Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

motor aeroterma

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • motor aeroterma

    Salut! Deţin un w 124 ce 200 din 1992 şi am nevoie de un motoras de la aerotermă. Al meu nu mai funcţionează are joc în ax iar cei doi paleţi laterali nu se mai invart din această cauză şi o să am nevoie de unul mai ales că vine vară şi voi avea nevoie de aerul condiţionat. Mă poate ajuta cineva? Mulţumesc anticipat!

  • #2
    Sfat de reparatie.

    Salut eu unul am reparat asa ceva si pot spune ca nu este greu de loc.
    Pasul 1- se demonteaza bordul si se scoate motorul cu pricina
    Pasul 2 - se scot paletii cu grija sa nu ii rupi
    Pasul 3 - se decapseaza cu grija sa nu se cracaneze prea mult urechile
    Pasul 4 - se scot bucsile deteriorate
    Pasul 5- se inlocuiesc cu rulmenti
    Pasul 6 - Se capseaza la loc
    Dupa 1,5 ore de munca am rezolvat problema unui ventilator care facea ca dracu plus ca acum nici nu se mai aude nici un zgomot.
    Daca i-ti este foarte greu sa te apuci de lucru sa sti ca echivalentul motorasului de aeroterma de la W124 se potriveste cu cel al BMW seria 5 an fabr.90+ cel cu patru faruri. Ce nu se pupa la cele doua motorase sunt paletii care la BMW sunt muuult mai mici. Spor la treaba.

    Comment


    • #3
      Multumesc Daniel. La mine motorasul se scoate prin fata, e sub stergator, dar la cum arata nu mai are rost sa incerc cu rulmenti. ma gandeam ca idee de unde pot lua altul, din dezmembrari in stare buna sa poate... unul nou.

      Comment


      • #4
        Si nu in ultimul rand motorasul de la masina mea este capsulat.

        Comment


        • #5
          Pune o poza cu el ca sunt doua modele!
          Am eu unul perfect daca ai noroc si e cel care iti trebuie te-ai scos!
          Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
          Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
          Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
          Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

          Comment


          • #6
            [attach][ATTACH]93479[/att[ATTACH]93479[/ATTACH]ach][/ATTACH]

            Comment


            • #7
              e ca asta, dar la mine, parca motorasul din centru e un pic mai lung.

              Comment


              • #9
                Sal

                Asa era si al meu si l-am decapsat si am inlocuit bucsile cu rulmenti. Unul de nou este vreo 1200 ron altul la second este vreo 200-300 ron asa am gasit eu si pina la urma am primit unul de BMW seria 5 an fabr.1995 si ala m-a tinut un an.

                Comment


                • #10
                  Daniel, poti fi putin mai explicit cand spui ca ai decapsat motorasul? Adica ce anume ai desfacut, ca mie mi se pare ca nu merge de fel sa-l desfac.

                  Comment


                  • #11
                    Din pacate cel ce il am eu e diferit,e de facelift!
                    Mercedes-Benz E220C 124 automatic '94
                    Mercedes-Benz 230C 123 automatic '78
                    Mercedes-Benz SL320 129 automatic '96
                    Mercedes-Benz E200C 124 automatic '95

                    Comment


                    • #12
                      Sal

                      In primul rind se scot paletii prin tragere, apoi te uiti bine si vei vedea ca pe stator sunt niste decupari unde se imbina statorul cu capetele, cu o surubelnita dreapta desfaci cele doua urchiuse ale capacului care sunt prinse pe stator. Cam asta ar fi tot. Studiazal mai bine si i-ti vei da seama.

                      Comment


                      • #13
                        Ai grija ce cumperi sunt doua modele, unul are diametru motorului mai mare, cand iei de la cineva cerei si suportul de prindere din plastic si clema metalica, asa inlocuiesti tot sistemul , eu la fel am facut si a mers foarte bine asta in cazul unui aer original, nu cele de italia.

                        Comment


                        • #14
                          Originally posted by danyel View Post
                          In primul rind se scot paletii prin tragere, apoi te uiti bine si vei vedea ca pe stator sunt niste decupari unde se imbina statorul cu capetele, cu o surubelnita dreapta desfaci cele doua urchiuse ale capacului care sunt prinse pe stator. Cam asta ar fi tot. Studiazal mai bine si i-ti vei da seama.
                          multumesc daniel. dar al tau dupa ce i-ai pus rulmentii, cat a mai functionat, ca durata de viata, intreb?

                          Comment


                          • #15
                            Litera mare, respecta regulamentul!

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF