uleiuri, filtre, etc.
                    Intrebarea mea este, daca nu gasim acest ulei ATF Type A Suffix A, cu ce putem sa-l inlocuim?; eu deocamdata nu l-am gasit.
                    Ps:-cred ca si la cele din 1988 se folosesc uleiurile de mai sus; colegii care detin MB-W124 pot sa confirme.

                    Comment


                    • #25
                      Buna seara, NSTOE, uleiul ATF Type A SuffixA , NU il veti gasi cu acesta denumire , pentru ca aceasta denumire ERA atunci in anii 50-70 ,acum are alta denumire , DexronII sau DexronIII , este acelasi ulei dar cu alta denumire .
                      Am mai scris pe acest forum , pentru cutiile mai vechi de mercedes se foloseste CASTROL TQ-D, (dexronII), este un bidon alb cu eticheta rosie iar dopul bidonului cind tragi de el iese ca o tita afara.
                      Sunt foarte multi, cei care au masini cu cutie automata ,si care nu intotdeauna pun pret pe ulei ,ci numai cind apar probleme ,atunci isi pun itrebarea "ce ulei sa pun in cutie".
                      Nu circula niciodata cu o viteza mai mare decat poate ingerul tau sa zboare..
                      TEL 0722623721.

                      Comment


                      • #26
                        Daca tot a venit vorba de norme,eu am vazut ulei pentru cutiile manuale Castrol EP80W care are norma MB235.1 scris pe cutie.Acum intrebarea e de sa nu-l pun in cutia mea de viteze manuala cu 5 trepte la W124 E220 care are 300 000 km?Ma gandesc ca fiind un ulei mai gros putin,ma ajuta pentru ca jocurile in cutie au crescut in 300 000 km datorita uzurii normale.Faptul ca intra mai greu in viteze la rece nu ma deranjeaza,ca oricum intra destul de greu in viteze si cu uleiul din fabrica...Nu vreau sa fac pe Gica-contra,dar nu inteleg de ce mai scrie MB235.1 pe bidon daca nu pot sa-l pun in cutia manuala de Mercedes!
                        W124 E220 din 95

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by automaticul View Post
                          Buna seara, NSTOE, uleiul ATF Type A SuffixA , NU il veti gasi cu acesta denumire , pentru ca aceasta denumire ERA atunci in anii 50-70 ,acum are alta denumire , DexronII sau DexronIII , este acelasi ulei dar cu alta denumire .
                          Am mai scris pe acest forum , pentru cutiile mai vechi de mercedes se foloseste CASTROL TQ-D, (dexronII), este un bidon alb cu eticheta rosie iar dopul bidonului cind tragi de el iese ca o tita afara.
                          Sunt foarte multi, cei care au masini cu cutie automata ,si care nu intotdeauna pun pret pe ulei ,ci numai cind apar probleme ,atunci isi pun itrebarea "ce ulei sa pun in cutie".
                          Din documentatia de service reiese ca uleiul pentru cv. manuala, trebuie sa fie agreat de Mercedes, si trebuie sa scrie pe bidon, codul 236.2.
                          Uleiul Castrol TQ-D ( dexron 2 ) este un ulei mineral pentru transmisii automate cod 236.6.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by automaticul View Post
                            Buna seara, NSTOE, uleiul ATF Type A SuffixA , NU il veti gasi cu acesta denumire , pentru ca aceasta denumire ERA atunci in anii 50-70 ,acum are alta denumire , DexronII sau DexronIII , este acelasi ulei dar cu alta denumire .
                            Am mai scris pe acest forum , pentru cutiile mai vechi de mercedes se foloseste CASTROL TQ-D, (dexronII), este un bidon alb cu eticheta rosie iar dopul bidonului cind tragi de el iese ca o tita afara.
                            Sunt foarte multi, cei care au masini cu cutie automata ,si care nu intotdeauna pun pret pe ulei ,ci numai cind apar probleme ,atunci isi pun itrebarea "ce ulei sa pun in cutie".
                            Din documentatia de service reiese ca uleiul pentru cv. manuala, trebuie sa fie agreat de Mercedes, si trebuie sa scrie pe bidon, codul 236.2.
                            Uleiul Castrol TQ-D ( dexron 2 ) este un ulei mineral pentru transmisii automate cod 236.6.

                            Comment


                            • #29
                              Si eu ce sa cred cu norma Castrol 235.1 la cv manuala?Cred ca poate ar fi bine sa-i pun un ulei un pic mai gros decat ATF-ul la 280 000 km..Dati-mi si mie un sfat,va rog!
                              W124 E220 din 95

                              Comment


                              • #30
                                Ma baieti, lasati cearta si sa-si bage fiecare ce vrea... unii sintetic altii atf.
                                Eu am ales atf d II din mai multe motive, e sigur un ulei de calitate, iarna nu e asa vascos ca 75w90 in cutie am gasit tot ulei "rosu" deci sigur ceva ulei atf nu de transmsie. acum fiecare cu parerea lui. Deja am facut 8.000 de km de knd am schimbat uleiul la cutie si se misco tot bine, din contra, dimineata, inaminte sa scimb uleiul la venirea frigului prin octombrie primele 2-3 schimbari se intampla sa mai caraie cutia, dar cu asta nu. Ideea la ulei in cutie e sa nu fie fara nu sa fie alt model si calitati, acum nu merge nici 5w40 ) dar atf sau de transmisie tot bun e.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF