Salutare,
Am mai postat de curand dar revin cu alta problema si va rog sa ma ajutati.
MB 200E motor 102963 automat, functioneaza numai pe gaz (de aprox. 4 ani am masina). Pe benzina nu a functionat pt ca aspiratia aer e obturata cam 60%. Problema e urmatoarea. Porneste, daca o turez e OK, la relanti moare. A reglat de la reductor, nimic. Interesant, cand se oprea facea un zgomot si se umplea la motor de fum. Am dat reductorul jos (BRC AT90E), desfacut (era murdar rau) schimbat membrane.
Intrebare: De ce in reductor era ulei (pelicula pe partea de jos).
(motorul e destul de uzat, consuma ulei... 1l/~7-800km)
Inca ceva, daca ati mai intalnit. S-a dat jos carcasa filtru aer si s-a pus furtului de gaz direct. Obturat cu o carpa sa nu mai intre aer pe langa furtunul de gaz. Motorul pornea, se tura dar aceeasi problema - se oprea la relanti.
Intrebare: Aerul pentru combustie mai poate intra pe undeva in motor? Poate pe la gaze carter?
As imbunatati ceva la motor cu un Metabond Old Special sau trebuie segmentat cu tot ce inseamna distractia asta.
Ce sa mai incerc sa-i dau de capat cu relantiul?
Multumesc anticipat!
Am mai postat de curand dar revin cu alta problema si va rog sa ma ajutati.
MB 200E motor 102963 automat, functioneaza numai pe gaz (de aprox. 4 ani am masina). Pe benzina nu a functionat pt ca aspiratia aer e obturata cam 60%. Problema e urmatoarea. Porneste, daca o turez e OK, la relanti moare. A reglat de la reductor, nimic. Interesant, cand se oprea facea un zgomot si se umplea la motor de fum. Am dat reductorul jos (BRC AT90E), desfacut (era murdar rau) schimbat membrane.
Intrebare: De ce in reductor era ulei (pelicula pe partea de jos).
(motorul e destul de uzat, consuma ulei... 1l/~7-800km)
Inca ceva, daca ati mai intalnit. S-a dat jos carcasa filtru aer si s-a pus furtului de gaz direct. Obturat cu o carpa sa nu mai intre aer pe langa furtunul de gaz. Motorul pornea, se tura dar aceeasi problema - se oprea la relanti.
Intrebare: Aerul pentru combustie mai poate intra pe undeva in motor? Poate pe la gaze carter?
As imbunatati ceva la motor cu un Metabond Old Special sau trebuie segmentat cu tot ce inseamna distractia asta.
Ce sa mai incerc sa-i dau de capat cu relantiul?
Multumesc anticipat!
Comment