Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Pacaneala w124 200d

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pacaneala w124 200d

    Salut dragi colegi de forum.Am si eu un mercedes w124 200d si saptamana asta i-am desfacut motorul ca aveam probleme cu consum de ulei exagerat in fine am facut motoru tot stas ca la carte merge bine azi l-a pornit nu da fum nu nimic, tachetii s-au incarcat dar se aude o pacaneala in zona injectoarelor chestia este ca se aude doar in relanti iar daca o accelerez pacaneala dispare total.Mecanicul a luat fiecare injector in parte si ii slabea piulita din cap si se pare ca la al doilea injector cand ia desfacut piulita pacaneala disparuse.Acuma el mi-a zis ca ar avea niste cuie nu stiu cum ca am uitat si ca ar trebui schimbate ca din cauza la cuiu ala ar bate ca e uzat si m-am gandit sa intreb si pe aici poate sa lovit careva de problema asta.

  • #2
    Salut!
    Cel mai probabil ca zgomotul vine de la diuza sau duza injectorului. Cuiul de care zici face parte din ansamblu diuza, si zgomotul se produce in momentul cand cuiul inchide fluxul de motorina si se loveste de, sa-i zicem, scaunul diuzei . Eu zic ca mai degraba e dereglat injectorul si nu-i musai sa fie uzata diuza. Daca celelalte injectoare merg bine, scoate-l pe cel cu galagie si du-l la un pompagiu sa-l regleze. Cel mai bine e sa-i verifici pe toti odata. Daca scoti injectoarele, ar trebui sa cumperi si saibele de foc care sunt sub injectoare. La montarea injectorului fara schimbarea acestei saibe am avut surpriza sa-mi bolboroseasca motorina si compresie pe langa filet... Saibele nu sunt o avere, undeva pana pe la 6 lei bucata.
    Spor la lucru!

    Comment


    • #3
      Ok am inteles care e problema acuma asta aasteptam iti multumesc pentru raspuns,luni ma duc cu ele ca am niste pompangii langa mine care fac treaba foarte buna sunt numai dastia batrani cu experienta
      Last edited by Zeus; 08-24-2013, 10:19 AM.

      Comment


      • #4
        Buna seara!
        Am si eu un mercedes w124 250 D si saptamana trecuta a inceput sa imi "pacane" ceva la motor. Am fost la un service care se ocupa de injectoare si pompe si mi-a demontat injectoarele le-a verificat si a gasit un injector care nu lucra calumea. I-a schimbat diuza aia si l-a tarat. Acum motorul nu imi mai trepideaza insa pacaneala tot nu a disparut, ce ii drept se aude un pic mai incet. Mi-a aparut si un consum de ulei...scoate fum albastru la relanti si in sarcina.
        Imi poate spune vreun coleg ce ar avea?se poate sa fie vreo problema cu cealalta parte a injectorului sau tot diuza?

        Comment


        • #5
          Daca scoate fum albastru e de la motorina asta stiu si eu ca mi-a explicat mecanicu la a mea vezi sa nu fi facut aia ceva acolo unde ai fost cu injectorul ca in ziua de azi cam toata lumea face carpeala nu prea mai gasesti oameni de treaba

          Comment


          • #6
            apropo cat te-a costat duza aia?

            Comment


            • #7
              Originally posted by motomete2004 View Post
              apropo cat te-a costat duza aia?
              Editeaza, nu mai posta consecutiv, ai 10 min la dispozitie, apoi nu mai poti. Si foloseste litera mare si semnele de punctuatie. Citeste regulamentul!

              https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

              Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
              Va rugam sa le schimbati din User Settings.

              Comment


              • #8
                Originally posted by andutzu18 View Post
                Buna seara!
                Am si eu un mercedes w124 250 D si saptamana trecuta a inceput sa imi "pacane" ceva la motor. Am fost la un service care se ocupa de injectoare si pompe si mi-a demontat injectoarele le-a verificat si a gasit un injector care nu lucra calumea. I-a schimbat diuza aia si l-a tarat. Acum motorul nu imi mai trepideaza insa pacaneala tot nu a disparut, ce ii drept se aude un pic mai incet. Mi-a aparut si un consum de ulei...scoate fum albastru la relanti si in sarcina.
                Imi poate spune vreun coleg ce ar avea?se poate sa fie vreo problema cu cealalta parte a injectorului sau tot diuza?
                Salut.
                Este cât se poate de clar: fumul albastru sau albăstrui indică faptul că uleiul ajunge în camera de ardere. Posibile cauze: segmenţi uzaţi, semeringuri uzate la supape, ghidajele de la supape uzate şi/sau cilindrii uzaţi.
                După ce a început să consume ulei nu ai avut impresia că maşina trage mai bine şi asta datorită arderii uleiului?
                Problema se rezolvă prin recondiţionarea motorului şi schimbarea pieselor uzate.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by motomete2004 View Post
                  apropo cat te-a costat duza aia?
                  Pai am dat 100 RON cu tot cu verificat celelalte injectoare...cam 40 RON e una noua.

                  Comment


                  • #10
                    Da eu am cautat pe net si cele mai ieftine le-am gasit pe super diesel nu stiu ce firma e asta 70 de lei.Bosch am gasit numai preturi de 3-4 milioane pe putin o diuza si ruville 80 de lei.O sa mai caut mersi mult de raspuns.

                    Comment


                    • #11
                      Revin cu un comentariu.Azi am rezolvat si pacaneala la injectoare,se pare ca injectoarele nu aveau nimik aveam relantiul prea mic mi-a reglat mecanicu relantiul la dat un pic mai mare si surpriza,nu pacane injectoarele se mai aude undeva infundat abia se aude.Deci care m-ai aveti probleme ca a mea sa stiti sa verificati intai relantiul dar eu am noroc ca am prieten mecanic si mie la masina intoteauna mi-a facut treaba buna si a stat sa caute care e problema de fapt asa ca aveti grija la ce diagnostice primiti de la mecanici si va multumesc pentru raspunsuri.

                      Comment

                      Working...
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF