Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 124. Aventura incepe.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 124. Aventura incepe.

    buna seara,

    recent tatal meu mi-a lasat un w124.131 300D cu mici defectiuni. am pus ceva bani deoparte si am inceput sa il repar singur (nu prea am incredere in mecanici si nu are probleme grave).

    1. prima problema am un far defect (am schimbat becul) cand incerc sa pornesc farurile la prima pozitie merg amandoua, iar la a 2-a doar unul. (faza lunga merge). e vreo problema electrica sau de mufa?! nu stiu unde sa incep sa ma uit.

    2. nu porneste la prima cheie (am luat un electromotor de 300 disel) voi schimba si bujile (de calitate superiora). va rezolva problema? sau mai sunt si alte lucrurie?

    3. fundul masini este destul de ridicat am inteles ca avea un sistem pe perna de aer care nu mai exista la masina mea, ce pot sa fac sa nu mai ramana asa ridicat partea de sus? (botul e foarte lasat si riscul de a imi sparge baia de ulei a 2-a oara este ridicat)

    4. cineva a rupt sistemul de deschidere a capotei, trebuie sa tin clapa trasa din interior sa pot sa ridic capota. cum pot sa il ilocuiesc?!

    5. nu mai imi apare in bord butonul de bujii (cand se stinge sa pot sa dau la cheie) si imi ramane aprins ADS (nu stiu ce inseamna asta)

    6. pot sa curat manual injectorul? sau sa reglez consumul?!

    7. ma gandesc sa motenez o turbina, dar nu sunt sigur ce parere aveti?!

    Ar mai fii multe mici probleme dar am sa incerc sa le rezolv singur fara sa va umplu capul, sunt la inceput pana acuma ceva timp nici nu stiam sa schimb o roata. nu stiu cum sa procedez in unele situatii si incerc sa ma informez. va multumesc anticipat.

    Stima si respect.
    Claudiu K.

  • #2
    Sfatul meu e sa incepi prin a citi regulile acestui forum, ulterior le dai de cap tuturor problemelor tehnice.
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      Încerc să răspund punctual, la ce pot:
      Originally posted by Klapu Claudiu View Post
      1. prima problema am un far defect (am schimbat becul) cand incerc sa pornesc farurile la prima pozitie merg amandoua, iar la a 2-a doar unul. (faza lunga merge). e vreo problema electrica sau de mufa?! nu stiu unde sa incep sa ma uit.
      Începe prin a verifica mufa. În cazul fericit ai un pin oxidat sau un papuc desprins. Dacă nu, trebuie mers mai departe pe fir. O soluţie nu prea elegantă ar fi să tragi un fir de la celălalt far, dar aia e ţigănie.
      Originally posted by Klapu Claudiu View Post
      2. nu porneste la prima cheie (am luat un electromotor de 300 disel) voi schimba si bujile (de calitate superiora). va rezolva problema? sau mai sunt si alte lucruri?
      Eu zic că e releul de bujii de vină. Dar, bineînţeles, verifică şi bujiile. Le scoţi pe rând, pui cheia şi te uiţi dacă se-nroşesc la vârf, şi în cât timp (max. 20 de secunde).
      Originally posted by Klapu Claudiu View Post
      3. fundul masini este destul de ridicat am inteles ca avea un sistem pe perna de aer care nu mai exista la masina mea, ce pot sa fac sa nu mai ramana asa ridicat partea de sus? (botul e foarte lasat si riscul de a imi sparge baia de ulei a 2-a oara este ridicat)
      Bănuiesc că aveai SLS (self leveling system) hidraulic (la botu' motorului ar mai trebui să ai pompa, dacă e motorul original). Este o opţiune destul de rară, destul de complicată. S-a mai discutat, eventual vei primi un răspuns de la un coleg care se pricepe mai bine, eu nu am aşa ceva la maşini. Domnu' Gugăl îţi mai arată câte ceva, dacă-l întrebi de "W124 SLS" ...
      Originally posted by Klapu Claudiu View Post
      4. cineva a rupt sistemul de deschidere a capotei, trebuie sa tin clapa trasa din interior sa pot sa ridic capota. cum pot sa il ilocuiesc?!
      Înţeleg că nu e rupt cablul, ci ai probleme doar la închizătoarea capotei. Îţi recomand să cauţi piese din dezmembrări, sunt destule W124 la tocat, chiar şi aici pe forum. Fără să am vreo poză, înclin să cred că îţi este rupt (sau lipsă) arcul de la "limba" de care tragi să ridici capota, sau chiar acea limbă.
      Originally posted by Klapu Claudiu View Post
      5. nu mai imi apare in bord butonul de bujii (cand se stinge sa pot sa dau la cheie) si imi ramane aprins ADS (nu stiu ce inseamna asta)
      Asta, coroborat cu pct.2, mă duce iarăşi cu gândul la releul de bujii. Cazul fericit ar fi să fie ars doar becul, dar dacă n-o ia la prima cheie, tot releul e vinovat.
      Originally posted by Klapu Claudiu View Post
      6. pot sa curat manual injectorul? sau sa reglez consumul?!
      Mă gândesc că te referi la pompa de injecţie. Nu-ţi recomand să te bagi acolo singur, de capul tău. Tot de la pompă se reglează şi ralantiul. S-a discutat şi acest subiect, dă un search ...
      Originally posted by Klapu Claudiu View Post
      7. ma gandesc sa montez o turbina, dar nu sunt sigur, ce parere aveti?!
      Gândul ăsta mă bate şi pe mine de multă vreme. A curs multă cerneală pe subiectul ăsta, dar implică multe modificări şi nu merită. Mai bine schimbi tot motorul cu unul turbo, dar aici intervine problema seriei de motor în carte, cu toată tevatura aferentă (RAR, fisc, etc. - asta dacă vrei să faci totul legal).

      Succes, răbdare şi tutun !
      Last edited by Levi; 10-18-2013, 07:47 AM.
      Lord W126 500SE -> 2.5D
      Lady W123 230C -> 240D
      W124 -> 200D
      W208 CLK200 -> 2.0

      W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
      Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
      Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

      Comment


      • #4
        Salutare
        Cateva idei care e posibil sa te ajute:
        1. Vezi daca iti vine curent la bec, sa nu cumva sa ai doar faza scurta arsa. Daca nu vine e de cautat prin fire sa vezi unde e intrerupt - fara schema e cam dificil.
        2.Verifica in ordine urmatoarele: bujii, dupa cum a spus colegul, cablaj de la releu la bujii, releu, dupa care, daca astea sunt in regula treci la lucruri pe care nu iti recomand a le face singur daca nu esti mecanic: compresie motor, pompa si injectoare; daca ai noroc scapi doar cu reglaj la pompa si injectoare, ceea la BOSCH pe mine m-a costat 800 ron pentru un 250 TD si s-a simtit diferenta (problema e ca la vechiturile noastre Bosch nu se baga la demontat sistem injectie);
        3. Vezi sa nu fi facut cineva modificari la sistemul de suspensie pe spate sa bage ce nu trebuie, din considerentul ca a intretine/repara sistemul hidraulic este destul de costisitor la masinile astea: un amortizor cam 1300 de lei, un acumulator hidraulic original cam 150 euroi fara tva etc... Eu am bagat ceva bani acolo dar inca e caruta la denivelari deci presupun ca ma pasc cei doi acumulatori;
        5. Cauta in bord sa vezi daca nu cumva e ars becul; daca nu e ars as da vina pe releu care trebuie sa iti tina becul aprins si in cazul in care ai o bujie defecta din cate stiu eu;
        6. Pompa si injectoare= Bosch daca vrei treaba de calitate (si preturi pe masura...);sau poti sa iti iei o pompa noua - am gasit eu pe net pentru a mea la vreo 33 000 ron
        7.De montat o turbina e relativ simplu, dar nu te sfatuiesc. In mod normal sunt alte solicitari in motor si e posibil sa faci buba mare inauntru, mai ales ca ai un motor cu ceva kilometri si construit dupa o tehnologie a anilor 80.
        Mai bine cauti un CDI (eu asta as face daca mi-ar pica motorul dar nu stiu inca daca se potriveste la prindere) sau un turbo de 2,5 in mintile lui daca vrei putere si cred ca iti scoti banii in cativa ani din taxe si impozite.
        Spor la treaba

        Comment


        • #5
          Salut.La pornirea la a doua cheie tind sa cred ca are pierdere de etanseitate pe circuitul de alimentare.Inca nu este destul de frig pentru a nu porni fara bujii din prima.Daca esti incepator in ale mecanici te sfatuiesc sa nu te apuci de lucru,mai bine mergi la un mecanic.Ca sa ridici fata poti schimba arcuri,telescoape si inaltatoarele de sub arcuri cit mai mari iar spatele lasal asa ca-i bun la drumurile noastre(daca este lasata rau de fata sa nu ai suportul de arc rupt de pe caroserie),mie si acum im-i pare rau ca am suspensie sport pe care acusi am so donez.Bujiile incandescente se verifica simplu cu un aparat de masura,iar releul de bujii pica mai gre,un electrician ti-l pune la punct destul de usor.

          Comment


          • #6
            In primul rand, va multumesc pentru sfaturi!!

            Intre timp am mai rezolvat din probleme, Am schimbat bujiile (NKG) 55 lei bucata + papuci originali (aparent masina mea pornea intr-o singra bujie, ceea ce inseamna ca compresia e buna).

            Legat de acel fir tot nu i-am dat de capat dar am gasit o masina exact ca a mea la dezmembrat si am sa merg sa culeg din ea ce mai imi trebuie. Am schimbat cureaua de distributie. Dar tot imi picura motorina pe ea, cred ca tre sa schimb si pompa de motorina?! sau ce e deasupra...

            Mai este un furtun pentru aburi de ulei care e plesnit tot si acela tre sa il caut/comand.

            Incet incet, sper sa reusesc.
            Pot sa va recomand un mecanic bun din timisoara care e familiarizat cu genul aceasta de modele.

            Toate cele bune am sa mai revin cu actualizari.

            Comment


            • #7
              Deci picura motorina,deci lipsa etanseitate circuit de alimentare.Motorul tau are distributia pe lant,ce ai schimbat tu este cureaua de accesorii,deasupra se afla filtru de motorina.Nu inteleg la ce fir te referi,daca tot nu merge becu de bujii din bord se poate rezolva usor dar este mult de scris.0743597175 ma poti contacta si te sfatuiesc.

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF