Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme suspensie spate w124 station

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme suspensie spate w124 station

    Am primit de curand un w124 break dar are suspensia spate rigida. e deranjant ca se simte pana in matze. Orice groapa cat de mica devine un chin. Cum se poate "inmuia"? exista vreun reglaj? E vb de suspensie hidraulica. Dati-mi idei.

  • #2
    Daca e pe sistemul de la Citroen cu sfere cu azot, ori ai sferele sparte(membrana din ele) ori nu e azot in ele si trebuiesc incarcate. Stiu ca am avut un Citroen inainte si asta era problema cand devenea rigida suspensia, dar la varsta lor cel mai probabil sint sparte sferele si trebuiesc schimbate. Du-te la cineva care stie sa le probeze.

    Comment


    • #3
      Ai sfere cu nitrogen care au rolul de amortizare , au pierdut gazul si acuma masina e cazuta pe uleiul hidraulic suspensia devine foarte rigida exact cum descrii tu si amortizoarele sufera din cauza asta .

      Comment


      • #4
        La mine este urmatoarea problema....
        Daca se urca 3 persoane in spate....masina se lasa ffff tare de spate. Care este cauza ?
        Am un w124, combi

        Comment


        • #5
          Exista vreo supapa sau vreun bloc de valve ptr sistemul de suspensie hidraulica?
          Daca las masina (E 250 T) parcata citeva ore scapa presiunea de ulei si se umple bidonul si implicit se lasa de spate.

          Comment


          • #6
            Sistemul de suspensie hidraulica spate este compusa din pompa , rezervor ulei zhn care se afla in fata la motor , pe urma sunt 2 sfere care sunt montate pe caroserie in spatele banchetelor spate , pe urma un repartitor care este legat de o bara de torsiune din axa spate care la greutate da drumul la mai mult ulei sa tina masina dreapta si cele 2 amortizoare , Cand nu mai lucreaza acest sistem si devine rigid : 1 ulei necorespunzator in instalatie , 2 au cedat acele sfere cu siguranta. Eu am patit aceste probleme .

            Comment


            • #7
              Sferele care costa in jur de 500 lei buc noi si ulei care costa 30 lei un litru
              Ulei hidraulic ZH-M FEBI 2615/F 1L

              Comment


              • #8
                Cum se pot proba sferele?
                Sistemul hidraulic nu are nici un filtru ptr ulei?
                Ptr schimbarea sferelor exista vreo regula speciala?

                Comment


                • #9
                  Nu este filtru decat in acel rezervor de ulei ce se afla in compartiment motor partea dreapta .De probat sfere nu am gasit vreo metoda , am luat o data sh si nu au fost bune , am mai luat si a 2 oara sh demontate de mine de pe o masina adusa din germania ce era functionala si au dat rezultate , Problema primordiala este uleiul ce se foloseste la acest model de suspensie hidraulica la mercedes . Uleiul este foarte important , Eu am avut si citroen ce mergea la suspensie cu lhm verde ..acolo este alta treaba .. La mercedes nu merge decat cu ce scrie efectiv pe acel rezervor ZH-M

                  Comment


                  • #10
                    Deoarece sunt patit cu acest sistem hidraulic si reparat de mine , nu este regula de schimbat sfere. Recomand in prima faza eliminare ulei din instalatie si pus ulei ce am scris mai sus , pe care l-am folosit , si daca nu se rezolva problema , sfere inlocuite .Si veti scapa de acest stres .

                    Comment


                    • #11
                      Regula schimbare sfere: Recuperat ulei nou pus daca nu se vede nici o schimbare , din repartitor este acolo un aerisitor. in spate banchete spate este un compartiment sfere ce are 3 suruburi daca nu ma insel , pe urma fiecare sfera are cate 3 piulite de metric 6 {cheie de 10} si racorduri presiune ce sunt cu imbus de 10 din cate imi aduc aminte . Este simplu de schimbat . Dupa montare cele noi se face aerisire instalatie cu motor pornit .

                      Comment


                      • #12
                        Eu am pus 300 caramizi si s-a ridicat saraca ....

                        Comment


                        • #13
                          Cit ulei intra in sistemul de suspensie hidraulica?

                          Comment


                          • #14
                            Am scos tot uleiul din sistemul de suspensie hidraulica si am suflat conductele.
                            Am curatat rezervorul si filtrul si am bagat ulei Febi o2615 cca 2 ltr.
                            Dar....,tot se lasa de spate daca nu o pornesc 24 de ore.
                            Cred ca e dereglat montajul de la cintar.
                            Stie cineva vreo schita tehnica cu parametrii de reglare ptr tija de la bara de torsiune(care actioneaza cintarul)?

                            Comment


                            • #15
                              Salutare.
                              Daca se lasa eu m-as uita mai intai la amortizoare. Poate acelea scapa uleiul.
                              Iar daca e rigida, aproape sigur sunt sferele. Acelea fac amortizarea la sistemul asta.Eu mi-am pus de producator, la vreo 340 de lei bucata si inca nu am probleme - e drept ca nu am facut decat vreo 10 000 KM cu ele.
                              Spor

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF