Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Huruit asurzitor in mers Mercedes W124,E 200

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Huruit asurzitor in mers Mercedes W124,E 200

    Salutare tuturor! O sa va pun rabdarea la incercare cu inca o problema la W124 E200/model 90,are un huruit in mers de nu poti sta in habitaclu.Cu cat accelerez si creste turatia,cu atat huruie mai tare,daca reduc viteza huruitul se diminueaza,zgomotul se aude dinspre mijloc spre partea fata.Banuiesc rulmentul intermediar de la cardan,in plus smuceste la schimbarea vitezelor,voi ce spuneti??? Astept pareri si va multumesc!

  • #2
    Este automata sau manuala ?

    Comment


    • #3
      Daca turezi masina in N auzi zgomotul?

      Comment


      • #4
        Cutie e manuala

        Comment


        • #5
          Scuze! Cutia este manuala....

          Comment


          • #6
            Originally posted by MIHAY View Post
            Scuze! Cutia este manuala....
            Faci o vizita la un service (sau daca ai un amic cu o groapa) , o pui pe elevator si arunci o privire la cuplele de la cardan (de obicei ele se defecteaza) ,verifici prin pipaire rulmentul intermediar de la cardan .

            Comment


            • #7
              Astazi m-am uitat pe dedesubt si nu am constatat nimic suspect,flansele de la cardan erau in regula,la rulmentul intermediar nu m-am uitat ,deoarece trebuia sa dau aparatoarea din tabla la o parte si oricum e greu sa-ti dai seama daca rulmentul este stricat.In schimb am observat ca grupul era fuul de ulei...Zgomotul pe care-l face este de autobuz, vechi din anii'70

              Comment


              • #8
                Nu e bine daca grupul pierde ulei ... probabil a fost atins sau s-au "dus" etansarile ... oricum verifica cu atentie de partea care e in miscare de la cutie la grup ..curata mizeria ce acopera grupul caci acolo trebuia sa fie praf (namol uscat cel mult, nu ulei si praf)

                Comment


                • #9
                  Grupul e umed,ulei si praf,deci pierde pe undeva,crezi ca zgomotul poate fi produs de grup???

                  Comment


                  • #10
                    M-am intalnit in ultima luna cu probleme de vibratii la masina ...si pana nu am urcat-o pe elevator si am inspectat-o vizual nu mi-am dat seama ce avea ///
                    in cazul meu a fost defecta cupla de cauciuc de la cutie care s-a stricat ... in rest rulmentul intermediar era bun , grupul murdar de namol (fara ulei )

                    Comment


                    • #11
                      Am uitat sa precizez ca in afara de zgomot,masina vibreaza la o viteza de 70-80 in sus.....

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by MIHAY View Post
                        Grupul e umed,ulei si praf,deci pierde pe undeva,crezi ca zgomotul poate fi produs de grup???
                        Salut.
                        Când ai văzut că pierde ulei nu ai desfăcut buşonul de umplere şi/sau de golire să vezi cât ulei a mai rămas în diferenţial şi să completezi sau să-l umpli cu ulei?
                        Dacă diferenţialul a pierdut uleiul şi ai mers aşa atunci este clar de unde provine huruitul, nu? De la diferenţialul tău în care piesele au lucrat fără uleiul care să le lubrifieze şi să le răcească.
                        Şi cum orice uzură de acest gen se rezolvă prin înlocuirea pieselor defecte remediul constă în schimbarea rulmenţilor sau a pinionului+coroană+rulmenţi sau alt grup complet sh dacă ieşi mai bine aşa.
                        Last edited by MS-79-CMM; 09-02-2013, 23:34 PM.

                        Comment


                        • #13
                          Banuiam ca asta e problema,dar vroiam sa aud si parerile voastre,cred ca o sa schimb grupul e mai avantajos decat sa-l repari.....

                          Comment


                          • #14
                            Ceau,

                            Cum stai cu smuciturile....?, daca itzi smuceste la schimbarea vitezelor si nu este vorba de cardan (cuplaje), verifica cele 4 bucsi de la jugul spade, sunt 4 bucsi mari cu care este prins de caroserie, de obicei se duc cele din fata,

                            Bafta,

                            Comment


                            • #15
                              Balanganeala nu provine de la amortizor, probabil e vorba de efectul Bonanza, foarte greu de investigat si diminuat, in general se recomanda schimbarea tuturor bucsilor(bucsi grup, bucsi punte spate alea mari care sunt intre puntea spate si caroserie), suporti motor daca e cazul, flanse cardan tot ce are legatura cu transmisia pentru ca jocurile lor se aduna ducand la balanganeala asta. E un "defect" din constructie, motor longitudinal aliniat cu cutia de viteze si axul cardanic. Transmisiile automate sau modelele mai noi cu sistem ARA(Antiruckelaufschaltung) nu prezinta problema asta.

                              Un link spre wikipedia despre efectul Bonanza tradus cu Google Translate:



                              Se poate diminua efectul jongland cu acceleratia si ambreiajul.
                              Cu sau fara amortizor pe pompa nu prea conteaza, multe masini au amortizoare bune si balangane, altele nu au pentru ca a fost scos dar merg foarte lin, nesmucit.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF