Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Se poate mari puterea ?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Se poate mari puterea ?

    Salut tuturor ! Am auzit o discutie ca este posibil sa aducem mai multi cai putere moatoarelor diesel turbo de MB fara mari modificari ! Adevarat?Eu detin un MB motor 300 td 147 kw cutie automata,auzeam ca o mica modificare la turbina mai da chiar si 30 cp in plus,daca stie cineva de aceasta varianta v-as fi recunoscator sa imi spuneti si mie. Va multumesc !

  • #2
    Din cate am inteles eu, desi nu cunosc foarte bine problema, modificarea la turbina trebuie sa vina insotita si de o modificare la pompa de injectie la elementii ei ca sa livreze mai multa motorina pe cilindru. Motorul de 3000 cmc turbo are un urias potential de ai se mari puterea, e cumva OM606 care a ajuns la performantele astea?
    http://www.youtube.com/watch?v=24afjVqm2Uw

    Comment


    • #3
      Te lamureste userul Heavy D.
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #4
        Diesel power

        Buna dimineata !


        Am de lucru la Jeep, Benz-ul este la tratamente ICE si am cam sarit peste forum. Aia 147kW sunt de fapt 147CP, deci 109kW ai unui OM603 (3.0TD) ceea ce nu e rau, mai ales in comparatie cu aia 55kW ai Benz-ului meu...

        OM606 (3.0TD si el) producea 130kW, adica 177CP in zilele lui bune. Are acelasi alezaj si cursa la piston ca si predecesorul sau, de doua ori mai multe supape decat acesta, tot injectie indirecta si tot 22 la unu raport de compresie.

        Nu exista asa ceva ca "o mica modificare" atunci cand se doresc multi cai in plus si motorul sa nu-ti sara-n cap. Turbina in sine nu se poate manipula, eventual wastegate-ul ca sa deschida mai tarziu. Ar merge un intercooler in circuit pentru 5-10CP in plus in cel mai bun caz.

        Pentru si mai mult, trebuie chestii grele: alta turbina (mai mare), manipulari de pompa (debit), injectoare de debit mai mare, manipulari de chiulasa (supape mai mari), intercooler cu suprafata cat mai mare si pus unde trebuie, modificari la avans, eventuale modificari ale raportului de compresie, trasee de admisie si evacuare de sectiuni mai mari. Se poate injecta oxid de azot si la diesele, dar tre' sa stii cat de mult, cand s-o faci si cat de mult sa dureze injectia, etc. In caz contrar poti topi pistoane, si nu vrei asta...

        Stiam de un finlandez care a dus un OM605 sus de tot, pe la 500CP si vreo 700 - 800Nm parca, dar n-a fost deloc gratis treaba, mai ales ca parca a umblat si la biele, pasaje de ungere, etc... Si daca s-a putut la cinci cilindri, sigur se poate si la sase. Inca odata, nu pe degeaba si cu riscuri...



        Dragos

        Comment


        • #5
          Mersi,am gresit cu puterea,era vorba de 147 cp asa cumm-ai corectat nicidecum 147 kw,scuze!daca este vorba de atatea modificari cred ca renunt la idee,crezand ca va fi vorba doar de ceva reglaje,nu vreau nici sa compromit motorul el acum mergand foarte bine,de laun schimb la altul nu completez deloc uleiul si totusi are 420000 km,cred ca reali ! Multumesc pentru timpul acordat

          Comment

          Working...
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF