Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W124,200D,pornire grea dimineata!!!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W124,200D,pornire grea dimineata!!!!

    Salutare la toata
    lumea de pe club!am un 124,200D,an 1990 si nu mi se mai aprinde becul de incandescent deloc,deci cred ca de la asta trebuie sa-i dau in jur de 5 chei dimineata pana porneste,odata pornita nu am treaba porneste la sfert de cheie,iar inainte mi se aprindea becul de incandescent si nu aveam probleme de genul asta!
    Puteti sa imi spuneti ce pot sa fac sa mi se aprinda din nou becul de incandescent?care este releul de bujii incandescente?sau care este siguranta,daca are?
    Va rog ajutatima fratilor!
    Multumesc anticipat!

  • #2
    Releul de bujii e cutioiu ala negru de pe contraaripa stinga, in dosul farului. Are un capac, il dai la o parte, vezi sigurantza, vezi o mufa cu 4 pini groshi, una cu 4 sau 5 pini subtziri si in fir gros care se prinde intr-o piulitza M6 hexagon 10. Vezi daca e sigurantza buna, daca nu pune-i litza groasa, scoate mufa aia mare si vino cu un fir de plus de pe baterie pe fiecare din cele 4 gauri. Asa verifici bujiile. Daca firul flameaza la fiecare, inseamna ca e bine. Daca nu flameaza la vreuna, e arsa.
    Daca totu e ok, verifici daca ai plus permanent pe firul ala de se prinde cu piulitza. Daca pui contactul shi releul nu clantzane, inseamna ca e pa. Unu nou e vro suta de euroi gen. Dar sint slabe shanse sa fie bushit. Mai degraba o bujie doua dezvirginata...
    Last edited by doktor4carz; 09-23-2007, 12:03 PM.

    Comment


    • #3
      Ms pt raspuns si sfat!am pus contactul am verificat daca vine tensiune pe fiecare bujie in parte si vine,se aude ca releul lucra,pun contactul si dupa un timp se aude sa clantane,dar nu mi se aprinde deloc becul in bord,poate ca ie ars!dar problema este ca am o pornire foarte grea dimineata,tre sa-i dau vreo 10 chei pana pornese,am fost sa verific injectoarele,iar al-2-lea nu lucra deloc,la fiecare cand mi-a desfacut omul dadea sa moara motorul,doar la al 2-lea nu se intampla nimik,am inteles ca s-ar putea sa fie dusa una dintre supape,de acolo si pornirea fiind grea la rece!ajutati-ma va rog cu sfaturi,etc!!
      Ms anticipat!!!

      Comment


      • #4
        cum ti-a verificat injectoarele...sau mai bine zis ce i-a facut?
        Ford Transit 2.5d ex
        Mercedes 230 E ex
        Mercedes 200 TE ex
        BMW 320d touring

        Comment


        • #5
          trebuie sa o iei de la injectoare,pompa,compresie,bujii,apoi vezi si releul daca merge...becul din bord e putin probabil sa fie ars...eu parca as verifica intii electric,dat fiind ca becul din bord nu merge....e greu de zis,trebuie sa te orientezi la fata locului....cheama pe doktor,vezi daca mai respira intii..

          Comment


          • #6
            daca e ceva de la injectorul cu pricina , ar trebui sa ai si ceva fum, eventual rateuri dupa ce ti-a pornit...trebuie sa verifici si senzorul de temperatura care vede cand e motorul rece. Daca zici ca ai tensiune pe bujii nu e de la ele , eventual vezi daca se incing...ar trebui sa faca asta doar cu contactul pus.
            Din cate stiu eu ...asa de doamne ajuta ....se slabesc doar racordurile de pe injectoare si se da la cheie sa se vada daca ai presiune pe injector(trebuie sa iasa motorina pe langa racord) ca la amorsare , daca nu ai ...stii de unde e probl ...si nu e bine...trebuie sa desfaci pompa de pe motor... sa o duci la verificat, sa ti-o recalibreze sa deschida la presiunea care trebuie...Acum vezi ce o fi ...
            Ford Transit 2.5d ex
            Mercedes 230 E ex
            Mercedes 200 TE ex
            BMW 320d touring

            Comment


            • #7
              La dizel sonda de pe chiulasa pentru temperatura doar trage nitzel ralantiul mai sus. Punct. Nu da debit mai mare.
              La injectorul care nu lucreaza aparent, behaie motorina pe la conducta cind o slabea ? Asta o data...
              Doi la mina. Scoate furtunul de pe capacul chiulasei, porneste motorul, astupa furtunul cu deshtu si zi-mi shi mie in cite secunde se opreste motorul dupa faza asta.Da astupa furtunul dinspre partea motorului, nu din alta parte...
              Trei. Nu trebuie sa verifici daca vine tensiune pe bujie. Trebuie verificat daca bujia primeste curentul asta. Citeste ce am scris mai jos. Inca o data. Daca ai bujie arsa, ea degeaba primeste curent. E ca si cum i-ai da Papei de la Roma o femeie goala si dornica de ...geaba.
              Ca sa fiu mai explicit, pinii de pe releu, aia groshi, 4 la numar, nu au shanse secolul asta sa primeasca curent doar trei si al patrulea pauza. Degeaba verifici daca au ei curent. Trei sa vezi daca curentu asta pleaca mai departe. Adica la bujia ratata. Cam asta e scopul. Sa ajunga curentul undeva, unde sa mai faca shi ceva util, gen incalzitul bujiei.
              Pompa de injectzie liniara nu face pirtz brusc. Face pirtz in timp. Moare un element, regulatorul, tirlabirla...

              Comment


              • #8
                DA cand desfacea conducta arunca motorina pe acolo,dar nu dadea sa moara motorul,pe cand la celelalte imediat dadea sa moara,iar referitor la pornirea grea dimineata,tre sa dau vreo 10chei,iar dupa pornire scoate un fum de nu mai vad nimik in spate,dar asta in jur de vreun minut si se zdruncina toata masina,mai bine zis da rateuri si motorul este foarte zgomotos de obicei.
                Un prieten de-al meu are tot un w124,200D si vreau sa va spun ca nici nu se aude motorul la el si dimineata cand il porneste si cand este cald,de zici ca ie benzinar!
                Sunt foarte necajit ca sa spun asa,dar nici de-al DRACU nu dau inapoi,pt ca Mercedesul este Mercedes si fara motor

                Comment


                • #9
                  Scoate injectorul care pare ca nu lucra, scoate si unul care lucreaza, si skimba-le pozitzia. Daca se intimpla acelasi lucru, poate fi o supapa varza sau un element slab la pompa de injectzie. Supapa, daca e admisie, o simtzi cind scotzi filtrul de aer. Behaie in galerie. Iar pe aia de evacuare o simtzi in eshapament. Oricum, daca ar fi o supapa, merge la ralanti ca dracu. Bitziie de te sperii.
                  Deci, daca nu se dezamorseaza circuitul de joasa presiune al combustibilului, daca are curent la bujii, daca au elementzii pompei de injectzie presiune, daca injectoarele sint ok, problema nu e asha de simpla.
                  Daca pompa de injectzie nu e calata la 14 grade dupa OT in cap, motorul asta al tau nu va porni si nu va merge bine niciodata.
                  E nevoie de mai multe date. Cind porneste, merge in 4 ? La cald, la o repriza scurta, ce scoate la tzava de eshapament ? Albicios sau negru ? Sigur merg bujiile ? Detaliaza.

                  Comment


                  • #10
                    Motorul scoate fum negru cand il pornesc dimineata!si se zgaltaie tot timpul si merge in 3 tot timpul,trepideaza rau si are un cleoncanit urat ca naiba de ma aud de la 10KM,la cald porneste super!vreau sa spun ca are si fuga buna de tot!parca ar fii benzinar(am mai avut 2,w124 la fel 200D si nu fugeau asa bine ca asta),nu inteleg de ce naiba nu porneste dimineata cand ie frig!

                    Comment


                    • #11
                      Carevasazica motorul matalutza e cam varza... Dupa ce imi povesteshti mie aici. Pai la halul in care zici ca merge, cum dracu sa mai porneasca bine ? Cauta un dizelist bun pe acolo pe la voi. De par examplu, ia legatura cu Escobar1 de pe forum, el e din Timishoara, adica vro 60 de km de tine, daca nu ma inshel. Du mashina la un doctor bun de ostadooshpatru, ca nu e treaba in care sa ishi bage nasul careva fara experientza.
                      Anumite chestii le potzi face singur, da la umblat in motor e cazul sa apelezi la cineva competent. Itzi pot explica cum dai jos chiulasa, cum tragi distributzia la punct shi aleaalea, dar itzi vei face mashina sa mearga in vreo 3 ani...
                      Mai verifica o data ce tziam precizat mai jos. Minutzios. Sa nu fi scapat ceva...

                      Comment


                      • #12
                        Am rezolvat problema cu pornirea grea!au fost arse toate bujiile,mi le-au schimbat la service si porneste beton la prima cheie dimineata,nu mai scoate fum negru,totul este normal,iar cu cleoncanitul am schimbat intinzatorul de la,lantul de distributie,injectoare noi si este foarte silentios,nu mai intrerupe etc!
                        Va multumesc pentru informatii,raspunsuri etc!

                        Comment


                        • #13
                          Bujii ? Ha!... Ce ziceam eu la inceputul inceputului...

                          Comment


                          • #14
                            am si eu aceeasi problema dar eu am un w124 de 2500 cm3 dar in schimb la mine becul sta aprins tot timpul pina dupa ce porneste motorul apoi se stinge.Sper ca sfaturile primite pt Soryn sa ma ajute si pe mine.Multumesc.
                            Stefan

                            Comment


                            • #15
                              Citeste ce s-a scris si daca nu gaseshti solutzie, detaliaza.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF