Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Apa in portbagaj si la roata de rezerva!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apa in portbagaj si la roata de rezerva!

    Salutare tuturor! Imi cer scuze pentru ca in ultimul timp v-am stresat cu tot felul de probleme la W 124 al meu model '94,desi mai am unul din '90 si care nu mi-a creat atatea necazuri.Problema nou ivita este ca dupa ploile mari care au fost in aceasta perioada m-am trezit cu apa in portbagaj si in mod substantial la roata de rezerva,desi portbagajul se inchde corect iar chederul este bun.Va multumesc anticipat si astept parerile celor care s-au confruntat cu aceasta problema...!!!

  • #2
    Buna seara !


    Nu ai specificat daca treaba se intampla din mers sau doar in regim de stationare. Apa se aduna in locasul rotii de rezerva pentru ca e cel mai jos punct din portbagaj. Mai degraba apa patrunde pe altundeva si ajunge sa se scurga in acel locas.

    Chederul poate parea in regula cu capota portbagajului deschisa, dar poate face cute la inchidere si permite apei sa intre inauntru. Deasemenea, apa mai poate intra si prin gaura gandita pentru antena.

    Pune pe cineva sa toarne apa serioasa pe spatele masinii, si tu, din portbagaj, cu capota inchisa si lanterna in mana, cauti dupa scurgeri.


    Dragos

    Comment


    • #3
      Buna Seara!La W124 adinciturile din dreapa si stanga a portbagajului nu pernit apei sa ajunga la roata de rezerva,cel mult ramane aici,deci infiltrarea pe la antena este exclusa din start.Chederul e in buna stare si capota spate se inchide normal,deci nu are de ce sa faca cute,mai curand banuiam santul de scurgere de pe langa cheder care era full de noroi si frunze moarte .Curios este faptul ca inainte sa ploua am scos chederul l-am spalat bine si cu aceasta ocazie am desfundat si santul de scurgere de pe langa ch!eder,rezultat- apa in portbagaj de ce???? Mentionez ca am remontat corect chederul!!

      Comment


      • #4
        Precizez ca acest lucru se intampla cu autoturismul stationat...................

        Comment


        • #5
          Apa portbagaj

          Salut,aceiasi problema o am si eu,am verificat chederul,este OK.Ramane sa verific daca nu cumva apa intra pe la stopuri,spun asta deoarece am avut aceiasi problema la un Volvo 760 si apa intra pe la stopuri garniturile fiind coapte.

          Comment


          • #6
            Salut,

            Aceiasi problema am avut-o si eu, am cercetat ca nebunu 2 ani si nu am gasit raspuns pozitiv, cheder potbagaj stopuri izolare bancheta potbahag totul ok, guri de ventilare etc etc ok, la mine problema a fost de la condensul ce se face pe usa portbagajului, nu era izolat, l-am izolat si am scapat de apa, din condens se aduna mai multa apa de cat va puteti imagina,

            Comment


            • #7
              Salut!
              La mertzul meu (190d) am avut aceeasi problema. Apa intra in portbagaj doar in stationare, pe la piciorusele stemei de pe portbagaj si pe la emblema de 190D. Le-am scos cu grija, le-am curatat si montat inapoi cu adaus de silicon negru.
              Acum e bine.

              Comment


              • #8
                Salutare! Nu am reusit nici pana acum sa rezolv problema apei in portbagaj.Apa curge inauntru pe la stopuri.Le-am desfacut si am inlocuit garniturile cu altele de la alte stopuri ce pareau in regula,insa acum curge si mai rau si nu stiu cum sa rezolv problema pentru ca rugina a aparut din nou.....

                Comment


                • #9
                  Salutam!
                  La mine intra pe la cheder. L-am dat jos si l-am relipit(cu Moment). Problemele au disparut. Ceva de genul ai putea face si la triple, pui gaschet pe toata garnitura sau sub ea, lasi sa se intareasca cat de cat(5-10min.) si apoi le montezi.
                  Numai bine!
                  Fiecare om pe care il intalnesc in drumul meu imi este superior prin ceva.De aceea incerc sa invat cate ceva pe langa fiecare.(Sigmund Freud)

                  Daca privesti in sus si nu simti invidie, daca privesti in jos si nu simti dispret, atunci esti un om deosebit!

                  Comment


                  • #10
                    si eu am pb. Am intarit chederul cu ceva banda de etansare care se pune pe la usi dar tot maiintra putin. Am observat ca se scurge printre cheder si tabla de la colturile portbagajului. Acolo are tendinta sa balteasca si apa trece peste marginea tablei si pe sub cheder.
                    O sa desfac tot chederul si o sa pun silicon dealungul lui..

                    Comment


                    • #11
                      Salutare! Multumesc Tumar pentru informatie,dar nu cred ca producatorul german a lipit chederul,deoarece ar tebui sa ai posibilitatea sa-l dai jos mereu si sa-l cureti,de noroi frunze moarte etc. Daca il lipesti distrugi vopseaua ramei metalice si chederul pe care il infunzi cu lipici dispus neuniform si apoi ca sa-l detasezi si sa-l cureti inseamna foarte multa munca. Eu cred ca s-a imbatranit insertia si s-a deformat cauciucul de-alungul fantei,iar apa patrunde printre rama metalica si cauciuc.........Am gasit chederul nou la o firma de piese,dar pretul de 480 Ron mi se pare prea mult.....!!!

                      Comment


                      • #12
                        Buna seara !


                        Pentru chederul nou OEM al trapei tot cam atat am dat si eu, deci as zice ca pentru chederul portbagajului scapi "ieftin"... Nu ca mi se pare normal sa dai atat pe o bucata de cauciuc, dar asta este.

                        Un eventual adeziv se poate aplica uniform cu pensula sau spray, iar cu brake cleaner sau ceva aidoma scapi usor de cel vechi.

                        Legat de intrarea apei pe la garniturile de la stopuri, se poate adauga banda adeziva de atansare de-aia ingusta de vreo 10-15mm, groasa de vreo 5mm si cu adeziv pe o parte. Vezi mai jos variantele la care ma refer eu:


                        Banda adeziva de etansare.jpg Banda adeziva de etansare 2.jpg



                        Dragos

                        Comment


                        • #13
                          Salutare tuturor,urmeaza sfatul lui Dragos, uda cu furtunu cu apa tot portbagajul ,tu esti inauntru cu lanterna sa verifici,apa poate intra pe la dopurile de cauciuc fisurate sau lipsa de sub bara spate,apa intra atunci in oala prin dublura de sub butucul de la portbagaj.

                          Comment


                          • #14
                            Am o problema cu portbagajul la un A190 din 99.....inchiderea centralizata merge dar portbagajul ramane deschis...(daca apas pe buton se deschide) am incercat sa bag cheia sa il inchid si nu intra....
                            A mai patit cineva asa ceva?
                            Solutii?

                            Comment


                            • #15
                              Buna Seara! Daca inchiderea centralizata e pe vacuumuri,cum este la W124 al meu si usile se inchid,inseamna ca modulul de vacuum al portbagajului situat in interior langa yala are probleme,in speta prinde aer,furtun spart sau sarit.Verificarea se face prin detasarea ornamentului de plastic din portbagaj care acopera butucul yalei.Cat priveste inchiderea din buton,daca cheia este buna si nu a fost indoita,cred ca butucul yalei a fost fortat,a fost introdus ceva in el si de aceea, nu mai intra cheia in el.Se poate repara la o firma specializata de chei si yale(bineinteles dupa demontare)sau inlocuirea lui,ma refer la butucul yalei cu unul second-hand,ceea ce nu e recomandat,deoarece o sa aveti mai multe chei.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF